Ruszyła kampania promocyjno-rekrutacyjna, w której szukamy Agentów Wyłącznych. Popularyzujemy zawód agenta w internecie, pokazujemy jakie możliwości daje ta profesja, szczególnie w trudnych czasach, gdzie elastyczna, a jednocześnie stabilna praca są ważnymi atutami dużej marki, jaką jest PZU.


W drugiej połowie stycznia rozpoczęliśmy kampanię employer brandingową, w której promujemy zawód agenta wyłącznego PZU. Zachęcamy do złożenia CV właśnie do nas i pracę na swój rachunek, z największym ubezpieczycielem na rynku. Przez najbliższy miesiąc w internecie pojawiać się będą np. nasze bannery, opatrzone pięknymi zdjęciami i chwytliwymi hasłami. Mają one za zadanie przekierować osoby poszukujące pracy na naszą stronę agentpzu.pl, gdzie można się więcej dowiedzieć na temat zawodu agenta i ostatecznie podjąć decyzję o aplikacji na to stanowisko.


Jak wspieramy naszych agentów?



 




Mateusz Jarkowski
Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Agentów Wyłącznych
Widzimy, jak zmienia się rynek pracy. Kiedy wiele firm redukuje zatrudnienie, my promujemy zawód agenta i zachęcamy do współpracy z PZU. W kampanii stawiamy na stabilność naszej marki, co dziś jest niezwykle istotne. Dostarczamy nowoczesne narzędzia sprzedażowe do zdalnej obsługi klienta. Nasi agenci to profesjonaliści, którzy zapewniają doradztwo w ubezpieczeniach majątkowych, życiowych, zdrowotnych i produktach finansowych Grupy PZU. 

Jakub Gorayski
Kierownik Zespołu Rozwoju Sieci Wyłącznej

Zawód agenta to, w obecnej sytuacji, świetny pomysł na dywersyfikację prowadzonego już biznesu lub zupełnie nowy rozdział w życiu zawodowym. To praca na własny rachunek, a jej elastyczny charakter jest dużym plusem. Chcemy to pokazać w naszej kampanii. Profesjonalne wdrożenie i szkolenia, wsparcie marketingowe i finansowe, a nawet wyposażenie biura, to tylko niektóre z atutów naszej oferty współpracy.



Zachęcamy do obejrzenia kreacji z tej kampanii:

Redakcja: Marta Żukowska

Agnieszka Ducka

Agnieszka Ducka

Główny Specjalista ds. Rozwoju Sieci Wyłącznej

Agnieszka Ducka

Od kilku lat zajmuję się rekrutacją agentów wyłącznych i wspieram naszych kierowników w terenie. Wciąż udoskonalamy zarówno narzędzia rekrutacyjne, jak i samą komunikację. Tego typu kampanie przynoszą oczekiwane efekty, nie tylko wizerunkowe, ale faktycznie dzięki promocji, trafiają do nas nowi agenci - adepci, których przygotowujemy następnie do pracy w zawodzie.

Marta Żukowska

Marta Żukowska

Główny Specjalista ds. Rozwoju Sieci Wyłącznej

Marta Żukowska

Popularyzacja zawodu agenta, ostatnio jest naszym priorytetem. W kampanii postawiliśmy na działania z zakresu digital i performance marketingu. Promocja tej kampanii trwa również w naszych mediach społecznościowych (Linked In, Facebook) oraz w portalu rekrutacyjnym – pracuj.pl. To właśnie w sieci staramy się dotrzeć do osób poszukujących pracy i zainteresować ich naszą ofertą.