Joanna Skrzypińska, Sanok , Staszica 6

https://jskrzypinska.agentpzu.pl


Kolejne biuro agenta PZU otworzyliśmy w Sanoku. Bardzo dobra lokalizacja zadecydowała o tym, że dwie energiczne i ambitne agentki postanowiły stworzyć w tym mieście własne, profesjonalne biuro. Zapraszamy na relację z uroczystego otwarcia.

Biuro umiejscowione jest przy głównej arterii miasta, w bliskim sąsiedztwie Galerii Handlowej oraz sklepu Kaufland. Lokalizacja gwarantuje duży przepływ potencjalnych klientów oraz dostępne miejsca parkingowe. Przestronna placówka, z dwoma stanowiskami obsługi, z kącikiem dla malucha, sprawia, że każdy klient poczuje się tutaj dobrze, dodatkowo wyposażenie biura nadaje mu profesjonalny i nowoczesny charakter. Zróżnicowane doświadczenie agentek prowadzących biuro, pozytywna energia i bardzo dobra znajomość produktów, wróży dalszy rozwój biznesu placówki w Sanoku. Życzymy powodzenia i samych sukcesów.

Zapraszamy na krótką rozmowę z właścicielkami biura: Joanną Skrzypińską i Anną Florek.

Jak długo pracujecie w zawodzie agenta ubezpieczeniowego?
Jestem agentką od wiosny 2016 roku, a Ania związana jest z PZU od 2011 roku.

Co było dla was główną motywacją do otwarcia biura Agent 2.0?
Główną motywacją do otwarcia biura, był brak komfortu pracy w domu. Praca w profesjonalnym biurze, przy dobrze zorganizowanym stanowisku pracy, porządkuje nasze czynności związane z organizacją spotkań i rozmów telefonicznych z klientami, przygotowywaniem ofert, czy wystawianiem polis. Wszystkie dokumenty i ulotki mamy po ręką. Na miejscu jest do dyspozycji drukarka, skaner, kopiarka, niszczarka, terminal płatniczy. Klient lepiej czuje się, jak spokojnie może usiąść z agentem w przestronnym, przyjemnym pomieszczeniu i omówić wszystkie zagadnienia związane z ubezpieczeniem. Nie czuje się skrępowany i nie musi zapraszać agenta do siebie do domu. Oczywiście jeśli ma taką wolę, odwiedzamy go z polisą lub w celu omówienia oferty, we wskazanym przez niego miejscu, ale jest to wybór klienta. Otwarcie biura w dobrym punkcie miasta gwarantuje ponadto dopływ nowych klientów, trochę przypadkowych, którzy docenią dogodne położenie blisko swojego miejsca zamieszkania, możliwość bezpłatnego zaparkowania i mam nadzieję – przyjemną i fachową obsługę.

Biuro jest współprowadzone przez dwie osoby, jak układacie sobie wspólnie pracę?
Mamy dwa stanowiska pracy, dlatego często jesteśmy obydwie w biurze. Nie ma jednak problemu, jeśli jedna z nas ma spotkanie z klientem w terenie lub inne pilne sprawy do załatwienia, wtedy w biurze obsługuje druga z nas. Jest to bardzo wygodne, a wręcz niezbędne w przypadku planowania urlopów i szkoleń. Najlepiej pracuje nam się jednak, jak jesteśmy obydwie w biurze.

Jakie korzyści widzicie patrząc na swoje biuro?
Cieszymy się, że nasze biuro znajduje się w handlowym i dobrze skomunikowanym punkcie miasta. Musimy nauczyć klientów, że tu jesteśmy, a potem szybko docenią, że mają bliżej
i nie muszą wybierać się do zatłoczonego centrum. A prywatnie - jestem teraz zdecydowanie lepiej zorganizowana, po powrocie do domu mam czas na swoje osobiste sprawy.

Bożena Sokół

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Nowe biuro Agent 2.0, otworzyliśmy w bardzo dobrej lokalizacji w Sanoku, przy ul. Staszica 6. Prowadzi je Joanna Skrzypińska wspólnie z Anną Florek. Obie panie stanowią bardzo profesjonalny duet w zakresie obsługi klienta. Joanna Skrzypińska posiada dwuletni staż w PZU i bogate doświadczenie w obsłudze klientów, z racji wcześniej pełnionych funkcji zawodowych. Od początku naszej współpracy miała na uwadze potrzebę otworzenia biura. Wyzwaniem było jedynie znalezienie odpowiedniego lokalu. Ania Florek posiada długoletni staż w PZU, w bezpośredniej obsłudze klientów, jest więc idealną osobą do realizacji wysokich standardów z zakresu obsługi klientów w nowym biurze. Jestem przekonana, że wysoka kultura osobista i bardzo dobra znajomość produktów PZU oraz PZU Życie, przyczynią się w znacznym stopniu do rozwoju prowadzonego przez obydwie panie biznesu. Serdecznie im tego życzę.

Piotr Strzała

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży

Dziękuję Bożenie Sokół – Kierownik Sprzedaży ZSAW Sanok, za udowadnianie na każdym kroku, że niemożliwe nie istnieje. Otwarcie tego biura to jej duża zasługa. Oczywiście nic by się nie zadziało bez samych wspaniałych agentek – Joanny i Anny. Wchodząc do waszego biura, zapomniałem o szarości dnia codziennego. Co widziałem na zdjęciach z fazy zgłoszenia lokalu? Budynek z cegły, który cofnął mnie w czasie kilkanaście, czy nawet kilkadziesiąt lat… Co zobaczyłem przyjeżdżając na miejsce? Budynek, który ma to coś z zewnątrz, a po wejściu do środka – dużą przestrzeń, światło i przemiłą obsługę. Asia i Ania dają temu miejscu energię wzmocnioną profesjonalizmem. Dla nich każdy jest ważnym klientem, nie istotne czy jest to kierownik, prezes firmy czy wpłacający składkę 10 zł, skromy właściciel motoroweru! Jestem przekonany o tym, że każde miejsce, w którym pracują tętni pozytywną energią i profesjonalizmem. Z mojej strony nie pozostaje nic innego, jak życzyć tak naładowanych baterii każdego dnia i prosić skromnie o zaproszenia na spotkania treningowe w terenie.