Decyzja o otwarciu biura była dla nich oczywista bo chcieli rozwijać swój biznes. Udział w projekcie Agent 2.0 jeszcze bardziej sprofesjonalizował wizerunek ich biur. O swoich placówkach i udziale w programie opowiadają Tomasz Nowakowski i Jarosław Tomczak.
Tomasz Nowakowski, Agent 2.0 ze Strzelec Opolskich
Jarosław Tomczak, Agent 2.0 z Kłodawy
Jak krótko podsumujesz ofertę PZU na prowadzenie biura?
TN: Oferta jest bardzo atrakcyjna, pozwala na pracę w najwyższym standardzie zagwarantowanym przez PZU, ponadto daje dostęp do specjalistycznych szkoleń, które pomagają jeszcze bardziej się rozwijać.
JT: Agent 2.0 jest programem ułatwiającym otwarcie własnego biura, gdzie klient zostanie profesjonalnie obsłużony. Oferta jest bardzo bogata, zawiera w sobie dostarczenie przez PZU umeblowanie, wizualizację wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Jest to bardzo duże odciążenie finansowe. Kolejną zaletą Agenta 2.0 jest o dziwo, badanie tajemniczego klienta, co jest bardzo dobrym sposobem na podniesienie standardu obsługi na odpowiedni poziom.
Co daje Ci biuro?
TN: Biuro daje mi znacznie większe możliwości sprzedażowe, przede wszystkim pozwala trafić do większej liczby klientów i znacznie zwiększa komfort pracy.
JN: Biuro daje przede wszystkim, w pełni wyposażone miejsce do spotkań z klientami, w którym możemy zrealizować wszystkie sprawy związane z działalnością firmy PZU. Klient ma możliwość zakupienia odpowiednio dostosowanego do potrzeb ubezpieczenia, a także może załatwić wiele innych spraw, tj.: zgłoszenie sprzedaży pojazdu, dostarczenie dokumentów do szkody, itp. Jest to z pewnością duża wygoda dla klienta.
Jak biuro wpłynęło na Twoją pracę?
TN: Moja praca stała się jeszcze bardziej wydajna, jestem w stanie obsłużyć znacznie więcej klientów. Podczas gdy pracownik obsługuje jednego klienta w biurze, ja w tym samym czasie mogę być na spotkaniu z innym klientem w terenie
JN: Z pewnością ją usystematyzowało. Sztywne godziny otwarcia i pewność, że klient zastanie nas na miejscu jest ogromną zaletą. Prowadzę biuro od 3 lat i z upływam czasu biuro zaczęło generować coraz większy przepływ klientów, co przekłada się na zyski firmy. A przecież między innymi na tym nam zależy.
Co o biurze sądzą Twoi kliencie?
TN: Klienci chętnie przychodzą do biura, czują się w nim dobrze i pozytywnie reagują na nowoczesny wystrój. Zdecydowanie większa część klientów chwali obecny wystrój biura, z czego również ja jestem bardzo zadowolony.
JN: Pytanie powinno być skierowane do klientów, a tak na poważnie, to pewna dostępność w godzinach otwarcia, profesjonalnie przygotowane miejsce do rozmów biznesowych i jeszcze bardziej profesjonalna obsługa. Mając bezpośredni kontakt z klientami, dość często słyszę, że obsługa w biurze daje im poczucie intymności i skupienia się na konkretnym temacie.
Jakie masz plany na najbliższy czas i swój rozwój?
TN: Na obecną chwilę pragnę, aby jak najwięcej potencjalnych klientów trafiało do mojego biura natomiast w przyszłości nie wykluczam otwarcia kolejnego biura.
JN: Plany, które miałem, zostały w pewnym stopniu zrealizowane, ponieważ 3 miesiące temu otworzyłem kolejne biuro Agenta 2.0 w nowej lokalizacji. Priorytetem dla mnie jest teraz dobry i skuteczny marketing skierowany głównie na to drugie biuro. Być może, w przyszłości, zdecyduję się na otwarcie kolejnego biura. Z mniejszych planów to na pewno dążenie do doskonałości w standardzie obsługi klienta. Chęci z takim wsparciem jakie daje PZU nie braknie, żeby tylko było zdrowie.