Ubezpieczenie podróży w dniu wyjazdu w mojePZU

Planując wakacyjny wyjazd warto zadbać o poczucie bezpieczeństwa i komfortu, wykupując ubezpieczenie turystyczne. Od teraz kupując polisę PZU Wojażer w mojePZU, ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje od tego samego dnia.




Do tej pory ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer zakupione w mojePZU obowiązywało od następnego dnia po zawarciu umowy. Dzięki najnowszej zmianie klienci mogą łatwo za pomocą telefonu lub komputera ubezpieczyć podróż tuż przed wyjazdem i zacząć korzystać z ochrony już tego samego dnia.   

Polisa PZU Wojażer to ochrona w trakcie podróży  od momentu wyjścia z domu aż do powrotu z wyjazdu. Ubezpieczenie zapewnia wsparcie zarówno w Polsce, jak i za granicą, w różnego rodzaju nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak np. nieszczęśliwy wypadek, nagłe zachorowanie czy zaostrzenie się choroby przewlekłej. Ubezpieczyciel zapewnia organizację i pokrycie kosztów leczenia, a w razie potrzeby również transport medyczny do domu. Polisa pokryje również wydatki związane z koniecznością kontynuacji rozpoczętego za granicą leczenia już po powrocie do domu. 

 

 Gdy wyjeżdżamy na upragniony urlop, nie chcemy, aby odpoczynek został zakłócony przez niespodziewane wydarzenie. Jeśli już do niego dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer daje to poczucie, zapewniając odpowiednią ochronę przez cały okres wakacyjnego wyjazdu. Warto o nim pamiętać, gdy przygotowujemy się do podróży. Wprowadzona przez nas funkcjonalność w mojePZU sprawia, że teraz można kupić ubezpieczenie przez telefon nawet w dniu wyjazdu  mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.   

 

Dzięki ubezpieczeniu podróżnemu PZU nie trzeba się również martwić zachorowaniem na COVID-19. Mimo że pandemia jest opanowana, nadal pozostaje ryzyko zakażenia się wirusem SARS-Cov-2. W takiej sytuacji PZU pokryje koszty zakwaterowania i wyżywienia, a także zorganizuje późniejszy powrót do domu. Na ochronę można również liczyć w przypadku konieczności rezygnacji z zaplanowanej podróży z powodu zachorowania na COVID-19. 

 

Ochronę ubezpieczeniową w razie potrzeby można poszerzyć o dodatkowe pakiety assistance np. pakiet rodzina, sport czy dziecko/osoba niesamodzielna. Do polisy klienci mogą również dokupić m.in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) czy ubezpieczenie bagażu podróżnego. W tej drugiej opcji PZU wypłaci odszkodowanie za uszkodzenie, zniszczenie lub utracenie bagażu w wyniku zdarzenia losowego, nieszczęśliwego wypadku lub kradzieży z włamaniem, np. z przechowalni bagażu lub pokoju hotelowego. Ponadto możliwy jest zakup ubezpieczenia, dzięki któremu ubezpieczyciel zwróci koszty skrócenia lub rezygnacji z wyjazdu m.in. z powodu nagłego zachorowania. Dzięki dodatkowemu ubezpieczeniu OC w życiu prywatnym można również liczyć na pomoc, jeśli z powodu niezamierzonego działania ucierpi ktoś inny lub uszkodzimy cudzą własność. 

 

 W PZU stawiamy naszych klientów w centrum uwagi i wsłuchujemy się w ich potrzeby, które w coraz większym stopniu podążają w kierunku rozwiązań cyfrowych. Dlatego konsekwentnie rozwijamy mojePZU. Dodajemy nowe produkty i funkcjonalności, dzięki czemu korzystanie z szerokiej oferty usług PZU staje się coraz bardziej komfortowe. Tak samo dzieje się z ubezpieczeniem turystycznym PZU Wojażer, które przez mojePZU można samodzielnie kupić teraz nawet w dniu wyjazdu. Chcemy być jeszcze bliżej klienta wszędzie tam, gdzie tego potrzebuje  podkreśla Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU. 

 

Łatwo, szybko i bezpiecznie z mojePZU  

mojePZU to przestrzeń do rozwijania relacji i obsługi klientów w kanałach cyfrowych największego polskiego ubezpieczyciela, dzięki której klienci mogą załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu. Za jego pośrednictwem użytkownicy mogą zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, zakupić lub odnowić polisę, umówić badania lub wizytę u lekarza, jak również inwestować oszczędności. Klienci mogą korzystać z mojePZU poprzez aplikację mobilną, a także na stronie internetowej moje.pzu.pl.   

Dodatkowo użytkownicy aplikacji mojePZU mobile mają możliwość korzystania z atrakcyjnego abonamentu sportowo-rekreacyjnego PZU Sport. 

mojePZU oferuje dostęp do wielu metod płatności. Za produkty i usługi oferowane przez PZU można płacić m.in. za pomocą karty płatniczej, szybkiego przelewu, Google Pay, Apple Pay, BLIKAW trosce o pełne bezpieczeństwo transakcji, pełna obsługa płatności online odbywa się w bramce płatniczej Grupy PZU.  

 

Dodatkowe funkcjonalności w mojePZU  

PZU stale rozszerza paletę dostępnych produktów i usług. Moduł płatności w mojePZU mobile został dostosowany do potrzeb i wymogów urządzeń mobilnych, co wpływa na szybkość i responsywność funkcjonowania aplikacji. 

Klienci zyskali także możliwość sprawdzenia szczegółów pojedynczej szkody lub sprawy bez konieczności logowania do mojePZU. Widok zarejestrowanej sprawy został rozszerzony o nowe pola informujące o jej aktualnym statusie i kolejnych etapach, jak również opcję umożliwiającą kontakt z opiekunem sprawy.