PZU GO to sztandarowy projekt PZU, którego celem jest ochrona ludzkiego życia, zagrożonego w momencie wypadku komunikacyjnego. Od czerwca do nabycia we wszystkich oddziałach PZU oraz u większości agentów wyłącznych na terenie całej Polski. PZU GO to nowoczesne rozwiązanie, które dba o bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów w czasie jazdy samochodem. Niewielkie urządzenie przyklejone do przedniej szyby auta, komunikuje się z aplikacją w telefonie, wykrywa niebezpieczne sytuacje i automatycznie przekazuje informację o zdarzeniu. W razie wypadku, jeżeli jest taka potrzeba, konsultant PZU wzywa pomoc. Zapraszamy do poznania naszej naklejki bezpieczeństwa!

 

Co to jest PZU GO?

To nowoczesne rozwiązanie, które dba o bezpieczeństwo w czasie jazdy samochodem. Niewielkie urządzenie (tzw. beacon*) przyklejone do przedniej szyby auta, komunikuje się z zainstalowaną w telefonie ubezpieczonego aplikacją PZU GO i wykrywa niebezpieczne sytuacje.


Jak działa PZU GO?

Po tym jak PZU GO wykryje niebezpieczną sytuację, urządzenie za pośrednictwem aplikacji w telefonie natychmiast przekaże informację o zdarzeniu do Centrum Alarmowego PZU. Konsultant PZU niezwłocznie oddzwania do kierowcy i sprawdza, czy ten potrzebuje pomocy. Jeśli tak, to udzielimy jej zgodnie z potrzebą. Jeśli nie uda nam się skontaktować z kierowcą, to zawiadomimy Centrum Powiadamiania Ratunkowego wraz ze wskazaniem ostatniej lokalizacji GPS.

Inną zaletą PZU GO jest możliwość błyskawicznego kontaktu z Centrum Alarmowym PZU za pomocą przycisku SOS. Ta funkcja jest niezmiernie przydatna w sytuacji kiedy np. potrzebna jest pomoc podczas podróży lub podczas awarii samochodu. "Niektórzy klienci PZU GO mieli awarię samochodu, czyli sytuację, która nie powoduje konieczności wykorzystania kluczowej funkcjonalności PZU GO, jaką jest wykrycie wypadku i przekazanie powiadomienia do Centrum Alarmowego PZU. Lecz ze względu na miejsce zdarzenia skorzystali z przycisku SOS. Wówczas przysyłana jest lokalizacja pojazdu co ułatwia holownikowi dotarcie do unieruchomionego auta." – mówi Paweł Lewandowski, Dyrektor ds. Analiz i Wsparcia Narzędziowego w PZU.

Dodatkowo, po przejechanej trasie, kierowca może zweryfikować swój styl jazdy - czy np. przekraczał prędkość, ostro hamował lub przyspieszał. Dzięki temu może udoskonalić sposób prowadzenia pojazdu, co przekłada się na bezpieczeństwo i ekonomikę jazdy.






PZU GO jest w ofercie PZU od kwietnia 2019 r. Do tej pory było dostępne u wybranych sprzedawców, a od czerwca sprzedaż PZU GO, jest możliwa we wszystkich oddziałach PZU oraz u większości agentów wyłącznych w całej Polsce! Narzędzie wielokrotnie udowodniło swoją przydatność, pomagając kierowcom uczestniczącym w wypadkach samochodowych lub przy awariach pojazdów.


Potwierdzają to opinie samych posiadaczy PZU GO:

"Jestem pod wrażeniem szybkości w działaniu odnośnie kontaktu zaraz po kolizji. Państwa konsultantka zadzwoniła niezwłocznie po całym zdarzeniu. Pytała o moje samopoczucie i prowadziła rozmowę bardzo konkretnie, ale w luźny sposób... Człowiek w takiej sytuacji pomimo zdenerwowania, słysząc profesjonalizm i miły, spokojny głos, czuje, że jest w dobrych rękach, pewny, że wszystko skończy się dobrze."


"…wybrałem się do rezerwatu przyrody.... uszkodzone koło samochodu nie pozwalało mi kontynuować wycieczki. Otworzyłem aplikację na moim telefonie, kliknąłem na przycisk SOS w aplikacji i w ciągu kilku sekund skontaktowało się ze mną PZU, z pytaniem czy potrzebuje pomocy. Byłem zaskoczony, że znają moje dokładne położenie, gdyż nie łatwo zlokalizować kogoś w gęstym lesie. …Niedługo po zakończeniu rozmowy, zauważyłem lawetę jadącą w moim kierunku.  Już po pierwszym kontakcie z PZU, byłem pozytywnie zaskoczony, że nie muszę szczegółowo wyjaśniać gdzie się znajduję. Dodatkowo, szybkość działania i profesjonalna obsługa na miejscu, są największą korzyścią jaką widzę."

Zapraszamy też do przeczytania rozmowy z agentem i klientem, którzy jako jedni z pierwszych doświadczali PZU GO: PZU GO z perspektywy agenta i klienta


Jak kupić PZU GO?

Klient może kupić wariant PZU GO wraz z ubezpieczeniem PZU Pomoc w Drodze w wariancie Komfort lub Super. Promocyjna cena to 49 zł, jeżeli:
- umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy, z jednorazową płatnością składki,
- pojazd jest wykorzystywany standardowo.

Więcej informacji o PZU GO, znajdziesz na stronie

www.pzu.pl/pzugo oraz na PZU WIEM.

* beacon – małe urządzenie zasilane bateriami, które łączy się z mobilną aplikacją

Redakcja: Marta Żukowska

Paweł Lewandowski

Paweł Lewandowski

Dyrektor ds. Analiz i Wsparcia Narzędziowego w PZU

Paweł Lewandowski

Odpowiadając na rosnące potrzeby naszych klientów, PZU wdrożyło PZU GO. Projekt, którego nadrzędnym celem jest ratowanie życia poprzez automatyczne wykrywanie sytuacji niebezpiecznych oraz alarmowanie służb ratunkowych w celu niesienia pomocy. Statystyki są przerażające. W Polsce na drogach nadal ginie zbyt wiele osób. Chcemy doprowadzić do zmniejszenia liczby wypadków oraz ograniczania ich skutków. Dzięki takim rozwiązaniom jak PZU GO, możemy jeszcze lepiej chronić naszych klientów.

Mateusz Jarkowski

Mateusz Jarkowski

Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Mateusz Jarkowski

Cieszę się, że agenci wyłączni mogą jako jedni z pierwszych oferować swoim klientom PZU GO. Rozszerzenie oferty produktowej o to innowacyjne rozwiązanie, jest kolejnym krokiem do zapewnienia oraz poprawy bezpieczeństwa naszych klientów. Dziękuję agentom biorącym udział w pilotażu za dzielenie się swoimi opiniami, które teraz możemy wykorzystywać podczas wdrażania kolejnych agencji do sprzedaży PZU GO.

Artur Wdowik

Artur Wdowik

Główny Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Kanału Agentów Wyłącznych

Artur Wdowik

Obecnie ponad 1 500 agentów wyłącznych PZU SA z całej Polski posiada w swojej ofercie PZU GO. Jesteśmy jedyną firmą ubezpieczeniową na polskim rynku, która oferuje tego typu rozwiązanie. Wierzę w to, że PZU GO realnie wpłynie na poprawę bezpieczeństwa na drogach, a gdy dojdzie do niebezpiecznego zdarzenia, naszym klientom szybko zostanie udzielona potrzebna pomoc.