Postawiłem na biuro Agenta PZU — jestem lokalnie rozpoznawalny!


Poznajcie historię naszego agenta — pana Dariusza, który zdecydował się na otworzenie biura agenta w standardzie PZU. Dziś jest bardzo dumny z tej decyzji, mówi, że biuro jest dobrze oznakowane, dzięki czemu jest bardziej rozpoznawalny na lokalnym rynku.



Jak zaczęła się Twoja przygoda z ubezpieczeniami?
Przygodę z ubezpieczeniami rozpocząłem w 1997 roku od pracy w oddziale PZU. Zajmowałem się obsługą szkód głównie rolnych oraz budynków. Sprzedaż ubezpieczeń rozpocząłem parę lat później, najpierw jako pośrednik ubezpieczeniowy, a od 2004 roku jako agent ubezpieczeniowy.

Jak prowadzenia biura wpływa na Twoja pracę?
Klienci wiedzą, że w określonych godzinach pracy jestem dla nich dostępny w biurze. Cenią sobie możliwość wyboru wygodnego miejsca spotkania i czasu na rozmowę o ubezpieczeniach. Dla mnie to komfortowe miejsce do pracy. Biuro pozwala mi lepiej organizować pracę i spotkania z klientami.


A jak reagują klienci odwiedzający biuro?
Są pozytywnie zaskoczeni wystrojem i nową aranżacją biura, która tworzy dobry klimat do rozmowy o ubezpieczeniach. Biuro jest dobrze oznakowane dzięki czemu, jestem bardziej rozpoznawalny na lokalnym rynku.


Co w codziennej pracy sprawia Ci najwięcej przyjemności?
Najwięcej radości sprawia mi obsługa klientów, bardzo lubię kontakt z ludźmi, cieszy mnie poznawanie nowych klientów. Teraz, dzięki widocznemu oznakowaniu biuro jest lepiej rozpoznawalne i trafiają do mnie nowe osoby.


Rozmawiał: Andrzej Wójtowicz


Redakcja: Marta Żukowska

Piotr Serwatko

Piotr Serwatko

Dyrektor Sieci Sprzedaży Podkarpackiej

Piotr Serwatko

Cieszę się, że nasi agenci dostrzegają możliwość rozwoju biznesu w mniejszych miejscowościach, gdzie z powodzeniem można otworzyć własne biuro. Z pewnością wpływa to nie tylko na wizerunek agenta, ale i również na rozwój jego biznesu i lokalną rozpoznawalność wśród obecnych, a także nowych klientów.

Andrzej Wójtowicz

Andrzej Wójtowicz

Koordynator Rozwoju Sieci Wyłącznej

Andrzej Wójtowicz

Pomagamy agentom, którzy chcą zadbać o profesjonalne warunki obsługi klientów. Dopasowujemy aranżację biura i oznakowanie do potrzeb i lokalnych uwarunkowań. Dobrym przykładem jest właśnie biuro Dariusza ulokowane w budynku gminnym. Dla lokalnej społeczności wygodnie jest załatwić sprawy ubezpieczeń za jednym razem np. podczas wizyty w przychodni, aptece czy sąsiednim przedszkolu. Nasz standard 1.0 świetnie zdaje egzamin w mniejszych miejscowościach i właśnie w takich sytuacjach pomaga agentom w tworzeniu miejsca do obsługi klientów.