Katarzyna Piłot, Bielsko-Biała, Plac Wojska Polskiego 15

Zgrany zespół i zaufanie to klucz do sukcesu. Zapraszamy na rozmowę Magdaleny Molickiej - Koordynatora ds. Sieci Placówek Agencyjnych z Katarzyną Piłot, która zmieniła standard swojej agencji na najwyższy - Agent 3.0. 

Pani Kasiu, od jak dawna współpracuje Pani z PZU?
Moja współpraca z PZU rozpoczęła się w 1999 r., więc już mija 20 rok naszej współpracy.

Jest Pani wielokrotnym laureatem Elitarnego Klubu Agenta (EKA) i innych konkursów. Co jest Pani zdaniem kluczem do sukcesu w tej branży?
Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego wymaga systematyczności i konsekwencji w pozyskiwaniu i utrzymaniu klientów. Ważne jest również niesienie pomocy naszym klientom w razie problemów, co procentuje zawsze zaufaniem do nas w przyszłości.

Od 1 stycznia 2019 roku weszła Pani w standard Agent 3.0. Jaka była motywacja to tej zmiany?
Staram się podążać za możliwościami jakie daje nam PZU. Ufam, że zmiany są dobre, a i nowy wizerunek biura pozwoli nam na rozwijanie naszej bazy klientów, a także zmotywuje nas wszystkich do podnoszenia standardów. Obecni klienci już zauważają pozytywną zmianę.  

Jakie korzyści widzi Pani z przejścia w standard 3.0?
Zmiany zawsze są korzystne, pozwalają się rozwijać i wpływają na rozwój biznesu. Myślę, że dodatkowe zadania, możliwości techniczne i dobra kawa, znacznie przyczynią się do poprawienia naszych wyników.

Zarządza Pani 4 - osobowym zespołem, tworząc doskonałą atmosferę - jak podkreślają Pani pracownicy. Co Pani zdaniem jest najważniejsze w zarządzaniu ludźmi?
W mojej pracy zawodowej miałam wiele szczęścia - spotkać i zaprosić do współpracy wyjątkowe osoby. Bez ich pomocy nie mogłabym osiągnąć tak wiele. To dzięki ich zaangażowaniu i współodpowiedzialności tworzymy tak zgrany zespół. Myślę, że najważniejsze jest zaufanie.

Aktualnie coraz większa grupa agentów przystępuje również do sprzedaży ubezpieczeń PZU Życie, Pani robi to od dawna. Skąd taka decyzja biznesowa? Jak udaje się Pani łączyć sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych?
Jesteśmy agencją, która sprzedaje produkty życiowe i majątkowe łącznie, od wielu lat  Uważam, że sprzedaż obydwu linii produktowych przynosi wiele korzyści zarówno dla klienta jak i agencji. Trudno utrzymać klienta w portfelu, jeśli nie mamy dla niego pełnej oferty ubezpieczeniowej.

Jakie kolejne wyzwania stawia Pani przed sobą oraz nowym biurem Agent 3.0? 
Chciałabym w przyszłości rozwinąć sieć agencyjną i mam nadzieję, że pakiet szkoleń i możliwości w 3.0, pozwoli mi na poprawę wyników sprzedażowych.

Galeria zdjęć

Joanna Liszka

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Agencja Katarzyny Piłot to prężnie rozwijająca się firma znajdująca się w segmencie Lidera Plus. Katarzyna współpracuje z PZU od 20 lat i przez ten czas stworzyła dynamicznie rozwijającą się agencję, zatrudniającą zmotywowanych, doświadczonych sprzedawców, którzy są fachowcami w sprzedaży produktów majątkowych i życiowych. Ze względu na brak oporów przed nowymi wyzwaniami, umiejętnością współpracy Katarzyna cieszy się dużym uznaniem w całej sieci agencyjnej i bardzo często jej opinia ma wpływ na działanie sieci i jej indywidualne decyzje. Katarzyna uczestniczy w każdym przedsięwzięciu i projekcie prowadzonym przez PZU SA, jest otwarta na innowacje i zmiany, stąd też decyzja o wejściu w program Agent 3.0, który pozwoli agencji na poprawę wizerunku, rozwój sprzedaży ubezpieczeń oraz utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta. Kluczowym elementem sukcesu agencji jest stworzenie przyjaznej atmosfery podczas obsługi klienta, zachowując jednocześnie najwyższe standardy obsługi. Wejście agencji Katarzyny Piłot w projekt Agent 3.0, oceniam bardzo pozytywnie ze względu na wysoki poziom agencji i jej sprzedawców, co z pewnością umożliwi dalszy jej rozwój.

Joanna Liszka