Misją PZU - największego ubezpieczyciela w Polsce - jest troska o zdrowie wszystkich Polaków i odpowiedź na oczekiwania klientów. W tym trudnym dla wszystkich czasie, jesteśmy szczególnie wrażliwi na potrzeby i obawy naszych klientów, którzy poszukują dla siebie i swoich bliskich dodatkowej ochrony i zabezpieczenia na wypadek choroby. Sytuacja związana z rozwojem zagrożenia epidemią koronawirusa jest dynamiczna. Obecne wytyczne zalecają możliwie jak największe ograniczanie kontaktów z innymi osobami, dlatego zachęcamy do wykorzystywania zdalnych form komunikacji i obsługi klienta.
Lista otwartych biur:
Nasze biura pozostają w zdecydowanej większości otwarte i dostępne dla klientów. Poniżej znajduje się aktualna lista działających placówek wraz z adresem strony internetowej każdego agenta, gdzie dostępne są dane kontaktowe naszych przedstawicieli. Lista ta aktualizowana jest raz w tygodniu.
Przed wizytą w biurze, zachęcamy do kontaktu z agentem, by sprawdzić aktualne godziny otwarcia biura.
Potrzeby ubezpieczeniowe nie znikają nawet w czasie zagrożenia epidemią, a my jako profesjonaliści nie chcemy pozostawiać naszych klientów bez możliwości zabezpieczenia swoich majątków, siebie i bliskich. Polisy ubezpieczenia samochodu, domu/mieszkania itd., mogą być przekazywane przez agenta poprzez serwis mojePZU. Przy tej okazji zachęcamy agentów do zakładania klientom kont w serwisie i zdalnej obsługi.
Zależnie od sytuacji niektóre z naszych biur mogą być jednak czasowo zamknięte lub pracować w zmienionych godzinach otwarcia - prosimy o zrozumienie. Informacja o zamknięciu lub zmienionych godzinach będzie wywieszona w biurze. W najbliższych tygodniach prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny przed wizytą w placówce.
Podczas wizyty w biurze agenta:
- prosimy klientów o wchodzenie do placówek pojedynczo,
- agenci i klienci mają obowiązek zasłaniania ust i nosa w biurze PZU.
- zachowujemy możliwie bezpieczną odległość,
- unikamy przyjmowania gotówki, realizujemy płatności kartą lub proponujemy przelew,
Klientom już teraz dziękujemy za wyrozumiałość, a agentom za wspólne dbanie o bezpieczeństwo i profesjonalne podejście do kwestii wzajemnej odpowiedzialności.
Redakcja: Milena Zakrzewska