PZU najlepszym ubezpieczycielem w Polsce. Ponownie otrzymaliśmy ten zaszczytny tytuł w prestiżowym rankingu „Instytucja Roku”. Zdobyliśmy również pierwsze miejsca w kategoriach najlepsza obsługa w placówce i najlepsza obsługa w kanałach zdalnych.


NAJLEPSZY UBEZPIECZYCIEL W POLSCE

Kategoria ta ma na celu wyłonienie jednego najlepszego ubezpieczyciela w Polsce. W przypadku Ubezpieczycieli warunkiem wzięcia udziału w tej kategorii było uzyskanie oceny w dwóch kategoriach: Najlepsza obsługa w placówce oraz Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych. Każdy ubezpieczyciel otrzymuje punkty za pozycję jaką zajął w w/w kategoriach. Zwycięża ten, który otrzyma najmniejszą liczbę punktów.

"Z perspektywy roku od momentu wykrycia pierwszego przypadku koronawirusa w Polsce można pokusić się o pewne podsumowania. Co było kluczowe dla biznesu w tym trudnym czasie? Jak zawsze, nie zawiodła wnikliwa analiza trendów i wyciąganie na tej podstawie wniosków. Szczególnie w tak trudnej pandemicznej rzeczywistości trzeba być bardzo elastycznym i szybko dostosowywać się do zmieniających się warunków. Już na początku pandemii trafnie rozpoznaliśmy potrzeby naszych klientów, dzięki czemu otworzyliśmy się na nowe możliwości. Decyzje biznesowe to przede wszystkim wypadkowa  rzetelnej wiedzy,  doświadczenia – zarówno lidera, jak i jego zespołu – oraz odwagi i chęci do zmian. Udowodniliśmy, że jako zespół jesteśmy zgrani, dobrze zorganizowani i otwarci na nowe pomysły, co jest dla mnie ogromnym powodem do dumy. Współpraca profesjonalistów, dobra komunikacja oraz przemyślana strategia działania okazały się  kluczem do sukcesu." - mówi Aleksandra Agatowska, Prezes PZU Życie. Cały wywiad z Panią Prezes można przeczytać TUTAJ.



NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE | UBEZPIECZENIA

W tej kategorii zbadano 13 towarzystw ubezpieczeniowych. Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule, oceniając 6 etapów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z agentem oraz zakończenie. Eksperci łącznie odwiedzili 130 placówek. Byli zainteresowani ubezpieczeniem mieszkania, które zakupiono w Warszawie z przeznaczeniem na wynajem.

"Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników było naszym priorytetem i przyświecało wszystkim naszym działaniom. Przede wszystkim wyposażyliśmy nasze oddziały w środki ochrony osobistej, a na stanowiskach doradców zamontowaliśmy osłony z pleksi. Do wszystkich oddziałów trafiły przygotowane przez NFZ plakaty, ulotki i instrukcje dotyczące koronawirusa. By ograniczyć możliwość zakażenia wirusem wśród osób przebywających w placówkach, klienci oczekują na swoją kolej na zewnątrz i są kolejno zapraszani do środka. Zachęcamy także do wykonywania  płatności bezgotówkowych kartami płatniczymi. To tylko niektóre podejmowane przez nas działania. Od początku pandemii obserwujemy jak zmienia się nasza rzeczywistość i reagujemy na to, co się dzieje. Na szczęście pandemiczne realia i wynikające z nich ograniczenia nie wpłynęły na zadowolenie klientów odwiedzających nasze stacjonarne placówki." - mówi Michał Świderski, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Detalicznej, cały wywiad z Panem Dyrektorem można przeczytać: TUTAJ


NAJLEPSZA OBSŁUGA W KANAŁACH ZDALNYCH | UBEZPIECZENIA

W tej kategorii zbadano 13 towarzystw. Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu takimi jak czat, wideo, e-mail czy formularz kontaktowy.

"W dobie pandemii znaczna część usług przeniosła się do internetu. Zarówno dla klientów jak i dla pracowników Grupy PZU ważna stała się możliwość kontaktów w świecie cyfrowym, bez wychodzenia z domu, a tym samym bez narażania życia i zdrowia. Zjawisko to przyspieszyło digitalizację procesów w PZU, jak również wpłynęło na wzrost znaczenia zdalnych kanałów kontaktu. Priorytetem było dla nas zapewnienie ciągłej i sprawnej obsługi klienta w czasie lockdownu przy zachowaniu wszystkich najwyższych jej standardów. W sektorze finansowym jesteśmy liderem cyfryzacji. Od lat rozpoznajemy potrzeby naszych klientów i podążamy za nowymi trendami, cały czas szukając kreatywnych rozwiązań. Teraz robimy to na większą skalę, aby zapewnić możliwość komunikacji bez konieczności bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami naszej Grupy, co jeszcze do niedawna wydawało się niemożliwe. Dzięki narzędziom łączącym sprzedawcę z klientem w sposób zdalny możemy zwierać umowy na odległość. Oferujemy naszym klientom całodobowy dostęp do produktów i usług Grupy PZU. Rozwijamy i dopasowujemy do potrzeb użytkowników portal samoobsługowy mojePZU, tak aby mogli dzięki niemu załatwić więcej spraw związanych ze swoimi ubezpieczeniami. Klienci mogą kontaktować się z nami w każdej chwili i w najwygodniejszy dla nich sposób. Stała komunikacja z ubezpieczonymi jest dla nas bardzo ważna, teraz jednak działa innowacyjnie – poprzez portal. Taka forma współpracy jest wygodna zarówno dla klientów, którzy mogą jednocześnie załatwić kilka spraw, jak i dla naszych pracowników, którzy sprawnie docierają do klienta ze swoimi ofertami." - mówi Grzegorz Goluch, Prezes PZU POMOC. Cały wywiad z Panem Prezesem można przeczytać TUTAJ.

Mateusz Jarkowski

Mateusz Jarkowski

Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Agentów Wyłącznych

Mateusz Jarkowski

Naszej sieci agentów wyłącznych nagroda za obsługę w placówkach jest szczególnie bliska. Cieszymy się z tego wyróżnienia. Najwyższa jakość obsługi u agentów jest dla nas jednym z priorytetów. W PZU dbamy o to, aby klienci mieli obsługę na najwyższym poziomie, aby było blisko, szybko, łatwo i wygodnie, szczególnie w tych trudnych czasach, także obsługi zdalnej. Dlatego nieustannie poprawiamy jakość usług, szkolimy naszych agentów, inwestujemy w nowoczesne technologie i otwieramy nowe placówki.

Jakub Gorayski

Jakub Gorayski

Kierownik Zespołu Rozwoju Sieci Wyłącznej

Jakub Gorayski

Aby wspierać powstawanie nowych placówek, pomagamy w ich otwieraniu naszym biznesowym partnerom, którzy decydują się, by zostać agentem PZU. Dbamy o to, by biura agentów były estetyczne i doskonale wyposażone. Wysoki standard obsługi zależy także od umiejętności i wiedzy samych agentów, dlatego nieustannie inwestujemy w ich rozwój. Organizujemy regularne szkolenia i warsztaty, na których uczą się, jak radzić sobie z oczekiwaniami nawet najbardziej wymagających klientów, dostarczamy agentom nowoczesne, multimedialne materiały edukacyjne. Dbamy o komfort i bezpieczeństwo klientów i naszych agentów.