PZU ponownie Najlepszym Ubezpieczycielem w Polsce, z najlepszą obsługą w placówkach!


W 8. edycji konkursu Instytucja Roku zdobyliśmy tytuł „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce”, a także 1. miejsce w kategoriach: „Najlepsza Obsługa w Placówce” i „Najlepszy Zdalny Proces Zawarcia Polisy Turystycznej” oraz 3. miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”.




PZU zdobył tytuł Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce, w prestiżowym konkursie InstytucjaRoku 2023! To największy i najbardziej kompleksowy ranking jakości obsługi klienta indywidualnego, jak i przedsiębiorcy na rynku organizowany przez MojeBankowanie.pl.


W 8. edycji (2022/2023) PZU został wyróżniony w trzech kategoriach:

  • NAJLEPSZY UBEZPIECZYCIEL W POLSCE
  • NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE
  • NAJLEPSZY ZDALNY PROCES ZAWARCIA POLISY TURYSTYCZNEJ

Od lat dbamy o dobre doświadczenia klienta, budujemy w organizacji świadomość znaczenia Customer Experience i nieustannie pracujemy nad rozwojem jakości obsługi. Analizujemy zmiany na rynku i prowadzimy badania satysfakcji klienta. Dzięki temu wyciągamy odpowiednie wnioski, możemy optymalizować nasze procesy i dostosowywać ofertę produktową do aktualnych potrzeb klientów, a także wdrażać innowacje i kreować rynkowe trendy. Cieszymy się, że klienci docenili nas w tym badaniu. Jesteśmy z tego dumni!

Recepta na sukces od lat pozostaje niezmienna. To przede wszystkim troska o dobre doświadczenia klienta. Dlatego Grupa PZU konsekwentnie buduje w organizacji świadomość znaczenia Customer Experience. Na bieżąco monitorujemy i analizujemy zmiany zachodzące na rynku oraz prowadzimy badania satysfakcji klienta, na podstawie których wyciągamy odpowiednie wnioski. Dzięki nim jesteśmy w stanie optymalizować nasze procesy i dostosowywać ofertę produktową do aktualnych potrzeb klientów, a także wdrażać innowacje i kreować rynkowe trendy. Chętnie dzielimy się wiedzą z innymi firmami, by mogły podnosić jakość obsługi klientów, skutecznie się z nimi komunikować i rozwijać kanały kontaktu, a także wdrażać intuicyjne usługi i procesy. Źródłem cennych informacji na temat doświadczeń klientów podczas całej ich ścieżki jest wydany przez PZU w ubiegłym roku „Raport Customer Experience – z klientem na dobre i złe”. Wierzymy, że wnioski z raportu pozwolą rozwijać się nie tylko nam, ale wszystkim innym firmom i budować standardy CX w Polsce – powiedziała Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie, która odpowiada za obszar kształtowania doświadczeń klientów.

Kapituła konkursu od 2015 roku wyróżnia najlepsze krajowe firmy w sektorze bankowym oraz ubezpieczeniowym. Jest to największy, a zarazem najbardziej kompleksowy tego typu projekt na rynku, w którym firmy z branży finansowej oceniane są pod kątem ich oferty, jakości obsługi klienta oraz innowacyjności. To wyróżnienie potwierdza, że PZU jest niekwestionowanym liderem na rynku ubezpieczeń.

Wysokie noty Grupy PZU - zarówno za obsługę w placówkach, jak i zdalną - to dowód na to, że niezależnie od formy kontaktu, PZU dostarcza swoim klientom kompleksową ofertę, a także najwyższej jakości usługi oraz jasne i przejrzyste rozwiązania. Pozwala to zapewnić satysfakcję klienta z obsługi oraz buduje zaufanie do firmy.


Przeczytaj więcej: Instytucja Roku 2023.


Redakcja: Marta Żukowska

Sebastian Oliszewski

Sebastian Oliszewski

Kierownik Zespołu Rozwoju Sieci

Sebastian Oliszewski

Placówki ubezpieczeniowe PZU Agent 3.0, zarządzane przez mój zespół, kolejny raz już zajęły pierwsze miejsce w rankingu mojebankowanie.pl, w kategorii: "Najwyższa Jakość Obsługi w Placówce Ubezpieczeniowej". Bardzo się cieszymy, że niezależne rankingi pokazują nasz profesjonalizm i podejście do klientów. To również sygnał, że idziemy w dobrym kierunku i wyznaczamy najwyższe standardy na rynku. Dziękuję całemu Zespołowi Rozwoju Sieci. Cieszymy się również, że klienci docenili nas w tym badaniu i jesteśmy z tego dumni!