PZU – Marką Godną Zaufania

PZU to w opinii klientów najbardziej godna zaufania firma ubezpieczeniowa. Zwyciężył w prestiżowym rankingu miesięcznika „My Company”.

PZU otrzymał tytuł Marka Godna Zaufania w kategorii „firma ubezpieczeniowa”. Na PZU wskazało najwięcej spośród prawie dwudziestu tysięcy przedsiębiorców badanych na zlecenie miesięcznika.

– Dobra opinia klientów jest dla nas największym wyróżnieniem. Koncentrujemy się na tym, by zapewniać im sprawną i fachową obsługę, szeroki zakres usług i produkty dopasowane do ich potrzeb. Cieszymy się, że nasze wysiłki znajdują uznanie – mówi prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.

Jak podkreśla, PZU dba o to, by wspierać klientów także w trudnym okresie związanym z pandemią koronawirusa. –Oferujemy im bezpłatną pomoc prawną i rozszerzamy możliwość zdalnego korzystania z naszych usług. Chcemy wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa mające problemy finansowe, ułatwiając im zakup i kontynuowanie ubezpieczenia na korzystnych warunkach – dodaje prezes Kozłowska-Chyła.

PZU zaufało aż 15 milionów Polaków. – To zobowiązuje. Dlatego wciąż rozwijajmy nasze produkty i usługi, by w jak najlepszy sposób zaspokajały oczekiwania klientów. Kładziemy nacisk na innowacje i rozwój zdalnych kanałów kontaktu. W okresie pandemii wspieramy doradztwem prawnym osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, które są zmuszone szukać pomocy w ramach oferowanej przez rząd tzw. tarczy antykryzysowej – mówi prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.

Jak zaznacza, w budowanie relacji z klientami są w PZU zaangażowani wszyscy. – To pracownicy Contact Center, doradcy w oddziałach, agenci PZU, specjaliści od innowacji i produktów, na czele z zarządem. Wszyscy pracujemy na zaufanie milionów Polaków. Dowodem na to, jaką wagę przykładamy do potrzeb klientów, jest fakt, że odpowiedzialność za Customer Experience leży bezpośrednio w kompetencjach prezesa PZU Życie – dodaje prezes Agatowska.

To już piąte z rzędu zwycięstwo PZU w badaniu „My Company”, które określa poziom zaufania polskich przedsiębiorców do marek produktów i usług skierowanych do biznesu. Ankietowani są co roku proszeni o udzielenie odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W tym roku w sondażu brało udział prawie pięć tysięcy ankietowanych, którzy głosowali w 26 kategoriach.

Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2020 są dostępne na stronie internetowej  http://markagodnazaufania.pl/ i w najnowszym wydaniu magazynu „My Company Polska”.