28 sierpnia w obecności agentów, bliskich, rodziny, Kierownika Zespołu Sprzedaży oraz Dyrektora Obszaru i Koordynatora ds. Sieci Placówek, otworzyliśmy uroczyście nową placówkę w Wołominie. 
W trakcie otwarcia Państwo Kłusek podkreślili, iż ten dzień był owocem ich długiego doświadczenia i kulminacją ich planów rozwoju na przyszłość. Nasi agenci tworzą rodzinną firmę, która jest silna, bogata w wiedzę i kompetencje, a jej właściciele wyznają wartości takie jak uczciwość i empatia. W czasie otwarcia placówki, zaproszeni goście dzielili się z gospodarzami swoimi życzeniami, aby to nowe biuro było miejscem, które pomaga klientom w znalezieniu najlepszej oferty.

Agencja ubezpieczeniowa T&T Kłusek Tadeusz i Teresa Kłusek Spółka Jawna, rozpoczęła swoją aktywność w ubezpieczeniach w 2013 roku. Wcześniej Teresa Kłusek sprzedawała ubezpieczenia prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą, a Tadeusz Kłusek pracował jako pośrednik ubezpieczeniowy PZU. W 2013 roku podjęli decyzję związaną z przyszłością rodzinnego biznesu i założyli spółkę jawną. W ramach wsparcia, w roli sprzedawcy zaangażowali do spółki córkę Joasię. Z pewnością był to moment przełomowy.

Agencja ubezpieczeniowa Teresy i Tadeusza, jest znaną marką na lokalnym rynku. Od lat utrzymuje bardzo wysokie standardy obsługi klientów, którzy cenią sobie fachowość i profesjonalizm. Dzięki uczciwości, rzetelności i profesjonalnej postawie, stworzyli rozpoznawalną agencję ubezpieczeniową, dlatego otwarcie biura to naturalny krok w rozwoju ich biznesu. 

Magdalena Żyniewicz

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Bardzo się cieszę, że Teresa i Tadeusz zdecydowali się na otwarcie placówki Agent 2.0. Odważnie wyszli naprzeciw oczekiwaniom klientów. Po kilkudziesięciu latach pracy w terenie nie było łatwo o decyzję. Wiele wsparcia w temacie otwarcia biura otrzymali od córki Joasi, która miała decydujący wpływ na ten krok do przodu. Ja również wspierałam ich w podjęciu decyzji i nadal kibicuję tej silnej drużynie. Jestem przekonana, że oboje są zadowoleni z tej zmiany. Z pewnością zwolniło się sporo przestrzeni i czasu w domu. To dobra decyzja, celująca w przyszłość, skierowana w rozwój i zabezpieczająca wieloletni wkład czasu, pracy i relacji z klientami.