Karolina Kielch-Kłoczko, Olsztyn, Tarasa Szewczenki 7

W Olsztynie mamy nowe biuro Agent 3.0

W Olsztynie powstało biuro ubezpieczeniowe w najwyższym standardzie. Co zdecydowało o rozwoju biznesu i jakie profity zyskuje agent PZU prowadzący własne biuro Agent 3.0? Zapraszamy na rozmowę z agentką.

Jak długo współpracujesz z PZU?
Pracę w PZU rozpoczęłam w 2011 roku, będąc jeszcze studentką dziennikarstwa na UWM w Olsztynie. Zaczynałam jako agent życiowy. Po roku pracy, za wyniki sprzedażowe, udało mi się pojechać na moje pierwsze EKA. Szybko jednak stwierdziłam, że lepiej odnajdę się w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych.

Co wpłynęło na decyzję o zmianie standardu 2.0 na 3.0?
Na zmianę standardu biura na 3.0 wpłynęła przede wszystkim chęć zmiany wyglądu biura, a tym samym podniesienie mojego prestiżu jako agenta. Biuro wygląda bardzo profesjonalnie i schludnie. Na pewno motywująca była także wyższa prowizja oraz profity związane z podniesieniem standardu biura.

Jak klienci odwiedzający Twoje biuro reagują na zmianę wystroju wnętrza?
Zmiana wystroju podniosła prestiż biura, a klienci reagują bardzo pozytywnie. Podoba im się poczekalnia z kanapami i chętnie korzystają z propozycji napicia się pysznej kawy z ekspresu :) 

Jakie korzyści płynące z udziału w programie Agent 3.0 są dla Ciebie najważniejsze?
Podniesienie standardu biura dało mi możliwości zakwalifikowania się do programu Wyłącznie dla Najlepszych, co uważam swój osobisty sukces. Otrzymałam możliwość przystąpienia do darmowej Opieki Medycznej, z której z chęcią skorzystałam. Ogromnym plusem dla naszego biura jest także dodatkowe wsparcie finansowe, które niewątpliwie ułatwia nam pracę na co dzień. 

Co jest dla Ciebie największym wyzwaniem w pracy agenta?
Największym wyzwaniem w pracy agenta jest do mnie praca z klientem. Zawsze stawiam na pierwszym miejscu na kontakt i relacje z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Nie zawsze jednak współpraca układa się doskonale z każdym klientem i to jest dla mnie największe wyzwanie, aby przebiegała ona pomyślnie dla obydwu stron. Nagrodą jest dla mnie uznanie i zaufanie klientów.

Jak nowe technologie, takie jak strona www, wizytówka google, zawodowy profil na facebooku czy portal MojePZU wpływają na realizację celów zawodowych?
Obecność w sieci jest bardzo ważna w obecnych czasach. Dzięki wizytówce na google do naszego biura trafia więcej nowych klientów. Wizytówka i strona internetowa wyglądają bardzo profesjonalnie. Rozpoczęłam też przygodę z własnym, zawodowym profilem na facebooku. Z pewnością obecność na FB pozwoli dotrzeć nam do szerokiego grona dotychczasowych i potencjalnych klientów. Portal MojePZU ułatwia codzienną pracę - obsługuję klientów zdalnie, nie muszę rozliczać dokumentacji, przez co oszczędzam cenny czas.

Jakie są Twoje cele i plany na najbliższy rok?
Rozwój osobisty, szkolenia pracowników i osiągniecie poziomu Agent Ekspert :)

Rozmawiał: Łukasz Kołodziejczyk

Galeria zdjęć

Redakcja: Marta Żukowska

Joanna Steifer

Joanna Steifer

Dyrektor Sprzedaży Wyłącznej

Pani Karolina to niezwykle ambitna, profesjonalna i energiczna osoba. Jeden z najaktywniejszych agentów w obszarze. Korzysta ze wszystkich możliwych benefitów jakie daje PZU celem rozwijania swojego biznesu – co wychodzi jej rewelacyjnie. Biuro Pani Karoliny jest placówką niemal tak popularną dla mieszkańców Olsztyna, jak funkcjonujące od lat oddziały PZU. Niezmiernie cieszy mnie zmiana segmentu biura z 2.0 na 3.0. Teraz to miejsce w którym klient nie tylko otrzyma rzetelną obsługę i w rezultacie korzystną polisę, ale cały proces sprzedaży odbędzie się przy smacznej kawie, na wygodnej sofie. Prawdziwy XXI wiek obsługi ubezpieczeniowej!

Agata Kaczmarek

Agata Kaczmarek

Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Rozwój, profesjonalizm, Klient – tak w trzech słowach mogłabym opisać moją Agentkę Karolinę, która współpracuje z PZU SA od dziewięciu lat. W tym czasie dała się poznać jako osoba niezwykle zaangażowana w wykonywaną pracę. Pani Karolina to nie tylko agent z biurem, to prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Świetne wyniki sprzedaży, wysoki standard obsługi klienta, otwartość na innowacyjne rozwiązania sprawiają, iż Karolina jest jednym z moich najlepszych współpracowników.