20.03.2024
Instytucja Roku to największy na rynku, a zarazem najbardziej kompleksowy projekt skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym oraz ubezpieczeniowym. Podstawowym celem projektu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi i budowanie satysfakcji klienta, a zarazem sprostanie stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom klientów.
W przypadku ubezpieczycieli na nagrodę główną – tytuł „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce” – składają się 3 kategorie:
W pierwszej z kategorii zwyciężył PZU, wyprzedzając Nationale-Nederlanden i Wartę.
Zajęliśmy pierwsze miejsce także w pozostałych dwóch kategoriach. W kanałach zdalnych wyprzedziliśmy Europa Ubezpieczenia oraz Nationale-Nederlanden. Ten ostatni konkurent był również najpoważniejszym rywalem PZU w zakresie zdalnego zawarcia umowy ubezpieczenia turystycznego.
Poziom jakości obsługi klienta był weryfikowany przez realnych klientów zainteresowanych ofertą produktową, z jakiej najczęściej korzystają klienci. W 2023 r. było to ubezpieczenie nieruchomości oraz ubezpieczenie wyjazdu turystycznego. Dodatkowo weryfikacji poddano sprawność i przyjazność procesu związanego z zakupem ubezpieczenia wyjazdu turystycznego na urządzeniu mobilnym (smartfon).
9. edycja Instytucji Roku w sektorze ubezpieczeniowym objęła łącznie 13 towarzystw, a o tytuł „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce” walczyło 10 z nich (warunkiem był udział we wszystkich trzech kategoriach). Zrealizowano 240 wizyt w oddziałach, agencjach wyłącznych i multiagencjach, wykonano 260 połączeń z infolinią, wysłano 260 zapytań e-mail oraz przeprowadzono 100 testów zakupu ubezpieczenia wyjazdu turystycznego.
(źródło: Moje Bankowanie)
Redakcja: Marta Żukowska
Sebastian Oliszewski
Kierownik Zespołu Rozwoju Sieci
Nasze biura agentów wyłącznych oraz nasze oddziały po raz kolejny już zajęły pierwsze miejsce w rankingu mojebankowanie.pl, w kategorii: "Najwyższa Jakość Obsługi w Placówce Ubezpieczeniowej". Jesteśmy dumni, z tego, że nasza codzienna dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta w biurach, jest doceniana, że niezależne rankingi pokazują nasz profesjonalizm i troskę o klientów. Dzięki takim inicjatywom, wiemy, że podążamy w dobrym kierunku i wyznaczamy najwyższe standardy na rynku. Cieszymy się, że klienci docenili nas w tym badaniu. Dziękuję całemu Zespołowi Rozwoju Sieci.