Ruszyła kampania promocyjno-rekrutacyjna, w której szukamy Agentów Wyłącznych. Popularyzujemy zawód agenta w internecie, pokazujemy jakie możliwości daje ta profesja, szczególnie w trudnych czasach, gdzie elastyczna, a jednocześnie stabilna praca są ważnymi atutami dużej marki, jaką jest PZU.
W drugiej połowie stycznia rozpoczęliśmy kampanię employer brandingową, w której promujemy zawód agenta wyłącznego PZU. Zachęcamy do złożenia CV właśnie do nas i pracę na swój rachunek, z największym ubezpieczycielem na rynku. Przez najbliższy miesiąc w internecie pojawiać się będą np. nasze bannery, opatrzone pięknymi zdjęciami i chwytliwymi hasłami. Mają one za zadanie przekierować osoby poszukujące pracy na naszą stronę agentpzu.pl, gdzie można się więcej dowiedzieć na temat zawodu agenta i ostatecznie podjąć decyzję o aplikacji na to stanowisko.
Jak wspieramy naszych agentów?
|
|
|
Mateusz Jarkowski
Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Agentów Wyłącznych Widzimy, jak zmienia się rynek pracy. Kiedy wiele firm redukuje zatrudnienie, my promujemy zawód agenta i zachęcamy do współpracy z PZU. W kampanii stawiamy na stabilność naszej marki, co dziś jest niezwykle istotne. Dostarczamy nowoczesne narzędzia sprzedażowe do zdalnej obsługi klienta. Nasi agenci to profesjonaliści, którzy zapewniają doradztwo w ubezpieczeniach majątkowych, życiowych, zdrowotnych i produktach finansowych Grupy PZU. |
Jakub Gorayski Kierownik Zespołu Rozwoju Sieci Wyłącznej Zawód agenta to, w obecnej sytuacji, świetny pomysł na dywersyfikację prowadzonego już biznesu lub zupełnie nowy rozdział w życiu zawodowym. To praca na własny rachunek, a jej elastyczny charakter jest dużym plusem. Chcemy to pokazać w naszej kampanii. Profesjonalne wdrożenie i szkolenia, wsparcie marketingowe i finansowe, a nawet wyposażenie biura, to tylko niektóre z atutów naszej oferty współpracy. |
Agnieszka Ducka
Główny Specjalista ds. Rozwoju Sieci Wyłącznej
Od kilku lat zajmuję się rekrutacją agentów wyłącznych i wspieram naszych kierowników w terenie. Wciąż udoskonalamy zarówno narzędzia rekrutacyjne, jak i samą komunikację. Tego typu kampanie przynoszą oczekiwane efekty, nie tylko wizerunkowe, ale faktycznie dzięki promocji, trafiają do nas nowi agenci - adepci, których przygotowujemy następnie do pracy w zawodzie.
Marta Żukowska
Główny Specjalista ds. Rozwoju Sieci Wyłącznej
Popularyzacja zawodu agenta, ostatnio jest naszym priorytetem. W kampanii postawiliśmy na działania z zakresu digital i performance marketingu. Promocja tej kampanii trwa również w naszych mediach społecznościowych (Linked In, Facebook) oraz w portalu rekrutacyjnym – pracuj.pl. To właśnie w sieci staramy się dotrzeć do osób poszukujących pracy i zainteresować ich naszą ofertą.