Anna Wojciechowska-Miluc, Kalisz , Warszawska 41

https://annawojciechowska11.agentpzu.pl

Agencja 2.0 w Kaliszu przy ul. Warszawskiej 41, została otworzona na przełomie kwietnia i maja tego roku. Agentka, która współpracuje z PZU niewiele ponad rok, bardzo szybko osiągnęła wysoki poziom sprzedaży i zadowolenia klientów. Po zakupie lokalu, rozpoczęła prace remontowe, których efektem była nowoczesna placówka dostosowana do standardów programu Agent 2.0. Biuro powstało w do tej pory niezagospodarowanej pod względem obecności placówek PZU części Kalisza. Szczególnym celem tej agencji jest rozwój w segmencie ubezpieczeń MSP oraz życiowych, a w przyszłości produktów bankowych.


Zapraszamy na krótką rozmowę z właścicielką biura, Anną Wojciechowską-Miluc.

Powiedz pokrótce, co dla Ciebie oznacza Agent 2.0?
Agent 2.0 jest dla mnie możliwością rozwoju, większą identyfikacją z grupą PZU. Otwierając agencję, odczuwam większą odpowiedzialność biznesową oraz chęć do działania.

Jak wpadłaś na pomysł pracy jako Agent 2.0?
W związku z osiąganymi wynikami w sprzedaży, kierownik zapytał mnie, czy nie myślałam o otwarciu własnej agencji. Dodatkowo dodał, że PZU oferuje duże wsparcie przy otwarciu i w trakcie prowadzenia biznesu. Zgodziłam się.

Czy stworzenie placówki Agent 2.0 oraz jego promocja wymaga dużo nakładu finansowego?
Wymagało to ode mnie odpowiedniego dostosowania biura, czyli remontu, który wyniósł mnie około 10 000 zł.

Jak przekonałaś do siebie swoich pierwszych klientów? Jak doszłaś do tego, że dziś w stosunkowo krótkim czasie zdobyłaś ich tak wielu? 
Receptą jest determinacja w działaniu oraz systematyczny kontakt z klientami. Metoda brania poleceń od każdego nowego klienta. Skrupulatne kontaktowanie się z nowymi potencjalnymi kontaktami i odbywanie z nimi spotkań. Dodatkowo kontakt i współpraca z klientami z segmentu MSP.

Jak dużo pracy musiałaś włożyć, żeby dojść tu, gdzie jesteś dzisiaj? Co Cię motywuje, skąd czerpiesz inspirację?
Około półtora ostatniego roku to ciężka praca w zdobywaniu klientów. Ciągłe doskonalenie wiedzy na szkoleniach organizowanych przez ZS. Szkolenia we własnym zakresie, dużo literatury branżowej oraz chęć rozwoju i podnoszenia poprzeczki. Mnie motywuje spoglądanie na lepszych. Jak oni mogą to znaczy, że jest to możliwe.

Skąd Ty czerpałaś wiedzę biznesową na początku swojej działalności?
Przyglądałam się pracy innych agentów. Rozpoznawałam rynek i szukałam informacji na temat pracy w branży. Dodatkowo duże wsparcie kierownika sprzedaży, który wspierał moje inicjatywy biznesowe.

W jaki sposób szukałaś swojego konceptu na biznes?
Po pierwszym kontakcie z branżą ubezpieczeniową, wiedziałam, że to dobry kierunek. Wystarczyło trochę poszukać informacji, poczytać o kierunkach rozwoju, popytać ludzi związanych z branżą. Utwierdziłam się w przekonaniu, że to dobra droga na przyszłość.

Jak wygląda Twój typowy dzień pracy?
Mój dzień pracy jest zazwyczaj podzielony na kilka faz; rano w okolicach 8:00-9:00 zajmuję się sprawami administracyjnymi, następnie w ciągu dnia do 16:00 spotykam się z klientami oraz sprzedaję polisy. Po tej godzinie umawiam zazwyczaj spotkania na następne dni oraz zajmuję się sprawami bieżącymi.

Co do tej pory było dla Ciebie największym sukcesem?
Moim dotychczasowym największym sukcesem było przekroczenie wynagrodzenia w wysokości 15 000 zł oraz wygranie wielu konkursów sprzedażowych! Jestem z tego bardzo dumna

Najpierw własny biznes… Później Placówka Agent 2.0… Jakie plany i marzenia masz jeszcze na przyszłość?
Związać się z branża ubezpieczeniową i rozwijać w tej dziedzinie. Chcę móc dostać również możliwość rozwoju w branży finansowej, poprzez sprzedaż produktów Pekao S.A.

Maciej Betka

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Agencja Anny Wojciechowskiej-Miluc jest najprężniej rozwijającą się placówką w dziesięcioletniej historii kaliskiego zespołu sprzedażowego, którym zarządzam. Cały zespół pracuje nad rozwojem portfela jak i nad ciągłą poprawą kompetencji na każdym polu działalności ubezpieczeniowej. Są liderami sprzedaży ubezpieczeń w segmencie małego i średniego przedsiębiorcy. To jest ich szczególna specjalizacja, a zarazem target sprzedażowy. Jako zespół sprzedaży w Kaliszu wierzymy, że są skazani na sukces.