Pieniądze na reklamę w lokalnym radiu, czy w gazecie? Wielki billboard w centrum miasta? A może hostessy z ulotkami, albo kampania w internecie?
Nasi agenci biurowi mają niezwykłą szansę zdobyć nawet 12 000 zł na promocję swojego biznesu. Wystarczy zgłosić swój pomysł do konkursu "Wzbudź emocje – zrób promocję!". Przygotowaliśmy wiele ciekawych inspiracji w specjalnym poradniku reklamowym, z którego można skorzystać planując reklamę agencji ubezpieczeniowej. W konkursie liczymy też na inwencję własną, a jak pokazuje pierwsza edycja , tej agentom nie brakowało!
Pierwsza tura konkursu „Wzbudź emocje – zrób promocję!” została rozstrzygnięta! Komisja konkursowa miała nie lada wyzwanie. Wygrali najlepsi! Doceniliśmy świetne pomysły na promocję własnego biura, bardzo dobrze przygotowane koncepty i kreatywną formę zgłoszeń. Wśród nich znalazły się pomysły na reklamę w lokalnym radiu, telewizji, a nawet kinie! Nie obyło się bez planów na promocję w internecie, którą ostatnio tak bardzo wspieramy. Nie przedłużajmy, oto zwycięzcy!
I miejsce: nagroda 12 000 zł
Maciej Klofta
Obszar Zachodniopomorski, ZA AW Gorzów Wielkopolski 214
II miejsce: nagroda 6 000 zł
Monika Nozderka
Obszar Podlaski, ZA AW Warszawa 121
III miejsce: nagroda 4000 zł
Marcin Dubiński
Obszar Śląski Północ, ZA AW Zawiercie Myszków 361
Wyróżnienie: nagroda 2 000 zł
Marek Piskur
Obszar Podkarpacki, ZA AW Rzeszów 74
Grażyna Tosnowiec
Obszar Zachodniopomorski, ZA AW Świnoujście 276
Zobacz zwycięskie pomysły:
Zgłoszenia trzech laureatów można zobaczyć – tutaj (link dostępny tylko dla agentów wyłącznych PZU). Niech będą inspiracją do kolejnej tury konkursu!
Redakcja: Marta Żukowska