W Łukowie powstało pierwsze biuro agenta w standardzie 2.0. Uroczyste otwarcie miało miejsce w drugiej połowie lipca 2019 r. Ambicje i chęć rozwoju własnego biznesu, sprawiły, że Pani Ewa Domańska - właścicielka tej placówki, zdecydowała się na kolejny krok w karierze. Własne biuro to nie tylko niezależność, wygoda i prestiż, ale przede wszystkim poprawa jakości obsługi klientów. Na tym zależało agentce najbardziej. 

Zapraszamy na rozmowę Sebastiana Oliszewskiego - Koordynatora ds. Sieci Placówek Agencyjnych z agentką Ewą Domańską.

Pani Agencja to pierwsza placówka Agent 2.0 w Łukowie, co Panią skłoniło do jej otwarcia?
Posiadanie biura było dla mnie bardzo ważne. Uważam, że jest to podstawą do utrzymania się biznesu na rynku ubezpieczeniowym, zapewnia większy komfort obsługi klienta.

Na uroczystym otwarciu biura obecni byli koledzy, znajomi. Jak Pani wspomina tą chwilę ?
Był to emocjonujący dzień, z jednej strony nowe wyzwanie, z drugiej otwarcie nowej karty w moim życiu. Cieszyłam się z obecności najbliższych mi osób.

Jak wygląda Pani historia w PZU? Od czego się zaczęło?
Agentem wyłącznym PZU jestem od 2006 r., moje pierwsze kroki zaczynałam budując portfel swoich klientów od rodziny, przyjaciół i znajomych. Cichym marzeniem było utrzymanie się na rynku ubezpieczeń i osiągniecie jak najwyższej jakości usług. W swojej karierze przeszłam wszystkie etapy obecnie jestem Agentem Liderem Plus.

Co ma być mocną stroną Pani Placówki w Łukowie?
Przede wszystkim profesjonalizm i wysoki standard obsługi klienta. Wzmacnianie wizerunku PZU poprzez sprawną i rzetelna obsługę. Traktowanie klienta jak partnera. Dostosowanie potrzeb do każdego klienta indywidualnie bez względu na wygląd, wiek, płeć czy status społeczny.

Jak i czym zamierza Pani przekonywać klientów do swoich usług?
Dużym zaangażowaniem w potrzeby klienta, uczciwością i szacunkiem.

Pani Placówka jest obecna również w internecie (strona internetowa, wizytówka google) – jak zamierza Pani wykorzystywać te narzędzia do reklamy placówki?
Aktualizacja strony o nowe produkty PZU, regularnie odczytywanie i odpowiadanie na wiadomości i opinie klientów.

Proszę powiedzieć kilka słów o osobach, które będą z Panią wspólnie pracowały w agencji
Ania, z którą pracuję jest osobą skrupulatną z dużą wiedzą , otwarta na ludzi, komunikatywna. Łatwo nawiązuje kontakty. Jest osobą ambitna i sumienną, dążąca od podnoszenia swoich kwalifikacji.

Co będzie mottem przyświecającym Agencji 2.0 w Łukowie przy ul. Warszawskiej 4?
Na pierwszym miejscu etyka! Współpraca z naszymi kolegami, klientami i partnerami z szacunkiem, zawsze na poziomie. Ważne są dla nas przejrzystość, profesjonalizm i rzetelność - to nasze priorytety.

Największe wyzwania jakie stoją przed Panią?
Zmiana postrzegania agenta wśród klientów. Odczarowuję mylny obraz agenta ubezpieczeniowego, który nie jest inkasentem z teczką, a profesjonalnym doradcą ubezpieczeniowym, który dba o klienta, doradza mu w sferze ubezpieczeń, by ten mógł spać spokojnie. Profesjonalny agent gwarantuje wsparcie i obsługę na najwyższym poziomie. 


Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Katarzyna Kowalska

Pani Ewa Domańska współpracuje z PZU od ponad 10 lat. Wieloletnie doświadczenie, wysoki poziom wiedzy oraz świadomość zmieniającego się rynku, doprowadziły do decyzji o otwarciu Biura Agent 2.0 w Łukowie. Agentka jest osobą doskonale zorganizowaną, łatwo nawiązuje kontakty, posiada przyjazne usposobienie, co korzystnie wpływa na postrzeganie jej przez klientów. Działa bardzo skutecznie, jednocześnie budząc sympatię klientów. Potrafi zachować cierpliwość i zimną krew w trudnych sytuacjach. Jest skuteczna w działaniu, konkretna, rzeczowa, a jednocześnie bardzo przekonująca. Jestem bardzo dumna, że Pani Ewa Domańska zasila szeregi mojego zespołu.