02.08.2023
Do tej pory ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer zakupione w mojePZU obowiązywało od następnego dnia po zawarciu umowy. Dzięki najnowszej zmianie klienci mogą łatwo za pomocą telefonu lub komputera ubezpieczyć podróż tuż przed wyjazdem i zacząć korzystać z ochrony już tego samego dnia.
Polisa PZU Wojażer to ochrona w trakcie podróży – od momentu wyjścia z domu aż do powrotu z wyjazdu. Ubezpieczenie zapewnia wsparcie zarówno w Polsce, jak i za granicą, w różnego rodzaju nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak np. nieszczęśliwy wypadek, nagłe zachorowanie czy zaostrzenie się choroby przewlekłej. Ubezpieczyciel zapewnia organizację i pokrycie kosztów leczenia, a w razie potrzeby również transport medyczny do domu. Polisa pokryje również wydatki związane z koniecznością kontynuacji rozpoczętego za granicą leczenia już po powrocie do domu.
– Gdy wyjeżdżamy na upragniony urlop, nie chcemy, aby odpoczynek został zakłócony przez niespodziewane wydarzenie. Jeśli już do niego dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer daje to poczucie, zapewniając odpowiednią ochronę przez cały okres wakacyjnego wyjazdu. Warto o nim pamiętać, gdy przygotowujemy się do podróży. Wprowadzona przez nas funkcjonalność w mojePZU sprawia, że teraz można kupić ubezpieczenie przez telefon nawet w dniu wyjazdu – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.
Dzięki ubezpieczeniu podróżnemu PZU nie trzeba się również martwić zachorowaniem na COVID-19. Mimo że pandemia jest opanowana, nadal pozostaje ryzyko zakażenia się wirusem SARS-Cov-2. W takiej sytuacji PZU pokryje koszty zakwaterowania i wyżywienia, a także zorganizuje późniejszy powrót do domu. Na ochronę można również liczyć w przypadku konieczności rezygnacji z zaplanowanej podróży z powodu zachorowania na COVID-19.
Ochronę ubezpieczeniową w razie potrzeby można poszerzyć o dodatkowe pakiety assistance np. pakiet rodzina, sport czy dziecko/osoba niesamodzielna. Do polisy klienci mogą również dokupić m.in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) czy ubezpieczenie bagażu podróżnego. W tej drugiej opcji PZU wypłaci odszkodowanie za uszkodzenie, zniszczenie lub utracenie bagażu w wyniku zdarzenia losowego, nieszczęśliwego wypadku lub kradzieży z włamaniem, np. z przechowalni bagażu lub pokoju hotelowego. Ponadto możliwy jest zakup ubezpieczenia, dzięki któremu ubezpieczyciel zwróci koszty skrócenia lub rezygnacji z wyjazdu m.in. z powodu nagłego zachorowania. Dzięki dodatkowemu ubezpieczeniu OC w życiu prywatnym można również liczyć na pomoc, jeśli z powodu niezamierzonego działania ucierpi ktoś inny lub uszkodzimy cudzą własność.
– W PZU stawiamy naszych klientów w centrum uwagi i wsłuchujemy się w ich potrzeby, które w coraz większym stopniu podążają w kierunku rozwiązań cyfrowych. Dlatego konsekwentnie rozwijamy mojePZU. Dodajemy nowe produkty i funkcjonalności, dzięki czemu korzystanie z szerokiej oferty usług PZU staje się coraz bardziej komfortowe. Tak samo dzieje się z ubezpieczeniem turystycznym PZU Wojażer, które przez mojePZU można samodzielnie kupić teraz nawet w dniu wyjazdu. Chcemy być jeszcze bliżej klienta wszędzie tam, gdzie tego potrzebuje – podkreśla Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU.
Łatwo, szybko i bezpiecznie z mojePZU
mojePZU to przestrzeń do rozwijania relacji i obsługi klientów w kanałach cyfrowych największego polskiego ubezpieczyciela, dzięki której klienci mogą załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu. Za jego pośrednictwem użytkownicy mogą zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, zakupić lub odnowić polisę, umówić badania lub wizytę u lekarza, jak również inwestować oszczędności. Klienci mogą korzystać z mojePZU poprzez aplikację mobilną, a także na stronie internetowej moje.pzu.pl.
Dodatkowo użytkownicy aplikacji mojePZU mobile mają możliwość korzystania z atrakcyjnego abonamentu sportowo-rekreacyjnego PZU Sport.
mojePZU oferuje dostęp do wielu metod płatności. Za produkty i usługi oferowane przez PZU można płacić m.in. za pomocą karty płatniczej, szybkiego przelewu, Google Pay, Apple Pay, BLIKA. W trosce o pełne bezpieczeństwo transakcji, pełna obsługa płatności online odbywa się w bramce płatniczej Grupy PZU.
Dodatkowe funkcjonalności w mojePZU
PZU stale rozszerza paletę dostępnych produktów i usług. Moduł płatności w mojePZU mobile został dostosowany do potrzeb i wymogów urządzeń mobilnych, co wpływa na szybkość i responsywność funkcjonowania aplikacji.
Klienci zyskali także możliwość sprawdzenia szczegółów pojedynczej szkody lub sprawy bez konieczności logowania do mojePZU. Widok zarejestrowanej sprawy został rozszerzony o nowe pola informujące o jej aktualnym statusie i kolejnych etapach, jak również opcję umożliwiającą kontakt z opiekunem sprawy.