Polisa Wojażer zapewni turystom spokój i pomoc nawet w najbardziej odległych zakątkach świata, a dobytek pozostawiony na miejscu ochroni ubezpieczenie PZU Dom. Ruszamy właśnie z kampanią marketingową ubezpieczeń domu i turystycznych.
Opłaty za leczenie za granicą bywają bardzo wysokie – przykładowo zwykła wizyta u internisty w Indiach to wydatek prawie 650 zł, a koszt terapii po wypadku komunikacyjnym na rajskim Zanzibarze może wynieść nawet 300 000 złotych. Leczenie w krajach europejskich wcale nie jest dużo tańsze. Koszt wizyty lekarskiej w Grecji czy popularnej wśród polskich turystów Turcji to około 400 zł. We Włoszech wizyta domowa pediatry to wydatek rzędu 200 euro, a za wykupienie leków zapłacimy 30 euro. Razem to już blisko 1000 zł. Za leczenie groźniejszej kontuzji, np. urazu kolana, można dostać rachunek nawet na ponad 70 000 złotych.
- Tysiące dzieci i rodziców albo już wyjechało, albo właśnie pakują się i niebawem ruszą z domów na wakacje. Z letnich wojaży warto przywieźć piękne wspomnienia i zdjęcia, a nie dodatkowe rachunki i kłopoty. Najlepszym sposobem zapewnienia sobie spokoju na urlopie jest kompleksowe ubezpieczenie, zarówno turystyczne jak i domu, o czym właśnie przypominamy w naszej kampanii – mówi Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.
Ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer zapewnia ochronę nie tylko podczas wyjazdów indywidualnych i rodzinnych, ale również zorganizowanych wycieczek grupowych w kraju i za granicą. Ubezpieczona osoba otrzyma od PZU potrzebną pomoc, jeśli w czasie podróży zachoruje lub przydarzy się jej nieszczęśliwy wypadek. Ubezpieczony może liczyć również na kontynuację leczenia po powrocie do domu. Co szczególnie istotne w czasach pandemii, podczas zagranicznego wyjazdu, który trwa do 30 dni, ubezpieczenie chroni także w przypadku nagłego zachorowania na COVID-19. Ubezpieczenie można poszerzyć o dodatkowe opcje assistance czy ochronę na wypadek konieczności rezygnacji lub skrócenia wyjazdu. Z kolei mienie pozostawione w Polsce zabezpiecza polisa PZU Dom.
– Ten rok był ciężki dla wszystkich. Pandemia okazała się trudnym doświadczeniem nie tylko ze względu na zagrożenie życia i zdrowia, ale też zmusiła nas do całkowitej zmiany trybu życia. Tym chętniej korzystamy teraz z możliwości wyjazdu na wakacje, czy choćby na przedłużony weekend. Po tak ciężkim okresie, każdy marzy o tym, żeby po prostu odpocząć i nie zastanawiać się czy nasze mieszkanie i rzeczy w nim pozostawione są bezpieczne. I nie chodzi o to żeby nie jechać, tylko o to, żeby jechać ze spokojną głową. Po to właśnie są ubezpieczenia. O to, co zostawimy na miejscu zadba ubezpieczenie PZU Dom – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektor Biura Zarządzania Ofertą w PZU.
Polisa PZU Dom chroni przed skutkami nie tylko zalania, włamania czy pożaru, ale także m.in. powodzi, huraganu, upadku drzewa lub uderzenia pojazdu w dom czy ogrodzenie. To nie wszystko. W ramach ochrony nieruchomości zamiast wypłaty odszkodowania można na przykład wybrać naprawę szkody przez ekipę remontową. Polisę można też rozszerzyć o ubezpieczenie OC w życiu prywatnym, które obejmuje m.in. szkody wyrządzone przez dzieci do 13. roku życia, czy ubezpieczenie ochrony prawnej. W wariancie Super gwarantuje ono także dodatkową ochronę danych osobowych. Dzięki współpracy z Biurem Informacji Kredytowej, posiadacze polisy dostaną powiadomienia SMS-em lub e-mailem o próbie wyłudzenia kredytu lub pożyczki z wykorzystaniem ich danych.
Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie PZU, Polacy najbardziej boją się pożaru, zalania mieszkania w wyniku awarii i kradzieży z włamaniem i właśnie od tych ryzyk chcą się przede wszystkim ubezpieczyć. Ich obawy potwierdzają statystyki Polskiej Izby Ubezpieczeń – najczęstszym zagrożeniem w naszych domach są zalania, które stanowią aż 77 proc. wszystkich likwidowanych przez ubezpieczycieli szkód. Kradzieże to 18 proc. zgłoszeń, a trzecie miejsce wśród najczęstszych zagrożeń zajęły pożary, które odpowiadają za 9 proc. szkód w domach i mieszkaniach. Tylko w 2020 roku Państwowa Straż Pożarna odnotowała 31 496 pożarów budynków mieszkalnych.
Ubezpieczenia PZU Dom i PZU Wojażer można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, a także przez infolinię, u jednego z 5500 agentów lub w 400 oddziałach PZU w całej Polsce. Działania marketingowe PZU Wojażer i PZU Dom prowadzone są od 18 czerwca w internecie, od 24 czerwca w radiu i od 5 lipca w telewizji. Potrwają do 15 sierpnia 2021 r. Kreacją reklam zajęła się agencja Leo Burnett, a media zakupił dom mediowy Sigma Bis.
Znajdź agenta w Twojej okolicy!
Użyj wyszukiwarki z mapą, która znajduje się na dole strony www.agentpzu.pl
Zapraszamy do obejrzenia filmu reklamowego z bieżącej kampanii:
Rafał Mazurek
Kierownik Zespołu Współpracy z Agentami Wyłącznymi
Przed nami czas urlopów i wyjazdów dlatego chcemy dotrzeć do nowych klientów z ofertą PZU Dom i Wojażer. Ubezpieczenia zapewniają klientom ochronę swoją i bliskich w trakcie wyjazdów, ale również ochronę domu, czy mieszkania - nie tylko w trakcie nieobecności, ale przez cały rok. Ważne, by - jak mówi jedno z haseł naszej kampanii - "W wakacje pływać po zalewie i nie przejmować się skutkami zalania!".
Mateusz Jarkowski
Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Agentów Wyłącznych
Liczymy, że dzięki kampanii dotrzemy do szerokiej rzeszy klientów, którzy zainteresowani naszą ofertą, skontaktują się z agentem wyłącznym PZU. Nasi doradcy zbadają potrzeby i przygotują najlepszą ofertę aby zabezpieczyć zdrowie i mienie klienta. Zapraszamy szczególnie do naszych biur, których wyszukiwarka wraz z mapą znajduje się na stronie agentpzu.pl.