Nowe biuro agenta w Zamościu otworzył Arkadiusz Belina. Zapraszamy na rozmowę Sebastiana Oliszewskiego - Koordynatora ds. Sieci Placówek Agencyjnych z właścicielem agencji.


Jest Pan szefem nowoczesnej placówki w Zamościu. Dlaczego zdecydował się Pan właśnie na branżę ubezpieczeniową?
Od wielu lat byłem związany z branżą finansową, co zaowocowało moją obecnością na rynku ubezpieczeń. Dzisiejsze czasy stawiają nam wiele nowych wyzwań, nowych możliwości, ale i ryzyko związane z życiem codziennym każdego z nas. Naturalną konsekwencją obranej drogi, było rozpoczęcie mojej przygody z ubezpieczeniami, PZU umożliwiło mi to. Dzięki temu, jestem przygotowany i otwarty na pomoc innym, zawsze chętnie doradzę i pomogę osobom, które potrzebują dobrego zabezpieczenia, na wypadek gdyby spotkało ich jakieś nieszczęście.

Jakie były początki Pan pracy w PZU?
Moja współpraca z PZU rozpoczęła się 2 lata temu, jako nowy agent uczyłem się rynku ubezpieczeniowego, poznawałem prawidła i przepisy, które regulują funkcjonowanie w tym świecie. Uczyłem się rozmawiać z ludźmi i na tej podstawie starałem się doradzać najkorzystniejsze rozwiązania.

Co motywowało Pana do podjęcia decyzji o otwarciu biura?
Nowe biuro było naturalną konsekwencją obranej drogi, wyjście do klientów w nowej i rozpoznawalnej lokalizacji, gdzie zawsze będą mogli skorzystać z porady i pomocy w miłej atmosferze.

Rynek ubezpieczeń jest dosyć wymagający ze względu na liczną konkurencję. W jaki sposób udaje się Panu skutecznie rywalizować z konkurentami biznesowymi? Na czym Pana firma opiera swoją przewagę konkurencyjną?
Jesteśmy otwarci na nowe trendy w ubezpieczeniach, takie jak ,,szkody cybernetyczne", ciągle podnosimy swoje kwalifikacje, wiedzą którą posiadamy chcemy się dzielić z naszymi klientami.

Jakie korzyści odniosą klienci z tytułu ubezpieczenia się w Pana agencji?
Pierwszą z korzyści jest indywidualne podejście do klienta i pomoc w każdej sytuacji, tak buduje się relacje na lata. Stawiamy przede wszystkim na fachową obsługę. Nasi klienci zawsze mogą liczyć na miłą atmosferę oraz filiżankę ciepłej i aromatycznej kawy. Z osobami które korzystają z naszych porad, łączą nas przyjacielskie relacje.

Jakie jest największe wyzwanie zawodowe, które przed Panem stoi w najbliższym czasie?
Chcemy upowszechnić wiedzę o ubezpieczeniach, abyśmy docierali wszędzie, gdzie tylko zaistnieje taka potrzeba, aby nasze biuro było źródłem fachowej wiedzy i pomocy, aby w przypadku życiowego nieszczęścia, nasz klient poczuł ulgę, że to my mu doradziliśmy i pomogliśmy.

Co by Pan poradził, na podstawie swoich doświadczeń, początkującym agentom?
Trzeba się zawsze doszkalać, być otwartym na pomoc ludziom. Aby sukces zawodowy szedł w parze z zadowoleniem naszych klientów.

Jakie są wartości, którymi kieruje się Pani w pracy?
Lojalność i uczciwość to chyba najważniejsze.

Adam Kowalczyk

Adam Kowalczyk

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Adam Kowalczyk

Zacznę od tego że Arkadiusz Belina jest relatywnie młodym agentem i mimo, że poznał już branżę ubezpieczeniową, to wie, że najważniejszym w tej chwili na co powinien postawić - jest rozwój. Tylko takie podejście może doprowadzić do sukcesu. Kolejna ważna sprawa to wytyczenie celów i dążenie do ich realizacji, postawiliśmy wspólnie cele dla Arka jako agenta i dla placówki. Ponieważ cele są ambitne i bez pomocy będzie ciężko je zrealizować, została zatrudniona nowa osoba do pomocy. Mając świadomość, że biuro musi być otwarte 5 dni w tygodniu, chcemy również w ten sposób zapewnić ciągłość, ale i obsadę na okresy wzmożonego ruchu, takiego jak np. w czwartki - ze względu na rynek w tym dniu w sąsiedztwie, który generuje duży ruch klientów. Wiemy że wszystkiego zaplanować przed otwarciem się nie da i będą sytuacje, na które trzeba będzie reagować w danym momencie, jednak mam w tej chwili poczucie, że zrobiliśmy wszystko żeby cele zrealizować. Zostaje życzyć powodzenia!