Mamy 1500 powodów do dumy! |
![]() |
Przekroczyliśmy imponującą liczbę 1500 biur agentów wyłącznych w całej Polsce, dzięki czemu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów.
W 2017 roku – jako jeden z elementów wpisujących się w strategię PZU – padła deklaracja, że sieć agentów wyłącznych, do połowy 2019 roku będzie liczyć 1500 lokalizacji. Oznaczało to, że w ciągu dwóch lat, powinniśmy otworzyć ponad 400 biur. Tak właśnie się stało. Uroczyste otwarcie placówki agencyjnej o szczęśliwym numerze 1500. miało miejsce na koniec sierpnia w Górze Kalwarii (relacja tutaj).
Wszystko zaczęło się od projektu Agent 2.0, który wystartował w 2014 r. i miał za zadanie zmienić istniejące biura agentów w profesjonalne i eleganckie placówki. W ciągu dwóch lat ponad tysiąc lokalizacji przeszło metamorfozę wizualną, a dzięki jednoczesnemu wprowadzeniu standardów obsługi klienta, biura agentów są dziś wizytówką firmy i zachęcają do bycia agentem, który może otworzyć własny biznes pod szyldem PZU. Stało się to możliwe, ponieważ wszyscy zaangażowani w projekt ludzie wykonali świetną pracę - zarówno pracownicy w terenie, jak i powołany zespół projektowy oraz koordynatorzy ds. sieci placówek agencyjnych. Dzięki ich zaangażowaniu, a także zaufaniu, jakie otrzymaliśmy od agentów – projekt zakończył się sukcesem i mogliśmy się skupić na rozwoju sieci biur.
![]() |
Michał Świderski
|
Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom zmieniającego się rynku ubezpieczeniowego, rozmawialiśmy przede wszystkim z agentami o ich potrzebach, dzięki temu powstała oferta dopasowana na miarę różnych możliwości. W lipcu 2018 r. wystartował program Agent 3.0, dzięki któremu PZU jeszcze skuteczniej dociera do klientów w całym kraju, a swoim agentom daje szansę na maksymalne wykorzystanie potencjału sprzedażowego i podwyższenie standardów obsługi.
Biura agenta PZU charakteryzują się nowoczesnymi, przyjaznymi wnętrzami, jak również obsługą na wysokim poziomie, która jest na bieżąco monitorowana poprzez badanie tajemniczego klienta. W 2018 r. firma osiągnęła najwyższe w historii oceny w badaniu. Świadczy to o tym, że agenci są świadomi, jak ważne jest to w relacjach z klientem oraz jaki ma wpływ na ich biznesowy wizerunek i samą sprzedaż. Zyskują na tym klienci, otrzymując profesjonalne i kompleksowe doradztwo w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych, życiowych, zdrowotnych i innych produktów całej Grupy PZU.
![]() |
Jakub Gorayski
|
Zespół Zarządzania Siecią Placówek Agencyjnych, Biuro Sprzedaży Wyłącznej, PZU SA
od lewej: Dariusz Hendzelewski, Marta Żukowska, Łukasz Kołodziejczyk, Renata Szklarska, Milena Zakrzewska, Ewelina Piechowicz, Michał Groń, Anna Kliś, Jakub Gorayski, Sebastian Oliszewski, Magdalena Molicka.
![]() |
Współpraca z PZU daje mi możliwość ciągłego rozwoju. Dziś jestem właścicielem trzech placówek, zatrudniam pracowników i rozszerzam ofertę produktową o ubezpieczenia życiowe i zdrowotne. Najważniejsze jest dla mnie zadowolenie moich klientów, a w profesjonalnie oznakowanym biurze o najwyższym standardzie, mogę zagwarantować im najlepszą obsługę. – Hubert Żyła, agencja 3.0 z Warszawy |
![]() |
W PZU otrzymaliśmy możliwość rozwoju dotychczasowego biznesu. Nasza rodzinna stacja kontroli pojazdów poszerzyła ofertę o ubezpieczenia. Wspólni klienci również doceniają kompleksową obsługę w jednym miejscu. Własne, profesjonalne biuro z pięknie zaaranżowanym wnętrzem to dla mnie powód do dumy. – Agnieszka Baranowska–Kapłon, agencja 2.0 z Piły. |
Michał Groń
Koordynator ds. Sieci Placówek Agencyjnych
Wraz z pozostałymi koordynatorami wspieramy agentów we wszystkich tematach związanych z biurami - zapewniamy pomoc przy wyborze lokalizacji, procesujemy aranżacje i wizualizacje biur, nadzorujemy wyposażenie w meble i oznakowanie zewnętrzne. Agent może liczyć na wdrożenie, wsparcie i opiekę Zespołu Sprzedaży w terenie, programy szkoleniowe oraz nowoczesne systemy i marketing. Każde nowe biuro to dla nas kolejny powód do dumy!
Dariusz Hendzelewski
Koordynator ds. Sieci Placówek Agencyjnych
Oprócz pomocy przy powstawaniu biura i uczestniczeniu w odbiorach placówek, angażuję się również w pracę przy standardach jakości obsługi. Każdy agent otwierający biuro jest krok po kroku wdrażany przez kierownika sprzedaży, ja również z każdym warsztatowo przepracowuję temat jakości obsługi klienta.
Marta Żukowska
Biuro Sprzedaży Wyłącznej
Nasi agenci są dostępni nie tylko w biurach, ale także i w internecie. Każdemu z nich założyliśmy profesjonalną stronę www z wizytówką Google i mapą kierującą klientów pod drzwi biura. Uruchomiliśmy też stronę agentpzu.pl, na której publikujemy relacje i artykuły oraz informacje, jak zostać agentem i otworzyć biuro. Mamy tam też wygodną wyszukiwarkę biur agentów w całej Polsce. Będziemy rozwijać obecność agentów na Facebooku, zdając sobie sprawę, że jest to bardzo pożądany przez klientów kanał komunikacji.
Ewelina Piechowicz
Biuro Sprzedaży Wyłącznej
Najważniejsi w naszych projektach są klienci. To z myślą o nich powstała sieć wystandaryzowanych placówek. Zwiększając dostępność biur agentów, spełniamy oczekiwania naszych klientów. Mogą oni w przyjemnie urządzonym biurze i dogodnym dla siebie czasie, spotkać się z naszymi agentami, by spokojnie porozmawiać o ubezpieczeniu, uzyskać poradę, czy po prostu zakupić polisę dostosowaną do swoich potrzeb.