Marta Krawczyk, Wałbrzych , Hetmańska 80I

https://martakrawczyk.agentpzu.pl

Wałbrzych – nowe biuro agenta PZU

Poznajcie agentkę, która otworzyła już drugie swoje biuro ubezpieczeniowe. Marta Krawczyk jest mamą, aktywną kobietą i bizneswoman! Zapraszamy na relację z otwarcia jej najnowszej placówki w Wałbrzychu i rozmowę z agentką, którą przeprowadził nasz Koordynator ds. Placówek Agencyjnych – Michał Groń.


Na zdjęciu: agentka - Marta Krawczyk i agent współprowadzący - Mariusz Mickiewicz

Marta i PZU -  jak doszło do połączenia się tych dwóch dróg?
Pod koniec sierpnia 2011 roku, po 1.5 roku przerwy zawodowej… po „odpoczynku” macierzyńskim, postanowiłam porzucić stanowisko Home Manager i zaczęłam szukać pracy. Otworzyłam laptopa - nie na promocji pieluch, tylko na stronie przeznaczonej ogłoszeniom pracy. I tak przez przypadek, naprawdę przez przypadek, na jakieś stronce przeczytałam ogłoszenie: Szukam Agenta Ubezpieczeniowego Największej Firmy w Polsce - PZU S.A. Było to pierwsze ogłoszenie, które zobaczyłam, gdzie wysłałam swoje drugie w życiu CV! No i się udało… jestem do dziś tu gdzie jestem.

To już Twoje drugie biuro PZU co zdecydowało o tym, że podjęłaś decyzję o otwarciu kolejnej placówki?
Przede wszystkim chęć rozwoju swojego biznesu, tego co robię dobrze. Poszerzanie swoich umiejętności, zdobywanie nowych doświadczeń. Nawiązywanie kolejnych znajomości, relacji z klientami.

Do prowadzenia drugiego biura niezbędne są kolejne osoby, które zapewniają obsługę w nowej lokalizacji. Z ilu osób składa się Twój Zespół i jak go zbudowałaś?
Obecnie mój zespół składa się z 5 osób oraz 1 agenta współpracującego. Ze wszystkimi znam się bardzo długo. Są to osoby bardzo kompetentne, lojalne, uczciwe, które dbają o dobro i satysfakcję klienta. Wiem, że zawsze mogę na nich polegać.

Dlaczego właśnie ta lokalizacja? 
Lokalizacja przy Pl. Zamenhofa jest to centrum jednej z największych dzielnic Wałbrzycha. Biuro znajduje się między bankami, niedaleko przychodni, marketów, szkoły. Można swobodnie dojechać tu samochodem, autobusem, rowerem czy też przyjść pieszo. Jest dostępne dla każdego, stąd decyzja na taką lokalizację.

W jaki sposób poszukiwałaś lokalu?
Kiedy przyszła mi myśl o drugim biurze, wiedziałam w jakiej dzielnicy chcę otworzyć Agencję 2.0. Chciałam, żeby biuro było dostępne dla każdego. Zaczęłam przeglądać ogłoszenia w internecie, więcej spacerować oglądając okolicę… Pewnego dnia mój serdeczny kolega Mariusz, powiedział mi, że znalazł świetną lokalizację i to był strzał w dziesiątkę!

Co dla Ciebie jest ważne w codziennej współpracy?
Dla mnie przede wszystkim ważna jest uczciwość! Bardzo cenię sobie lojalność! Zespołowość - uważam, że bez tego nie moglibyśmy się rozwijać. Cieszę się, że mam wokół siebie mnóstwo pomocnych osób, które bardzo mocno trzymają za nas kciuki! Przede wszystkim ważne jest dobre nastawienie do życia i pracy! Warto być szczerym i prawdziwym człowiekiem.

Jak zamierzasz promować swoje nowe biuro?
Zaczęliśmy od pomocy hostess, które rozniosły mnóstwo ulotek z „Zaproszeniem do Nowo Otwartej Placówki". To była forma zachęcenia klientów. Niezobowiązująco komunikowaliśmy: „Przyjdź i nas zobacz”, tak aby nowi klienci mogli nas po prostu poznać. Przyniosło to zaskakujące efekty. Zbieramy się do promocji biznesu na Facebooku.  Przy współpracy z tak kreatywnymi ludźmi, z mnóstwem pomysłów - to jedynie musimy dobę wydłużyć, aby zrealizować wszystkie pomysły.

Twoje plany na najbliższe 12 miesięcy?
Krótko: Rozwijanie Biznesu. Mam swój cel, przedstawiłam go mojemu kierownikowi, który strasznie mocno we mnie wierzy, wspiera mnie, jak tylko może- pomaga w każdej zawodowej sytuacji, więc wszystko przede mną! Naprawdę mam wokół siebie - w pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym - naprawdę fantastycznych ludzi, którzy są ze mną w każdej sytuacji! 

Nie samą pracą człowiek żyje… A co po pracy? Jakie masz hobby, zainteresowania?
Cenię bardzo czas spędzony z ludźmi, więc wszystko kręci się wokół nich. W wolnych chwilach, uwielbiam być  z rodziną i przyjaciółmi!  Uwielbiam dla nich gotować i patrzeć jak się zajadają, a na koniec narzekają, że za dużo zjedli. Dużo czasu spędzam w kuchni. Kocham góry, bo od dziecka moja kochana babcia zarażała mnie i siostrę pasją do gór! Biegam- choć nie zawsze mam na to siłę. Znajduję też czas na książkę i aktywny odpoczynek. 

Maciej Konieczny

Maciej Konieczny

Dyrektor Sprzedaży Obszaru Dolnośląskiego

Maciej Konieczny

Agencja na wałbrzyskim Manhattanie, to kolejny krok na drodze rozwoju biznesu Marty i Mariusza, którzy podjęli wspólne przedsięwzięcie. Ta decyzja to krok przemyślany, zaplanowany i zrealizowany z ogromnym wyczuciem trendów na rynku finansowo-ubezpieczeniowym, a także z wyczuciem potrzeb lokalnego rynku i popytu na tego typu usługi. Gratuluję obojgu świetnego pomysłu i konsekwencji w jego realizacji. Powodzenia!

Krystian Markiel

Krystian Markiel

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych – ZS AW Wałbrzych 288

Krystian Markiel

Według mnie – dzisiaj szczególnego znaczenia nabiera współpraca z osobami, które mają określoną wizję swojego biznesu – wizję celu. Marta Krawczyk z pewnością należy do grupy takich agentów, działa według konkretnego planu, ma pomysł na biznes i „wizję siebie” w PZU. Co ważne – odkąd się znamy – konsekwentnie, krok po kroku, realizuje swoją wizję i dąży do wyznaczonych sobie celów. Sam fakt zaplanowania i finalnie otwarcia drugiej już agencji w jednej z największych dzielnic Wałbrzycha, to właśnie dowód na konsekwentne dążenie do stawianych sobie celów. Ponadto Marta jest osobą bardzo zaangażowaną, dbającą o swój rozwój – chętnie bierze udział w dedykowanych szkoleniach i programach rozwojowych. Marta chętnie angażuje się w różnego rodzaju akcje charytatywne – jest jedną z osób, której wystarczy rzucić hasło, a ona od razu zabiera się do działania. Naprawdę cieszę się, że w naszej drużynie mamy tak mocnego, pogodnego i zaangażowanego zawodnika! Przepraszam… zawodniczkę!