Katarzyna Młynarska, Sanok, Jagiellońska 47/2

Nowa placówka agencyjna położona w samym centrum Sanoka, przy głównej ulicy miasta, w sąsiedztwie największej galerii handlowej. Biuro ma idealny układ, jest przestronne, słoneczne, każdy klient, który do niego wejdzie, może zauważyć profesjonalny wygląd placówki. Właścicielka biura - Pani Katarzyna jest wulkanem energii, to osoba otwarta i profesjonalną, a chęć pomocy klientom jest dla niej najważniejsza. Jesteśmy przekonani, że biuro w Sanoku zarządzane przez Panią Katarzynę będzie godną wizytówką firmy PZU. Życzymy powodzenia i sukcesów w dalszym rozwoju biznesu.

Zapraszamy na rozmowę Magdaleny Molickiej - Koordynatora ds. Sieci Placówek Agent 2.0 z agentką Katarzyną Młynarską.

Co było Pani główną motywacją do otwarcia biura? Skąd taka decyzja?
Chciałam stworzyć dla siebie własne miejsce pracy. Imponowały mi osoby prowadzące tego typu działalność. Kiedy ja dostałam swoją szansę, po prostu z niej skorzystałam.

Czy widzi Pani już pierwsze korzyści z otwarcia biura w tej lokalizacji?
Jeszcze przed otwarciem moje biuro cieszyło się dużym zainteresowaniem. Przechodnie pytali jaki rodzaj działalności będę prowadzić. Zapewniali, że będą przychodzić i tak właśnie jest. Polecają mnie swoim znajomym i rodzinie. Ponadto pracuję w soboty, więc jestem dostępna dla tych, którzy od poniedziałku do piątku nie mają czasu na załatwienie wszystkich spraw.

Skąd taki wybór lokalizacji?
W tym przypadku kierowałam się głównie intuicją. Odwiedziłam, w mojej ocenie, kilka strategicznych miejsc w Sanoku, które brałam pod uwagę w wyborze lokalizacji. Decyzję podjęłam natychmiast. Wybrałam lokalizację, gdzie odbywa się duży ruch uliczny, zarówno pieszy jak i samochodowy. W pobliżu nie ma innych placówek ubezpieczeniowych. Lokal mieści się w parterowym budynku, posiada osobne wejście bezpośrednio z chodnika, dużą witrynę i idealny metraż.

Jakie kolejne wyzwania w rozwoju biznesu stawia Pani przed sobą ?
Na chwilę obecną realizuję projekt wolontariacki, na który udało mi się pozyskać środki finansowe z Fundacji PZU. Chciałabym żeby ludzie postrzegali mnie nie tylko jako agentkę ubezpieczeniową ale też osobę zaangażowaną w pomoc na rzecz społeczności lokalnej. Mam szansę dotrzeć dzięki swoim działaniom do większej liczby odbiorców i w ten sposób wypromować swoje biuro. Nie brakuje mi pomysłów, które sukcesywnie będę starała się zrealizować.

Co przyświeca Pani w codziennej pracy?
W codziennej pracy jestem konsekwentna. Staram się dużo uśmiechać do ludzi i do każdego klienta podchodzić z empatią.

Galeria zdjęć

Bożena Sokół

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Nowe biuro Agent 2.0 otworzyliśmy w nieprzypadkowej lokalizacji w Sanoku, przy ul. Jagiellońskiej 47/2. Jest to przelotowa ulica naszego miasta, oddalona nieco od lokali działającej na rynku ubezpieczeniowym konkurencji. W bliskiej odległości znajduje się market, hotel, bank, dworzec kolejowy i autobusowy, oraz szpital. O świetnej lokalizacji świadczy choćby fakt, iż od pierwszego dnia do biura przychodzą klienci (zdarzają się kolejki). Biuro prowadzone jest przez Adeptów Katarzynę Młynarską i Daniela Owarzany, którzy od pierwszych miesięcy współpracy z PZU realizują na wysokim poziomie cele sprzedażowe. Pani Kasia podejmując współpracę z PZU od początku założyła otworzenie biura. Posiada doświadczenie w pracy z klientami, dużą charyzmę i zaangażowanie w to co robi, zarażając tym innych agentów. Pan Daniel - dwuzawodowiec dał się poznać jako rzetelny i odpowiedzialny agent, pozytywnie nastawiony do pracy z klientami. Pracując również jako Ratownik Medyczny, gdzie niezbędna jest na co dzień bystrość umysłu i potrzeba podejmowania szybkich decyzji, trafnie rozwiązuje trudne sprawy i w profesjonalny sposób prowadzi obsługę klientów. Połączenie takiej siły może dać tylko wysokie standardy i szybki rozwój biznesu. Życzę im powodzenia i wielu sukcesów.

Bożena Sokół