Pępowo to mała miejscowość w Wielkopolsce Południowej, oddalona o ok. 15 km od innych placówek należących do PZU. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta, agentka Weronika Bzodek postanowiła otworzyć biuro Agent 1.0 w pięknym, nowo wybudowanym, nowoczesnym lokalu położonym w centrum Pępowa. Zniesienie bariery odległości oraz profesjonalna obsługa klienta, w pełni pozwoli zapewnić mieszkańcom z Pępowa oraz pobliskich okolic, dostęp do usług i produktów proponowanych przez firmę PZU.

"Weronika Bzodek to agentka współpracująca z PZU od 3 lat. Przez cały okres współpracy pokazała, że rozwój osobisty oraz dobro klienta jest dla niej najwyższą wartością. Ja natomiast chcę powiedzieć, że cieszy mnie fakt możliwości współpracy z Weroniką, młodą i przedsiębiorczą osobą odnoszącą wiele sukcesów. Rozwój biznesu, profesjonalizm, a w centrum uwagi klient – to najważniejsze elementy pracy Weroniki, dlatego jestem przekonana, że klienci korzystający z usług biura w Pępowie, będą w pełni z nich zadowoleni i usatysfakcjonowani również pobytem w nowej, eleganckiej placówce PZU."– mówi Agnieszka Brodziak, Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych z Gostynia.

Zapraszamy na krótką rozmowę Michała Gronia – Koordynatora ds. Sieci Placówek Agencyjnych z agentką Weroniką Bzodek.

Weronika dlaczego zdecydowałaś się na nowa placówkę w Pępowie?
Placówka  znajduję się sercu Pępowa w nowo wybudowanym biurowcu, w którym logo firmy widocznie jest z daleka, ponieważ znajduje się na głównym skrzyżowaniu Pępowa, gdzie jest duże natężeniu ruchu pieszego oraz samochodowego. W budynku znajdują się również lokale usługowe takie jak wulkanizacja czy fryzjer. Dodatkowym atutem lokalizacji jest bezpłatny parking tuż przed biurem. W okolicach znajdują się kościół, Gminny Ośrodek Kultury, sklepy, przedszkole oraz szkoła podstawowa. Lokal zyskuje dzięki nowoczesnej aranżacji budynku, dużej powierzchni okiennej. Do momentu otwarcia mojego biura, w okolicy nie było żadnego profesjonalnego biura ubezpieczeniowego i to było głównym czynnikiem dla którego zdecydowałam się otworzyć placówkę.

Jakie są trzy rzeczy, które szczególnie lubisz w pracy agenta ubezpieczeniowego?
Jakie trzy rzeczy? Jest ich zdecydowanie więcej niż aby trzy! Praca agenta ubezpieczeniowego, daje mi wiele satysfakcji i zadowolenia. Bardzo cenię sobie możliwość spotykania nowych ludzi oraz podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy, w których chętnie uczestniczę.

Co jest Twoim zdaniem ważne w prowadzeniu biura?
Moim zdaniem ważna w poradzeniu biura jest gotowość do współpracy z innymi, to silny atut. Pracując we własnym biurze nie jesteś uzależniony od szefa i sam dla siebie jesteś szefem. Niezależność przejawia się przede wszystkim w podejmowaniu decyzji, m.in. dotyczących zatrudnienia personelu i twojego czasu pracy.

W jaki sposób promujesz swoją nową placówkę?
Przy każdej okazji mówię, że jestem agentem PZU, zawsze noszę przy sobie wizytówki, proszę znajomych i rodzinę o polecenia. Mam również w planie rozreklamować swoje usługi w lokalnych mediach.

Jaka jest twoja definicja sukcesu?
Odnoszę sukces, jeśli prowadzę interesujące życie, lubię swoją pracę i w każdej sytuacji mogę sobie pozwolić na bycie sobą. Chodzi o odpowiednie podejście. Trzeba nie tylko doskonale znać produkt, który sprzedajemy, ale także być miłym dla klienta, rozumieć go, kierować się jego dobrem, nie tylko sprzedawać, ale również pomagać klientowi w sytuacjach, w których sam nie może sobie poradzić, myślę tu o obsłudze posprzedażowej.

Co możesz doradzić innym agentom, którzy zastanawiają się nad tym czy otworzyć własne biuro?
Agent powinien mieć optymistyczne nastawienie do ludzi i do tego co robi. Trudno sobie wyobrazić pełen sukces w prowadzeniu interesów, gdy każdą lub większość spraw będzie kwitował stwierdzeniem: “To się na pewno nie uda”. Biuro daje  możliwość usystematyzowania pracy, oraz całkowite przeniesienie spraw biurowych z domu, co pomaga jeszcze bardziej skupić się na pracy i obowiązkach.

Pojawiając się w pracy, pierwszą rzeczą, którą robię jest...
Włączenia laptopa i włączenia systemu Feniks, telefony do klientów, wtedy już wiem co czeka mnie danego dnia.

W pracy spędzam...
Biuro jest otwarte od poniedziałku do środy, w godzinach 10:00 – 14:00, choć zdarza się często, że klienci dzwonią wcześniej, zanim otworzę biuro i później po zamknięciu placówki. Często również dojeżdżam do klientów, zarówno przed otwarciem biura jak i po jego zamknięciu. Każdy dzień jest inny i na tym między innymi polega urok tej pracy… Jest to praca wymagająca ciągłego samodoskonalenia, zdobywania wiedzy, kontaktu z ludźmi i utrzymywania trwałych relacji.

Kiedy zdobędę już wszystko, to...
Kiedy zdobędę już wszystko, wyjadę na jakieś dłuuuuuuuuuuuuugie wakacje.

Dziękuję za rozmowę.

Agnieszka Brodziak

Agnieszka Brodziak

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Agnieszka Brodziak

Weronika uczestniczy w każdym szkoleniu i przedsięwzięciu prowadzonym przez PZU. Jest otwarta na innowacje i na ludzi z którymi spotyka się na co dzień. Nie boi się wyzwań, dlatego posiada w swojej ofercie pakiet pełnych usług sprzedażowych, zarówno ubezpieczeń majątkowych jak i życiowych. Nowo powstałe biuro pozwoli jej na utrzymanie standardów, wysokiej jakości obsługi klienta oraz wpłynie na dalszy rozwój agencji. Jestem przekonana, że pracowita młodość procentuje, stąd moje wsparcie i życzenia dalszych wielu lat współpracy w tak dobrej i miłej atmosferze.