Sabina Maria Jeziorska, Wrocław , Dworcowa 5

https://sjeziorska.agentpzu.pl

Stęszew - pierwsze biuro Agent 3.0 w Obszarze Wielkopolska Południe

Podwyższenie standardu i niespodziewana zmiana lokalizacji. Jak wyglądała droga do osiągnięcia celu? Zapraszamy na rozmowę Koordynatora ds. Sieci Placówek Agencyjnych - Michała Gronia z właścicielką biura, naszą agentką Anną Górną.

To pierwsze biuro w standardzie Agent 3.0 w Obszarze Wielkopolskim Południe, co wpłynęło na decyzję o zmianie standardu?
Biuro Agent 2.0 w Komornikach otworzyłam w sierpniu 2014 roku. Posiadam bardzo dużą bazę klientów i to dla nich chciałam odświeżyć wygląd wnętrza, podnieść jeszcze wyżej jakość obsługi. Zmiana standardu wiązała się nie tylko z metamorfozą wizualną, ale również z utrzymaniem na wysokim poziomie wyników pracy mojej Agencji. Lubię wyzwania więc dlaczego miałam nie spróbować?

W trakcie zmiany standardu na 3.0, okazało się, że najemca wypowiedział Ci dotychczasowy lokal. Jak poradziłaś sobie ze znalezieniem nowego miejsca, spełniającego wymogi placówki w standardzie Agent 3.0?
Początek roku 2020 był ciężki ze względu na stan pandemii, a ja musiałam zmierzyć się z dodatkowym problemem zamknięcia biura w Komornikach. Nie było łatwo znaleźć lokal, który spełniałby wymogi placówki Agenta 3.0. Szukałam nowego miejsca w Komornikach i Stęszewie. Rozmawiałam z klientami i to dzięki moim kontaktom dowiedziałam się, że w likwidacji jest działalność w lokalu, gdzie teraz ja otworzyłam Agencję 3.0.  Udało mi się przenieść biuro do Stęszewa. Ostatnie miesiące to dla mnie i mojego zespołu duże zmiany w codziennej pracy.

Jak klienci reagują na nowy wystrój wnętrza?
Bardzo pozytywnie. Biuro jest przestronne, komfortowe, podniosło mój prestiż na lokalnym rynku ubezpieczeniowym. Nie możemy jednak w pełni korzystać z wyposażenia poczekalni, które wyróżnia Agenta 3.0 czyli kanapy i fotela. Klienci ograniczają czas w Agencji do minimum ze względu na Covid-19.

Które z benefitów w standardzie Agent 3.0 są dla Ciebie najistotniejsze?
Dodatkowe szkolenia dla moich pracowników - OFWCA i możliwość uzyskania większych profitów niż regularni agenci.

Masz dwa biura oddalone od siebie o ok. 15 km, jak wygląda organizacja Twojego dnia w pracy?
Pracę zaczynam w Stęszewie. Rozdzielam zadania, planuję działania na kolejne dni i oczywiście obsługuję klientów. Staram się planować czas tak, żeby w drugim biurze być minimum 2-3 razy w tygodniu. Co siedem dni rozliczam pracę całej agencji i wyznaczam cele moim pracownikom. Jednak codzienna rzeczywistość pracy agenta pisze różne scenariusze i często sytuacje zmuszają mnie do reorganizacji całego dnia.

Co myślisz o nowych technologiach, takie jak strona www, wizytówka Google, czy prowadzenie fanpage'a na Facebooku?
Myślę, że najwyższy czas postawić na reklamę w mediach społecznościowych. Właśnie utworzyłam oficjalną stronę agenta na FB. Wizytówka Google spełnia swoje zadanie, ponieważ większość klientów szukając nowej lokalizacji to właśnie przez Mapy Google do nas trafia. To bardzo ważny temat, na którym chcę się teraz skupić

Twoje plany na najbliższy rok?
Biura już otwarte więc muszę zająć się promocją nowych lokalizacji, a to mam nadzieję wpłynie na zwiększenie sprzedaży.

Ryszard Wojcieszek

Ryszard Wojcieszek

Dyrektor Sprzedaży Obszar Wielkopolski Południe

Ryszard Wojcieszek

Ania jest agentką, która szuka rozwiązań i chce się rozwijać. Zawsze uśmiechnięta, przesympatyczna osoba. Nie tak dawno otworzyła nową, drugą już placówkę, kiedy nagle dostała informację o znacznym podniesieniu czynszu w „starym” punkcie w Komornikach. Nie czekając na rozwój wydarzeń, wzięła sprawy w swoje ręce i bardzo szybko znalazła dobre miejsce na placówkę w Stęszewie. Co więcej, otworzyła biuro 3.0, które jest pierwszym punktem w naszym obszarze, działającym w najwyższym standardzie. Placówka ta została właśnie oficjalnie otwarta. Jest to bardzo dobrze wyposażony i usytuowany w świetnym miejscu punkt. Otwarcie jak to zwykle bywa, odbyło się z udziałem naszego koordynatora Michała Gronia, pracowników Zespołu Sprzedaży 245 z Poznania. Była też z nami KZWS Jagoda Flis dla której był to ważny moment. Mam nadzieję, że Ania będzie zadowolona z tej lokalizacji choć pewnie trzeba tu cierpliwości, aby wszystko zaczęło bardzo dynamicznie działać. Aniu, życzę Tobie powodzenia w prowadzeniu tej agencji. Mam nadzieję, że jest to ważny punkt w rozwoju biznesu! Masz bardzo fajną załogę i piękne biuro, więc fundament sukcesu już jest zbudowany!

Krzysztof Fabiś

Krzysztof Fabiś

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Krzysztof Fabiś

Anię Górną znam od ok. 8 lat. Jest osobą bardzo przedsiębiorczą i patrzącą w przyszłość. Osiągnęła segment agenta Lider Plus, jest właścicielką dwóch biur. To operatywna kobieta, która świetnie poradziła sobie w trudnej, niespodziewanej sytuacji. Ktoś inny by się poddał, załamał, ale nie Ania. Ona sytuację kryzysową przekształciła w sukces. Po wypowiedzeniu umowy w dotychczasowym lokalu, znalazła nowy, ładniejszy punkt w Stęszewie i postanowiła otworzyć tam biuro Agenta PZU w najwyższym standardzie 3.0. Będąc na uroczystym otwarciu tej placówki, powiedziałem Ani już po raz drugi, że bardzo ją cenię, i że jestem z niej dumny, widziałem zadowolenie w jej oczach. Cenią ją także jej pracownicy, nie tylko jako szefa, ale i człowieka. I tu moim zdaniem jest to główne źródło sukcesu Ani, jest po prostu dobrym człowiekiem.