Legnica - pierwsze biuro Agent 3.0 w Obszarze Dolnośląskim Południe
Agencja Pana Michała jest usytuowana przy jednej z głównych ulic Legnicy, w otoczeniu licznych lokali usługowo-handlowych, instytucji finansowych oraz w bliskiej odległości od dużego marketu handlowego B1. Wszystko to wpłynęło na podjęcie decyzji o rozpoczęciu działalności w tym właśnie miejscu. "Zmiana standardu z Agent 2.0 na 3.0 to naturalny proces ciągłego rozwoju agencji. Chcemy być najlepsi nie tylko na Dolnym Śląsku, ale i na terenie całego kraju." Zapraszamy na rozmowę Michała Gronia, Koordynatora ds. Placówek Agencyjnych z właścicielem pierwszego w swoim obszarze biura Agent 3.0
|
|
|
Michale jako pierwszy w Obszarze Dolnośląskim Południe, otworzyłeś placówkę w najwyższym standardzie Agent 3.0. Co przekonało Cię do podjęcia takiej decyzji?
Zmiana standardu z Agent 2.0 na 3.0 to naturalny proces ciągłego rozwoju agencji. Chcemy być najlepsi nie tylko na Dolnym Śląsku, ale i na terenie całego kraju. Doskonale wiem, że przede mną i moim zespołem jeszcze długa i wyboista droga. Jednak jestem przekonany o tym, że zmiana standardu będzie elementem decydującym w tym aspekcie i pozwoli osiągnąć wyniki, w jakie celujemy.
Czy klienci, którzy odwiedzają Twoje biuro po metamorfozie na standard 3.0 dostrzegają zmiany?
Tutaj podzieliłbym opinie klientów na dwie grupy. Stałych, którzy wchodzą do biura i z miejsca zauważają zmiany. I tych nowych, którzy przychodzą do nas po raz pierwszy… Jednak bez względu na to, jak długo ktoś z nami współpracuje, to nowy wystrój po prostu bardzo się podoba. Dla mnie jest to osobisty sukces. Widzę, że kierunek, jaki obraliśmy jest słuszny. Często mówi się, że „pierwsze wrażenie jest najważniejsze”. Dlatego tak ważne jest, żeby agencja wyglądała profesjonalnie, nowocześnie i dawała poczucie bezpieczeństwa. Myślę, że taki efekt udało się uzyskać. Jednak poza zmianami wizualnymi jest szereg innych korzyści, których na pierwszy rzut oka nie widać, a pozwalają wejść na tzw. „poziom wyżej”. Tutaj należy wymienić większą pomoc zespołu sprzedaży, a to z kolei pozwala na dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów.
Jakie są mocne strony Twojej agencji?
Podczas naszej rozmowy myślę, że już wymieniliśmy kilka cech, które nas charakteryzują. Przede wszystkim nie boimy się zmian. Jako pierwsi otworzyliśmy w Obszarze Dolnośląskim Południe placówkę w najwyższym standardzie Agent 3.0. Codziennie wykonujemy pracę z pełnym zapałem tak, żeby osiągnąć upragnione cele. Trzeba wykazać naprawdę wiele ambicji i samozaparcia, żeby z takim samym zapałem podchodzić do codziennych zadań, ale wydaje mi się, że my jako cały zespół to mamy. Mobilizujemy się codziennie i wspieramy. Dlatego tak ważne jest, żeby pracować w zgranej i dobrej drużynie.
Z kim współpracujesz na co dzień? Opowiedz proszę kilka słów o Twoim zespole?
Mój zespół składa się z dwóch osób. Moja mama Krystyna Cieślak, która z PZU związana jest od prawie 30 lat. Jej ogromne doświadczenie, wkład i zaangażowanie budzą mój szacunek i podziw. To dzięki niej dzisiaj robię to co robię i jestem z tego dumny. Drugą osobą jest mój serdeczny przyjaciel Grzegorz Piasecki. Młody, ambitny i zawsze z uśmiechem na twarzy. Nadał naszym działaniom pewien powiew świeżości. Coś, co kiedyś wydawało się rutyną przy nim nabiera nowego wymiaru. Tutaj chciałbym im podziękować, bo myślę, że jestem im to winny. DZIĘKUJĘ!
Masz jedne z najlepszych wyników sprzedaży produktów Pekao Leasing w Obszarze Dolnośląskim, jaka jest recepta na osiągnięcie takiego sukcesu?
I tutaj znowu będę musiał się powtórzyć, ale robię to z naprawdę dużą przyjemnością. Zgrany i mocny team, świetna lokalizacja i przede wszystkim otwarta głowa na zmiany. Szereg tych czynników decyduje o tym, że w ostatecznym rozrachunku jesteśmy w tym miejscu, w jakim jesteśmy.
Co jest obecnie największym wyzwaniem w zawodzie agenta ubezpieczeniowego?
Odpowiedź nie jest prosta. Wymaga to pewnej autorefleksji. Ale wydaję mi się, że nie można popadać w rutynę i zniechęcać się, gdy nie wychodzi. Dlatego tak ważny jest zespół, który, gdy potrzeba, powie dobre słowo, a w innej sytuacji po prostu zachęci do działania.
Jakie jest Twoje hobby, zainteresowania po pracy?
Z natury mam spokojną osobowość, więc chętnie po pracy spędzam czas z rodziną.
Twoje cele na 2020 r.?
Cel może być tylko jeden – Lider Plus!
Redakcja: Marta Żukowska
Marzena Nowicka
Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży
Ten rodzinny biznes można opisać krótko – odpowiedni ludzie w odpowiednim miejscu. Gratulujemy Michałowi otwarcia pierwszej w naszym obszarze placówki 3.0. Nad całością czuwa mama Michała – Pani Krystyna, której należą się wielkie podziękowania za przekazanie biznesu synowi. Wspólnie stworzyli miejsce z klimatem, do którego klienci po prostu lgną. Profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie gwarantuje sukces agencji. Michał jest liderem w korzystaniu z nowoczesnych technologii, które promuje w całym zespole w Legnicy. Ważną rolę miał tutaj również Kierownik Sprzedaży – Sławomir Majka. Sławek jest świetnym menadżerem, który wspiera swoich agentów w rozwoju. Dodatkowo rozumie wagę i znaczenie otwierania kolejnych biur, co przekłada się sukcesy w biznesie całego zespołu. Dobrze jest pracować z takimi profesjonalistami.
Sławomir Majka
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych
Michał jest wieloletnim agentem PZU, który na przestrzeni zaledwie kilku pierwszych miesięcy współpracy, dostrzegł możliwości jakie kryje w sobie sprzedaż ubezpieczeń majątkowych. W krótkim okresie rozwinął potencjał swojej firmy rozszerzając gamę produktów o ubezpieczenia na życie, a finalnie również o leasingi. Dzięki takiemu podejściu do kwestii biznesowych, jest w stanie w sposób kompleksowy zapewnić swoim klientom pełną ochronę tego, co jest dla nich najcenniejsze. W dotychczasowej współpracy dał się poznać jako solidny członek zespołu sprzedaży, zainteresowany ciągłym rozwojem. Jego głównymi atutami są wiedza i doświadczenie oraz wysoka kultura osobista, a łącząc to z bardzo dobrą komunikatywnością, uzyskujemy przepis na sukces w systematycznym pozyskiwaniu nowych klientów. Te wyjątkowe cechy oraz wiedza i profesjonalizm pozwalają mi zaliczyć Michała do grona najlepszych agentów mojego zespołu. Jest osobą, która ciągle się rozwija i cały czas stara się sam sobie podnosić poprzeczkę. Dlatego informacja o możliwości podniesienia standardu obsługi do poziomu Agenta 3.0, spotkała się z jego dużym zainteresowaniem. Naturalnym więc stało się podjęcie przez niego starań w tym kierunku.