Tomasz Nowakowski, Strzelce Opolskie, Zamkowa 1

Jarosław Tomczak, Kłodawa, Plac Wolności 15

Decyzja o otwarciu biura była dla nich oczywista bo chcieli rozwijać swój biznes. Udział w projekcie Agent 2.0 jeszcze bardziej sprofesjonalizował wizerunek ich biur. O swoich placówkach i udziale w programie opowiadają Tomasz Nowakowski i Jarosław Tomczak.

Tomasz Nowakowski, Agent 2.0 ze Strzelec Opolskich

Jarosław Tomczak, Agent 2.0 z Kłodawy

Jak krótko podsumujesz ofertę PZU na prowadzenie biura?

TN: Oferta jest bardzo atrakcyjna, pozwala na pracę w najwyższym standardzie  zagwarantowanym przez PZU, ponadto daje dostęp do specjalistycznych szkoleń, które pomagają jeszcze bardziej się rozwijać.
JT: Agent 2.0 jest programem ułatwiającym otwarcie własnego biura, gdzie  klient zostanie profesjonalnie obsłużony.  Oferta jest bardzo bogata,  zawiera w sobie  dostarczenie przez PZU umeblowanie, wizualizację wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Jest to bardzo duże odciążenie finansowe. Kolejną zaletą Agenta 2.0 jest o dziwo, badanie tajemniczego klienta,  co jest bardzo dobrym sposobem na podniesienie  standardu obsługi na odpowiedni poziom.

Co daje Ci biuro?

TN: Biuro daje mi znacznie większe możliwości sprzedażowe, przede wszystkim  pozwala trafić do większej liczby klientów i znacznie zwiększa komfort  pracy.
JN: Biuro daje przede wszystkim, w pełni wyposażone  miejsce do spotkań z  klientami, w którym możemy zrealizować  wszystkie sprawy związane z  działalnością firmy PZU.  Klient ma możliwość zakupienia odpowiednio dostosowanego do potrzeb ubezpieczenia, a także może załatwić wiele  innych spraw, tj.: zgłoszenie sprzedaży pojazdu, dostarczenie dokumentów  do szkody, itp.  Jest to z pewnością duża wygoda dla klienta.

Jak biuro wpłynęło na Twoją pracę?

TN: Moja praca stała się jeszcze bardziej wydajna, jestem w stanie obsłużyć  znacznie więcej klientów. Podczas gdy pracownik obsługuje jednego  klienta w biurze, ja w tym samym czasie mogę być na spotkaniu z innym  klientem w terenie
JN: Z pewnością ją usystematyzowało. Sztywne godziny otwarcia i pewność, że  klient zastanie nas na miejscu jest ogromną zaletą. Prowadzę biuro od 3  lat i z upływam czasu biuro zaczęło generować coraz większy przepływ  klientów, co przekłada się na zyski firmy. A przecież między innymi na  tym nam zależy.

Co o biurze sądzą Twoi kliencie?

TN: Klienci chętnie przychodzą do biura, czują się w nim dobrze i pozytywnie  reagują na nowoczesny wystrój. Zdecydowanie większa część klientów  chwali obecny wystrój biura, z czego również ja jestem bardzo  zadowolony.
JN: Pytanie powinno być skierowane do klientów, a tak na poważnie, to pewna  dostępność w godzinach otwarcia, profesjonalnie przygotowane miejsce do  rozmów biznesowych i jeszcze bardziej profesjonalna obsługa. Mając  bezpośredni kontakt z klientami, dość często słyszę, że obsługa  w biurze daje im poczucie intymności i skupienia się na konkretnym  temacie.

Jakie masz plany na najbliższy czas i swój rozwój?

TN: Na obecną chwilę pragnę, aby jak najwięcej potencjalnych klientów  trafiało do mojego biura natomiast w przyszłości nie wykluczam otwarcia  kolejnego biura.
JN: Plany, które miałem, zostały w pewnym stopniu zrealizowane, ponieważ 3  miesiące temu otworzyłem kolejne biuro Agenta 2.0 w nowej lokalizacji.  Priorytetem dla mnie jest teraz dobry i skuteczny marketing skierowany  głównie na to drugie biuro. Być może, w przyszłości, zdecyduję się na  otwarcie kolejnego biura. Z mniejszych planów to na pewno dążenie do  doskonałości w standardzie obsługi klienta. Chęci z takim wsparciem  jakie daje PZU nie braknie, żeby tylko było zdrowie.

© PZU 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone