Elżbieta Mikołajczyk, Agent 2.0 z Leszna

Otworzyła pierwsze biuro agenta PZU w Lesznie – przeczytaj wywiad z Elżbietą Mikołajczyk dla której ubezpieczenia to niekończące się możliwości!

Jest Pani właścicielką pięknej i nowoczesnej Placówki w Lesznie. Dlaczego zdecydowała się Pani właśnie na branżę ubezpieczeniową?

W branży ubezpieczeniowej pracuję od 6 lat. Zaczęłam od ubezpieczeń na życie, natomiast od 2 lat zajmuję się kompleksowo obsługą wszystkich ubezpieczeń. Dlaczego zajęłam się ubezpieczeniami? Ponieważ jestem w 100% przekonana co do ich ważności!
Ubezpieczenia to niekończące się możliwości. Firma PZU zaskakuje nas innowacyjnością, różnorodnością produktów, a tym samym wykorzystując możliwości i własne umiejętności zajmuję się majątkiem, życiem i zdrowiem moich klientów.

Jakie były początki Pani Agencji?

Cóż - można powiedzieć, że początki wciąż trwają, aczkolwiek to od czego zaczęłam to pozytywne nastawienie. Później pomyślałam sobie - jak fajnie, że mam tak piękne biuro, w którym z dumą mogę obsługiwać klientów, a chwilę potem zajęłam się reklamą - zadzwoniłam do każdego mojego klienta z zaproszeniem do Agencji, zatrudniłam pracownika i pełne energii ruszyłyśmy małymi kroczkami do przodu.

Rynek ubezpieczeń jest dosyć wymagający ze względu na liczną konkurencję. W jaki sposób udaje się Wam skutecznie rywalizować z konkurentami biznesowymi? Na czym Pani firma opiera swoją przewagę konkurencyjną?

To co mnie wyróżnia to doświadczenie, dopasowanie produktu do rzeczywistych potrzeb klienta i kompleksowa obsługa. Moim klientom oprócz dbałości o ich bezpieczeństwo finansowe oferuję pomoc w zakresie odszkodowań, dbam o terminowość zawieranych umów oraz służę podpowiedzią w zakresie nowości, z których na bieżąco mogą skorzystać, jakim jest chociażby Opieka Medyczna.

Jakie korzyści odnoszą klienci z tytułu ubezpieczenia się w Pani Agencji?

Do każdego klienta podchodzę indywidualnie - każdy przychodzi z czymś innym. Dlatego przede wszystkim słucham, rozmawiam i doradzam z czego mogą skorzystać, żeby czuli się bezpieczni. A poza tym wartością dodaną jest fantastyczna i fachowa obsługa oraz słodka niespodzianka dla każdego.

Kim są klienci Pani Agencji?

Właściwie każdy - przedsiębiorcy, rodzice, dziadkowie, studenci, klienci majątkowi, życiowi oraz .... tylko pytający....

Jakimi zasadami kieruje się Pani w biznesie?

Wyznaję zasadę - "traktuj innych tak jakbyś sam chciał być traktowany", dlatego uczciwość oraz etyka zawodowa zajmuje pierwsze miejsce w mojej pracy. Wiem też, że dobro wraca, dlatego mimo czasami pojawiających się trudności nadal dzielę się z innymi tym co mam najlepszego - doradzam, wspieram, motywuję, wyznaczam cele i dążę do ich realizacji.

Co uważa Pani za swoje największe zwycięstwo w dotychczasowej działalności gospodarczej?

Dość trudne pytanie, aczkolwiek znalazłoby się kilka fajnych rzeczy, jak np. otwarcie Agencji....  Jest też coś co zostanie na zawsze - ubezpieczyłam kiedyś pewnego przedsiębiorcę na życie, który "boksował" się ze mną, że nie potrzebuje polisy. Został skierowany na badania i następnego dnia kardiolog ratował mu życie. Czy to zwycięstwo? Tak tego nie nazywam, ale jestem dumna, że dzięki pracy w ubezpieczeniach znalazłam się w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie.

Na zakończenie mam prośbę o poradę dla innych przedsiębiorców. Jakie są najważniejsze rady, jakich mogłaby Pani udzielić osobom rozpoczynającym swoją przygodę z ubezpieczeniami?

Jeżeli lubisz ludzi, dobrze im życzysz, rozumiesz co to są ubezpieczenia i czemu one służą (i tu nie myślę o Twojej prowizji), to jest to dobra droga do tego, żebyś rozpoczął swoją przygodę z ubezpieczeniami.

Ryszard Wojcieszek

Dyrektor Sprzedaży Wyłącznej

Zawód agenta jest wg mnie bardzo interesującym zajęciem dla tych osób, które lubią kontakt z ludźmi. Dziś kiedy na rynku trwa rywalizacja o klienta, nasz Agent wyłączny może wiele zyskać w oczach klienta oferując serwis na wysokim poziomie, a więc pilnując terminów, ale też dbając o dostosowanie oferty do potrzeb klienta. Bycie agentem PZU dziś to według mnie duży prestiż ze względu na markę. Na przestrzeni ostatnich kilku lat zmiany są ogromne. Nasi agenci mają dziś możliwość korzystania z zaawansowanych technologii. Już wkrótce agenci będą mogli korzystać z aplikacji w swoich smartfonach i telefonach, które ułatwią proces zawierania ubezpieczeń komunikacyjnych. Nasza firma też co ważne dba o swoich partnerów, ciągle rozbudowując ofertę wsparcia. Widać też na co dzień, że PZU dba o swoich najlepszych agentów dzięki funkcjonującemu systemowi motywacyjnemu i premiowemu Jestem przekonany, że warto być dziś agentem PZU.

Janusz Ciesielski

Kierownik Sprzedaży

Biuro Agent 2.0 prowadzone przez Elżbietę Mikołajczyk, jest pierwszą taką placówką, która została otwarta w Lesznie. Od początku funkcjonowania biura, klienci mogli przekonać się o wysokiej jakości usług oferowanych przez pracowników Agencji. Znajduje to również odzwierciedlenie w wysokich ocenach zarówno z mojej strony, jak i wynikach badania standardów jakości obsługi klienta. Mocną stroną agencji jest stała praca nad rozwojem portfela nowych klientów i zapraszaniem ich do odwiedzenia biura. Najlepszą metodą na pozyskanie kolejnych poleceń jest wysoka jakość obsługi i profesjonalizm z jakim klienci spotykają się w placówce. Mogą zawrzeć w niej ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe jak i życiowe.