Pępowo to mała miejscowość w Wielkopolsce Południowej, oddalona o ok. 15 km od innych placówek należących do PZU. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta, agentka Weronika Bzodek postanowiła otworzyć biuro Agent 1.0 w pięknym, nowo wybudowanym, nowoczesnym lokalu położonym w centrum Pępowa. Zniesienie bariery odległości oraz profesjonalna obsługa klienta, w pełni pozwoli zapewnić mieszkańcom z Pępowa oraz pobliskich okolic, dostęp do usług i produktów proponowanych przez firmę PZU.
"Weronika Bzodek to agentka współpracująca z PZU od 3 lat. Przez cały okres współpracy pokazała, że rozwój osobisty oraz dobro klienta jest dla niej najwyższą wartością. Ja natomiast chcę powiedzieć, że cieszy mnie fakt możliwości współpracy z Weroniką, młodą i przedsiębiorczą osobą odnoszącą wiele sukcesów. Rozwój biznesu, profesjonalizm, a w centrum uwagi klient – to najważniejsze elementy pracy Weroniki, dlatego jestem przekonana, że klienci korzystający z usług biura w Pępowie, będą w pełni z nich zadowoleni i usatysfakcjonowani również pobytem w nowej, eleganckiej placówce PZU."– mówi Agnieszka Brodziak, Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych z Gostynia.
Zapraszamy na krótką rozmowę Michała Gronia – Koordynatora ds. Sieci Placówek Agencyjnych z agentką Weroniką Bzodek.
Weronika dlaczego zdecydowałaś się na nowa placówkę w Pępowie?
Placówka znajduję się sercu Pępowa w nowo wybudowanym biurowcu, w którym logo firmy widocznie jest z daleka, ponieważ znajduje się na głównym skrzyżowaniu Pępowa, gdzie jest duże natężeniu ruchu pieszego oraz samochodowego. W budynku znajdują się również lokale usługowe takie jak wulkanizacja czy fryzjer. Dodatkowym atutem lokalizacji jest bezpłatny parking tuż przed biurem. W okolicach znajdują się kościół, Gminny Ośrodek Kultury, sklepy, przedszkole oraz szkoła podstawowa. Lokal zyskuje dzięki nowoczesnej aranżacji budynku, dużej powierzchni okiennej. Do momentu otwarcia mojego biura, w okolicy nie było żadnego profesjonalnego biura ubezpieczeniowego i to było głównym czynnikiem dla którego zdecydowałam się otworzyć placówkę.
Jakie są trzy rzeczy, które szczególnie lubisz w pracy agenta ubezpieczeniowego?
Jakie trzy rzeczy? Jest ich zdecydowanie więcej niż aby trzy! Praca agenta ubezpieczeniowego, daje mi wiele satysfakcji i zadowolenia. Bardzo cenię sobie możliwość spotykania nowych ludzi oraz podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy, w których chętnie uczestniczę.
Co jest Twoim zdaniem ważne w prowadzeniu biura?
Moim zdaniem ważna w poradzeniu biura jest gotowość do współpracy z innymi, to silny atut. Pracując we własnym biurze nie jesteś uzależniony od szefa i sam dla siebie jesteś szefem. Niezależność przejawia się przede wszystkim w podejmowaniu decyzji, m.in. dotyczących zatrudnienia personelu i twojego czasu pracy.
W jaki sposób promujesz swoją nową placówkę?
Przy każdej okazji mówię, że jestem agentem PZU, zawsze noszę przy sobie wizytówki, proszę znajomych i rodzinę o polecenia. Mam również w planie rozreklamować swoje usługi w lokalnych mediach.
Jaka jest twoja definicja sukcesu?
Odnoszę sukces, jeśli prowadzę interesujące życie, lubię swoją pracę i w każdej sytuacji mogę sobie pozwolić na bycie sobą. Chodzi o odpowiednie podejście. Trzeba nie tylko doskonale znać produkt, który sprzedajemy, ale także być miłym dla klienta, rozumieć go, kierować się jego dobrem, nie tylko sprzedawać, ale również pomagać klientowi w sytuacjach, w których sam nie może sobie poradzić, myślę tu o obsłudze posprzedażowej.
Co możesz doradzić innym agentom, którzy zastanawiają się nad tym czy otworzyć własne biuro?
Agent powinien mieć optymistyczne nastawienie do ludzi i do tego co robi. Trudno sobie wyobrazić pełen sukces w prowadzeniu interesów, gdy każdą lub większość spraw będzie kwitował stwierdzeniem: “To się na pewno nie uda”. Biuro daje możliwość usystematyzowania pracy, oraz całkowite przeniesienie spraw biurowych z domu, co pomaga jeszcze bardziej skupić się na pracy i obowiązkach.
Pojawiając się w pracy, pierwszą rzeczą, którą robię jest...
Włączenia laptopa i włączenia systemu Feniks, telefony do klientów, wtedy już wiem co czeka mnie danego dnia.
W pracy spędzam...
Biuro jest otwarte od poniedziałku do środy, w godzinach 10:00 – 14:00, choć zdarza się często, że klienci dzwonią wcześniej, zanim otworzę biuro i później po zamknięciu placówki. Często również dojeżdżam do klientów, zarówno przed otwarciem biura jak i po jego zamknięciu. Każdy dzień jest inny i na tym między innymi polega urok tej pracy… Jest to praca wymagająca ciągłego samodoskonalenia, zdobywania wiedzy, kontaktu z ludźmi i utrzymywania trwałych relacji.
Kiedy zdobędę już wszystko, to...
Kiedy zdobędę już wszystko, wyjadę na jakieś dłuuuuuuuuuuuuugie wakacje.
Dziękuję za rozmowę.
Agnieszka Brodziak
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych
Weronika uczestniczy w każdym szkoleniu i przedsięwzięciu prowadzonym przez PZU. Jest otwarta na innowacje i na ludzi z którymi spotyka się na co dzień. Nie boi się wyzwań, dlatego posiada w swojej ofercie pakiet pełnych usług sprzedażowych, zarówno ubezpieczeń majątkowych jak i życiowych. Nowo powstałe biuro pozwoli jej na utrzymanie standardów, wysokiej jakości obsługi klienta oraz wpłynie na dalszy rozwój agencji. Jestem przekonana, że pracowita młodość procentuje, stąd moje wsparcie i życzenia dalszych wielu lat współpracy w tak dobrej i miłej atmosferze.