Klient w centrum uwagi

Współcześni klienci są wymagający i świadomi swoich oczekiwań, a za pomocą telefonu mają dostęp do opinii oraz szerokiej palety produktów i usługodawców. Tej samej dostępności, a także jakości obsługi oczekują od dostawców, z którymi mają kontakt. W związku z tym, źródłem przewagi konkurencyjnej dla wielu firm staje się kompleksowość doświadczeń klientów w kontaktach z firmą (z angielskiego „customer experience”).

W dzisiejszych czasach obsługa klienta to już nie tylko różnorodne metody badania jakości świadczonych usług, a ciągłe obserwowanie otoczenia biznesowego, procesów w firmie oraz komunikacji z klientami. W PZU SA hasło „Klient w centrum uwagi” ma realne odzwierciedlenie w inicjatywach realizowanych na każdym szczeblu naszej organizacji:

Standardy Obsługi Klienta

Wraz ze zmianą wizualną biur agentów wyłącznych jakie PZU przeprowadziło w latach 2014-2016, wdrożyliśmy także standardy obsługi klienta. Zdajemy sobie sprawę z tego, że przychodząc do agenta klienci oczekują doradztwa. Chcą, aby agent pomógł im wybrać to ubezpieczenie lub ten wariant, który będzie w pełni odpowiadał ich sytuacji. Wdrożone standardy adresują tę potrzebę. Dodatkowo, aby mieć pewność, że nasi klienci otrzymują obsługę na najwyższym poziomie, regularnie monitorujemy realizację standardów w biurach agentów wyłącznych PZU.

W trosce o zadowolenie klientów stale wspieramy sieć agencyjną, dostarczając szkolenia i narzędzia, będące drogowskazem w rozmowie z klientem. Dzięki wprowadzonym zmianom Twoi klienci są obsługiwani w profesjonalnych biurach oraz zgodnie z najwyższymi standardami jakości, niezależnie od tego, którą placówkę odwiedzą. Logo PZU przed biurem to gwarancja komfortowych warunków do prowadzenia rozmowy i najlepszej obsługi na rynku.

Poniżej możesz obejrzeć filmiki przedstawiające przykładowych pięć etapów spotkania z klientem w biurze. Więcej informacji i wskazówek dotyczących obsługi klienta znajdziesz w podręczniku Obsługa na Piątkę, dostępnym u swojego Kierownika Sprzedaży.

Budowanie relacji...

Powitanie klienta...

Rozpoznanie potrzeb...

Prezentacja oferty...

Pożegnanie klienta...