Magdalena Biernaczyk, Krzemieniewo, Dworcowa 44/4

https://mbiernaczyk.agentpzu.pl/

Magdalena Biernaczyk, Agent 2.0 z Krzemieniawa

Zapraszamy na wywiad z Magdalena Biernaczyk, która swoja placówkę otworzyła w Krzemieniewie przy ul. Dworcowej 44/4. Pomimo młodego wieku Magdalena związana jest z ubezpieczeniami od najmłodszych lat, o czym opowiada w rozmowie z Koordynatorem ds. Sieci Placówek Agent 2.0 Sebastianem Oliszewskim. 


Sebastian Oliszewski: Dlaczego została Pani Agentem? Co zdecydowało o takiej drodze życiowej?

Magdalena Biernaczyk: Praca Agenta PZU towarzysz mi od dziecka. Pamiętam gdy byłam małą dziewczynką towarzyszyłam mamie w wizytach u klientów, wystawiałam „swoje” polisy i przykładałam pieczątki. Po ukończonych studiach za namową mamy i Kierownika zdecydowałam, że zostanę agentem. I tak się stało. Pracuję już prawie 5 lat.

Sebastian Oliszewski: Jak wyglądały początki Pani pracy w PZU?

Magdalena Biernaczyk: Początki nie były łatwe. Pierwszymi klientami byli znajomi i rodzina. Po dwóch latach otrzymałam bazę klientów po agencie, który przeszedł na emeryturę. Wtedy biznes się rozkręcił. Pozyskałam więcej klientów.

Sebastian Oliszewski: Na jakich produktach koncentruje się Pani w swojej pracy?

Magdalena Biernaczyk: Najwięcej sprzedaję ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i rolnych. Ubezpieczeń OC jest najwięcej, wiadomo to obowiązek. Klienci zabezpieczają swój majątek zakupując odpowiednie ubezpieczenia w zależności od potrzeb np. ubezpieczenie AC, domu, upraw.

Sebastian Oliszewski: Kto jest Waszym głównym klientem? Kto stanowi grupę docelową w Pani działalności?

Magdalena Biernaczyk: Teren, który obsługuję to teren wiejski, grupę docelową stanowią rolnicy. Jest również kilka małych firm które obsługuję, głównie sklepy. 

Sebastian Oliszewski: Jakimi wartościami kieruje się Pani w biznesie?

Magdalena Biernaczyk: Jestem otwarta na ludzi. Pomagam klientom poznać własne potrzeby i dobieram dla nich najlepsze ubezpieczenie. Utrzymuję z nimi dobre relacje. Wspieram przez cały okres trwania polisy. Nawiązuje nowe kontakty.

Sebastian Oliszewski: Czym wyróżnia się Pani firma na tle konkurencji? Dlaczego warto kupować ubezpieczenia u Pani?

Magdalena Biernaczyk: Biuro Agent 2.0 spełnia najwyższe standardy firmy. Klient po przekroczeniu progu biura czuje się swobodnie. Dokładam wielkich starań, żeby był zadowolony z obsługi. Otrzymał bogatą ofertę dobrych produktów dobraną indywidualnie do jego potrzeb. Rozwiewam wszelkie wątpliwości odnośnie ubezpieczenia. Służę pomocą również po zawarciu ubezpieczenia.

Sebastian Oliszewski: Co uważa Pani za swój największy sukces w biznesie?

Magdalena Biernaczyk: Podjęcie decyzji o otwarciu biura. Uważam że to dobry pomysł na rozwój zawodowy agenta. Szkolenia, które są prowadzone dla agentów otwierających biura wiele dają m.in. pokazują jak profesjonalnie obsłużyć klienta. A dla nas zadowolenie i satysfakcja klienta jest najważniejsza. 

Sebastian Oliszewski: Jest Pani właścicielką nowej Placówki PZU w Krzemieniewie. Dlaczego zdecydowała się Pani na taką formę pracy?

Magdalena Biernaczyk: Mając biuro stanę się bardziej widoczna na rynku, co umożliwi promowanie marki PZU. Udostępnienie klientom możliwości obsługi na miejscu, bez konieczności dojazdu do Leszna.

Sebastian Oliszewski: Jakie ma Pani najbliższe plany biznesowe?

Magdalena Biernaczyk: Ciągle się rozwijać. Być najlepszym agentem i zostać liderem. Profesjonalnie obsługiwać klientów, tak żeby chętnie do nas wracali po zakup kolejnych ubezpieczeń. Utrzymać grono obecnych klientów i poszerzyć nowych.

Sebastian Oliszewski: Jakie są 3 najważniejsze rady, których mogłaby Pani udzielić osobom zastanawiającym się nad otworzeniem własnej Placówki PZU?

Magdalena Biernaczyk: Jesteś sam sobie Szefem. Samodzielnie podejmujesz decyzje. Swobodne godziny pracy. 

Ryszard Wojcieszek

Dyrektor Sprzedaży Wyłącznej

Agent 2.0 to niezwykle ważne przedsięwzięcie zarówna z punktu widzenia PZU jak i Agenta. Myślę, że wypracowany model znacznie przerósł moje oczekiwania, ale także oczekiwania dużej liczby agentów. Chyba niewielu spodziewało się tak dobrego efektu końcowego – wizualizacja wewnątrz jak i na zewnątrz, ale także tak dużego wsparcia finansowego po stronie PZU – meble, wizualizacja, materiały marketingowe. Dzięki wdrożonemu systemowi motywacyjnemu w postaci dodatkowej premii kwartalnej wynikającej z dobrej oceny placówki, klienci są obsługiwani na naprawdę dobrym poziomie co znalazło wyraz w ocenie PZU za 2017 rok w niezależnych rankingach. Bardzo mnie cieszy, że otwieramy kolejne biura. Jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że kolejni agenci z zespołu z Leszna podjęli decyzje o otwarciu biur i dzięki temu będziemy bardziej obecni na rynku i znajdziemy się jeszcze bliżej naszych klientów niż dotychczas. Mam nadzieję, że decyzje agentów przyczynią się do polepszenia wyników sprzedaży i będą wspierały pozyskiwanie nowych klientów, a na koniec przełożą się na konkretne korzyści finansowe i zadowolenie ze współpracy z marką PZU.

Janusz Ciesielski

Kierownik Sprzedaży

Magdalena Biernaczyk jest agentką ze stosunkowo krótkim, bo czteroletnim stażem, ale stale poszukującą nowych sposobów na rozwój swojego biznesu. Można oczywiście działać powoli, ale można też podjąć działania, które zasadniczo zmienią postrzeganie Agenta w środowisku. Stąd pomysł na otwarcie biura w miejscu gdzie skupia się życie kilku małych miejscowości z okolicy, Już pierwsze dni pokazały, że zdecydowanie był to krok w dobrym kierunku! Klienci bardzo dobrze odbierają możliwość skorzystania z usług biura, jak i bardzo pozytywnie oceniają jego wygląd.