Pieniądze na reklamę w lokalnym radiu, czy w gazecie? Wielki billboard w centrum miasta? A może hostessy z ulotkami, albo kampania w internecie? 

Nasi agenci biurowi mają niezwykłą szansę zdobyć nawet 12 000 zł na promocję swojego biznesu. Wystarczy zgłosić swój pomysł do konkursu "Wzbudź emocje – zrób promocję!". Przygotowaliśmy wiele ciekawych inspiracji w specjalnym poradniku reklamowym, z którego można skorzystać planując reklamę agencji ubezpieczeniowej. W konkursie liczymy też na inwencję własną, a jak pokazuje pierwsza edycja , tej agentom nie brakowało!

Pierwsza tura konkursu „Wzbudź emocje – zrób promocję!” została rozstrzygnięta! Komisja konkursowa miała nie lada wyzwanie. Wygrali najlepsi! Doceniliśmy świetne pomysły na promocję własnego biura, bardzo dobrze przygotowane koncepty i kreatywną formę zgłoszeń. Wśród nich znalazły się pomysły na reklamę w lokalnym radiu, telewizji, a nawet kinie! Nie obyło się bez planów na promocję w internecie, którą ostatnio tak bardzo wspieramy. Nie przedłużajmy, oto zwycięzcy!

I miejsce: nagroda 12 000 zł

Maciej Klofta
Obszar Zachodniopomorski, ZA AW Gorzów Wielkopolski 214


II miejsce: nagroda 6 000 zł

Monika Nozderka
Obszar Podlaski, ZA AW Warszawa 121


III miejsce: nagroda 4000 zł

Marcin Dubiński
Obszar Śląski Północ, ZA AW Zawiercie Myszków 361


Wyróżnienie: nagroda 2 000 zł

Marek Piskur
Obszar Podkarpacki, ZA AW Rzeszów 74

Grażyna Tosnowiec
Obszar Zachodniopomorski, ZA AW Świnoujście 276


Zobacz zwycięskie pomysły:
Zgłoszenia trzech laureatów można zobaczyć – tutaj (link dostępny tylko dla agentów wyłącznych PZU). Niech będą inspiracją do kolejnej tury konkursu!



Redakcja: Marta Żukowska