Krystyna Fabijańska, Sokołów Podlaski, Wolności 29

Wyłącznie dla Najlepszych –  Przepis na sukces Krystyny Fabijańskiej

Każdy klient jest dla nas tak samo ważny – ta zasada przyświeca kolejnej naszej agentce, uczestniczce  programu „Wyłącznie dla Najlepszych”. Zobaczcie jakie jeszcze rady w „Przepisie na sukces” ma Krystyna Fabijańska.

Jak długo współpracujesz z PZU? 
Współpracuję z PZU od marca 1987 roku jako pośrednik ubezpieczeniowy. Dekadę później, we wrześniu 1997 r. już jako agent ubezpieczeniowy, kolejna dekada, od 2007 r., to początki mojej agencji biurowej, którą w 2014 r. przekształciłam w profesjonalne biuro agenta PZU, w standardzie 2.0., a od listopada 2020 r. mogę się pochwalić najwyższym standardem - 3.0. Od lutego 2021 r. jestem w gronie najlepszych agentów PZU.

Twoje największe zawodowe osiągniecie to…?
- I Edycja Klubu Elitarnego Agenta zdobycie statuetki i odznaki z nr 81
- EKA w Mikołajkach w 2011 roku - Laureat
- Agent Elitarny MSP - 2018 r.
- Agent 3.0 - 2020 r.
- dołączenie do grona Najlepsi z Najlepszych w lutym 2021 r.

Jaki jest Twój przepis na sukces?
Uczciwość, profesjonalizm, serdeczność, stosowanie standardów obsługi. Nieustanny rozwój, szkolenia, dostosowanie się do obsługi klienta z wykorzystaniem nowych technologii. Dopasowanie się do rynku i coraz to nowych potrzeb klienta, umiejętne słuchanie i dobranie produktu do potrzeb klienta.

Co jest dla Ciebie największym wyzwaniem w pracy agenta? 
Znalezienie złotego klucza, aby spełnić oczekiwania klienta pod względem jego potrzeb i satysfakcjonującej ceny za usługę, wykorzystując umiejętnie narzędzia w które wyposaża nas firma.

Jaką masz radę dla innych agentów? 
Być sobą, osobą otwartą na nowości. Udzielać pełnej informacji klientom o zmianach i nowościach i przekazywać te informacje językiem korzyści, a nie tylko ceną. Wsparcie w przypadku zaistnienia szkody, utwierdzenie klienta w przekonaniu, że agent to osoba do której zawsze można się zwrócić o radę, ofertę, ubezpieczenie i wsparcie w różnych sytuacjach. Okazywanie szacunku osobom, niezależnie od wieku czy stanu posiadania, ponieważ każdy klient jest dla nas tak samo ważny.