Janusz Krzysztof Niwiński, Głuszyca, Bohaterów Getta 8

Głuszyca „to tak zwana biała plama” na liście placówek PZU. Nie jest to wielkie miasto (8419 z przyległymi wsiami), ale ostatnimi czasy prężnie się rozwija. Od lipca 2018, działa tam nasze biuro agenta PZU czynne od poniedziałku do piątku. Lokal położony jest w centrum miasta, przy ruchliwej trasie Kłodzko-Wałbrzych. Powierzchnia biura to 27 m2 z zapleczem. Wejście znajduje się bezpośrednio z chodnika, parkowanie możliwe jest przy samym biurze. Dodatkowo dzięki firmowemu oznaczeniu, placówka nawet z daleka jest bardzo widoczna.

Impulsem do otwarcia biura stała się standaryzacja biur i placówek PZU. Eleganckie biuro samo w sobie zachęca i przyciąga klientów. Przeprowadzone badania w zakresie sprzedaży ubezpieczeń za pośrednictwem biura PZU ukazują, że sprzedaż w biurach jest wyższa niż u agenta z „teczką”. Dlatego przystąpiłem do tego programu rozwoju, by „ ... nie biegać za krążkiem lecz ustawić się tam gdzie on leci …”, by szukać rozwiązań we własnym życiu i pracy. Praca na poziomie placówek w standardzie Agent 2.0 jest szansą na powiększenie liczby klientów, a tym samym i przypisu.  Moje życiowe motto to: „Zwycięzcy szukają rozwiązań - pokonani wymówek” - mówi Krzysztof Niwiński, właściciel biura.

Po kilku tygodniach pracy …
Mogę śmiało powiedzieć, że to dobra decyzja. Utwierdzają mnie w tym  klienci, którzy od pierwszych dni funkcjonowania placówki przyszli zawrzeć „głuszyckie” polisy. Władze miasta, sąsiedzi i ciekawscy odwiedzający, od samego początku obdarzają mnie życzliwością i życzeniami powodzenia, podkreślając, że takie biuro było miastu potrzebne. Kolegom i koleżankom przystępującym do programu Agent 2.0, życzę powodzenia i takiej samej życzliwości jaka mnie spotkała. - mówi nasz agent Janusz Niwiński.

Galeria zdjęć

Grzegorz Rutkowski

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Janusza Niwińskiego do otwarcia agencji zachęciła m.in. standaryzacja biura, wyniki sprzedaży, z których wynika, że sprzedaż Agentów 2.0 jest wyższa niż u agenta bez biura, chęć rozwoju oraz postawa i wsparcie Agentów 2.0 w naszym zespole. Do projektu Agent 2.0 Janusz Niwiński chciał dołączyć od dłuższego czasu. Ograniczeniem był odpowiedni lokal. Obejrzałem z nim wiele lokalizacji, zanim znaleźliśmy tą właściwą przy ul. Bohaterów Getta 8 w Głuszycy. Głuszyca to była biała plama z liczbą mieszkańców poniżej 8000, oddalona 15 km od najbliższej jednostki PZU. W biznes planie Janusz napisał „Trudno mi sobie wyobrazić w przyszłości pracę agenta bez biura” – to pokazuje, że Janusz chce się rozwijać i potrafi wykorzystać nadarzające się szanse. Janusz Niwiński stał się mocnym ogniwem zespołu AW 289. Utożsamia się z zespołem i reaguje na jego potrzeby. Podobnie jak Janusz zakładam powodzenie realizacji planów sprzedażowych. Wypracowywany portfel i dodatkowe wynagrodzenie ze sprzedaży produktów PZU ŻYCIE niwelują ewentualne zagrożenia. Pozytywne nastawienie i otwartość Janusza wróżą sukces.

Marzena Nowicka

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży

Informacja o planowanym otwarciu kolejnego biura w Zespole 289 w Wałbrzychu nie była dla nikogo zaskoczeniem. Kierownik zespołu Grzegorz Rutkowski doskonale rozumie obecne zasady funkcjonowania rynku oraz budowania pozycji rynkowej poprzez właśnie posiadanie profesjonalnego biura w którym agent obsługuje swoich klientów. Biuro Janusza Niwińskiego jest 9. biurem w zespole, co daje największą ilość biur Agent 2.0 we wszystkich zespołach w Obszarze Dolnośląskim. Janusz dołączył do grona Agentów 2.0 zdecydowanym krokiem. Włożył w remont wiele środków i na pewno całe serce. Postawa agenta oraz podejście do biznesu docenione zostało wygraną w konkursie "Jasne, że własne… biuro", co jedynie utwierdza nas w przekonaniu, że będzie to kolejna wizytówka naszego obszaru. Januszowi życzymy samych sukcesów i satysfakcji z pracy w profesjonalnym biurze w malowniczej Głuszycy.

© PZU 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone