Wojciech Zawisza, Jasło , Jana Pawła II 28A

https://wzawisza.agentpzu.pl

Otworzyliśmy pierwsze w Polsce biuro Agenta 2.0 w formie wystandaryzowanego pawilonu handlowego, który daje wiele możliwości lokalizacyjnych, jest elegancki, praktyczny i nowoczesny. Zapraszamy na relację i rozmowę z właścicielem – agentem Wojciechem Zawiszą.

Otwarcie nowego biura agenta PZU w Jaśle, miało miejsce w czerwcu 2018 r. W wydarzeniu wzięli udział pracownicy PZU, zaproszeni goście oraz klienci. Agent wybrał dla swojego biura idealną lokalizację, przy ulicy o bardzo dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego, gdzie nie obowiązuje płatna strefa parkowania.  W okolicy znajdują się popularne punkty handlowe: Galeria Jasło, Media Expert, Lidl, MpM, Stacja kontroli Pojazdów AMS, Multifarb. Biuro jest wyjątkową wizytówką PZU i inspiracją dla pozostałych Agentów. Życzymy powodzenia i sukcesów sprzedażowych.

Zapraszamy na wywiad z agentem Wojciechem Zawiszą – właścicielem biura.

Jak długo jest Pan agentem PZU?
Z PZU SA współpracuję od 2003 r. Jestem również agentem PZU Życie SA. Wszystko co osiągnąłem do tej pory, jest efektem mojej codziennej i wytrwałej pracy. Pozyskiwanie nowych klientów, praca na bazach, a w szczególności polecenia kolejnych klientów pozwoliły mi znaleźć się w wąskim gronie agentów w segmencie Lider Plus czyli agentów o największej ilości klientów w PZU SA.

Co motywowało Pana do otwarcia biura Agenta 2.0, dlaczego akurat teraz?
Otwarcie biura oraz zatrudnienie nowej osoby traktuję jako kolejny etap rozwoju mojej agencji. Co za tym idzie: zwiększenie ilości nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów oraz wzrost mojego portfela. Dodatkowym czynnikiem jest również zmiana preferencji klientów, którzy coraz rzadziej chcą być obsługiwaniu w swoich domach. Obecnie klienci wolą fatygować się do nowoczesnych pomieszczeń, spełniających wysokie standardy obsługi.

Pana biuro w postaci pawilonu jest innowacyjne w skali kraju, skąd taki pomysł?
Pomysł na otwarcie placówki w pawilonie biurowym zrodził się w czasie rozmowy z Kierownikiem Sprzedaży Grzegorzem Kozarem, na początku 2017 r. Wspólnie zweryfikowaliśmy dostępne lokale do wynajęcia i żaden z nich nie spełniał naszych wymagań. Na rynku powstaje coraz więcej lokali usługowo-handlowych, zlokalizowanych właśnie w pawilonach handlowych. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość umiejscowienia biura niemalże w dowolnej lokalizacji. Właśnie tak atrakcyjną działkę udało nam się znaleźć na terenie Jasła. W najbliższym sąsiedztwie mojego biura znajduje się Galeria Handlowa, Supermarkety, Sklepy RTV-AGD, stacje kontroli obsługi pojazdów itp.

Co doradziłby Pan agentom chcącym otworzyć biuro w podobnym pawilonie? Na co szczególnie zwrócić uwagę?
Najważniejszym czynnikiem jest lokalizacja. Konieczne jest wybranie atrakcyjnego miejsca z punktu widzenia ruchu pieszych i samochodów przemieszczających się w najbliższej okolicy. Dla mnie ważnym było stworzenie biura z dużą ilością witryn, przez które widać wnętrze mojego biura. Wysoki standard pomieszczenia zachęca do odwiedzenia go przez klientów. Istotnym czynnikiem jest również wybór solidnego producenta pawilonu.

Dziękujemy za rozmowę i życzymy powodzenia!

Andrzej Ciosmak

Dyrektor Sprzedaży Wyłącznej

Wojciech Zawisza zaczynał swoją karierę w PZU Życie, a majątek zaczął dosprzedawać „przy okazji”. Obecnie jest Agentem Liderem Plus i czołowym sprzedawcą na Podkarpaciu. To człowiek bardzo pracowity i zaangażowany. Otwarcie biura 2.0 w profesjonalnym pawilonie w Jaśle, to kolejny krok w jego drodze do bycia najlepszym. Wojtek współpracuje z fantastycznym Zespołem Sprzedaży. Wspólnie motywują się do osiągania ponadprzeciętnych wyników i zdobywania szczytów w branży ubezpieczeniowej. Nie ukrywam, że jestem dumny z tej współpracy.

Grzegorz Kozar

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Wojciech Zawisza jest agentem od 15 lat i z roku na rok powiększa swój portfel klientów. Jego pozytywne nastawienie do ludzi i pracy agenta, pozwala mu zyskiwać coraz to nowych klientów, głównie przez rekomendacje. Dużą zaletą Wojciecha jest umiejętność negocjacji i dopasowania się do oczekiwań swoich klientów. Innowacyjne rozwiązanie w postaci otworzenia biura Agenta 2.0 w pawilonie biurowym jest kolejnym etapem rozwoju agenta. Fakt przejścia przez proces otworzenia biura w takim formacie, świadczy o dużej odwadze i motywacji, dzięki czemu mogę spokojnie planować rozwój agenta w przyszłości.