Otworzę biuro

Rekrutacja

Kontakt z koordynatorem

Wybór lokalu

Akceptacja aranżacja

Dostarczenie mebli

Masz biuro

1. Otworzę agencję ubezpieczeniową

Nie jesteś agentem Ubezpieczeniowym?
Musisz przejść szkolenie i zdać egzamin
Jak zostać agentem

2. Skontaktuj się z naszym koordynatorem

Pierwszą osobą z którą możesz się skontaktować i szerzej porozmawiać o otwarciu biura jest nasz koordynator.
Każdy z nich nie tylko przeprowadzi Cię przez cały proces otwarcia biura, ale również będzie wsparciem przy poszukiwaniu odpowiedniego lokalu.

Sebastian Oliszewski

tel. 666 889 307

soliszewski@pzu.pl

Obszar Wielkopolski Płd., Mazowiecki

Michał Groń

tel. 666 887 366

mgron@pzu.pl

Obszar Dolnośląski, Opolski, Śląski Północ

Łukasz Kołodziejczyk

tel. 666 883 858

lkolodziejczyk@pzu.pl

Obszar Kujawko-Pomorski, Zachodniopomorski, Wielkopolski Płn.

Michał Grel

tel. 727 020 616

mgrel@pzu.pl

Obszar Lubelski, Świętokrzyski, Łódzki

Marta Kopacz

tel. 785 990 970

markopacz@pzu.pl

Obszar Pomorski, Warmińsko-Mazurski, Podlaski

Magdalena Molicka

tel. 666 889 371

magjaniszewska@pzu.pl

Obszar Śląski Płd., Małopolski, Podkarpacki

3. Wybierz lokalizację

Biuro stanie się miejscem, w którym będziesz spędzał bardzo dużo czasu.

Ważne jest abyś czuł się w nim komfortowo, a lokalizacja i wygląd biura mają przyciągać klientów. Mamy dla Ciebie pewne wskazówki, z których możesz skorzystać podczas wybierania lokalu.

  • Najlepsze są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszego, w głównych ciągach komunikacyjnych, na dużych osiedlach mieszkaniowych, w sąsiedztwie dużych zakładów pracy, w ciągu lokali usługowych lub na prywatnej posesji z bezpośrednim dojściem i wejściem.
  • Biuro powinno być widoczne bezpośrednio z ulicy lub znajdować się w ciągu komunikacyjnym.
  • Dodatkowy atut to miejsca parkingowe w najbliższej okolicy.
  • Preferujemy lokale, w których agenci prowadzą działalność tylko we współpracy z PZU.
  • Powinieneś mieć tytuł prawny do lokalu – akt własności lub umowę najmu.

Atutem biura jest jego wygląd

  • Preferowana powierzchnia biura to nie mniej niż 20 m.
  • Dobrze aby biuro mogło pomieścić minimum 2 stanowiska obsługi, stanowiska dla klientów oczekujących na obsługę, oraz zaplecze.
  • Dużym atutem jest witryna lub okno, abyś mógł eksponować reklamy.
  • Zwróć uwagę na elewacją zewnętrzną. Budynki w dobrym stanie technicznym przyciągają wzrok.
  • Każdy obiekt usługowy musi oczywiście spełniać wymogi prawa budowlanego – jako właściciel biura ponosisz pełną odpowiedzialność za przygotowanie i utrzymanie lokalu zgodnie z tymi wymogami.
  • Zależy nam również, by lokale zajmowane przez nasze biura były dostępne dla osób niepełnosprawnych.
  • W niewielkich miejscowościach (do 8000 mieszkańców), wymagania lokalowe są mniejsze. O szczegóły zapytaj naszego koordynatora.
4. Zaadaptuj lokal

Zanim otworzysz swoje biuro, musisz przeprowadzić adaptację lokalu zgodnie z indywidualną aranżacją, której projekt Ci dostarczymy.

Po zgłoszeniu lokalu Koordynator poinformuje Cię czy lokal został zaakceptowany przez PZU. Poinformuje Cię również czy należy wykonać prace adaptacyjne w celu dostosowania lokalu do standardów obowiązujących dla biur PZU, np. pomalowanie ścian. Biuro nie może narażać PZU na utratę wizerunku. Franczyzę PZU charakteryzuje mały nakład środków jaki ponosisz przy otwieraniu placówki. Nie bez znaczenia jest fakt, że to my przekażemy Ci na własność kompletne wyposażenie biura, zgodne z aranżacją jaką wcześniej zaakceptowałeś. Otrzymasz nowoczesny zestaw mebli zgodny ze standardami PZU. Dostarczamy tyle kompletów mebli, ile stanowisk pracy będzie w Twoim biurze.

Zestaw obejmuje:

Oprócz mebli (przekazywanych na własność w poziomie Agent 2.0 i Agent 3.0) otrzymasz w użytkowanie elementy wizualizacji wewnętrznej, na którą składać się będą m.in. grafiki dopasowane do rejonu, w którym znajduje się placówka, duży logotyp PZU, plakatowniki z ulotkownikami.

Krzesło

Kontener

Biurko

Stolik pod drukarkę

Szuflada kasjerska

Szafa na ubrania

Szafa na dokumenty

5. Biuro 360

Twoje biuro może wyglądać właśnie tak

6. Zapoznaj się z technikami oraz standardami obsługi klienta

Twoje biuro jest gotowe. Teraz możesz rozpocząć sprzedaż ubezpieczeń PZU.
Zapoznaj się z technikami oraz standardami obsługi klienta.

Klient w centrum uwagi

© PZU 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone