Pracuje Pani jako Agent ze stażem 15 lat. Czy z Pani perspektywy, przez lata dużo się zmieniło w pracy agenta?
Pracuję od 21 lat. Zmieniło się bardzo dużo od ręcznie wypisywanych polis, po polisy zawieranie zdalnie.
Pamięta Pani swoje początki? Skąd pomysł na tę pracę? Ciężko było zdobyć pierwszych klientów?
Początki pamiętam doskonale. Praca, jaką wtedy wykonywałam, nie przynosiła mi satysfakcji, szukałam czegoś, co pomoże mi się rozwijać. Natomiast zależało mi na kontakcie z ludźmi. Wtedy trafiłam na ogłoszenie w Tygodniku Płockim. Pierwszymi klientami byli członkowie mojej dalszej rodziny.
Dlaczego postanowiła Pani otworzyć swoje pierwsze biuro?
Ze względu na dynamiczny rozwój mojej firmy, który spowodował zwiększenie portfela klientów do takiego stopnia, że nie było fizycznie możliwe jeździć do wszystkich osobiście. Dodatkowo w biurze mogłam bardziej kompleksowo obsługiwać klientów, np. pomagać im w zgłaszaniu szkód.
Zależało Pani na podniesieniu standardu biura do 3.0 – dlaczego?
To firma PZU podniosła standard z 2.0 do 3.0, więc ja za nią podążam. Zależy mi, by oferować najwyższy standard.
Odczuwa Pani zmianę standardu biura z 2.0 na 3.0? A Pani klienci?
Zdecydowanie tak, klienci są pod ogromnym wrażeniem przestrzeni oraz wyglądu wizualnego biura.
Prowadzi Pani biznes rodzinny. W biurze pracują dzieci i synowa. Rodziną zarządza się łatwiej czy trudniej?
Podejrzewam, że to zależy od rodziny. W moim przypadku zdecydowanie łatwiej, ponieważ wszyscy mówimy wspólnym językiem.
Dzieci same zgłosiły chęć pracy w tym zawodzie? Czy zachęcała je Pani w jakiś sposób do wejścia w branżę ubezpieczeniową?
Tak, wszyscy chętnie chcieli współpracować. Nie była potrzebna żadna zachęta.
Czy Wasze relacje od momentu, kiedy pracujecie razem uległy zmianie?
Tak, jest lepsza komunikacja - wszystkie problemy są rozwiązywane wspólnie.
Osiągnęła Pani już szczyt. Otworzyła wspaniałe biuro, biznes się kręci, co dalej?
Teraz skupiamy się na utrzymaniu jak najwyższych standardów i stale podnosimy kompetencje np. przez szkolenia. Nigdy nie można spocząć na laurach.
Jest Pani jedną z osób, które przyciągają swoich klientów swoją osobowością, urokiem osobistym. Jest Pani ciepła, cierpliwa, empatyczna. Skąd to u Pani? Jak to Pani robi?
Dziękuję za te bardzo miłe słowa. Do wszystkich staram się podchodzić indywidualnie i z dużą empatią, jest to o tyle łatwiejsze, że pracuję z rodziną.
O czym Pani marzy?
Wiele moich marzeń się spełniło. Najbliższe to zobaczenie wodospadu Niagara na żywo.
Rozmawiała: Agnieszka Łukaszewska
Magdalena Żyniewicz
Dyrektor Sieci Sprzedaży Mazowiecka Północ
Pani Małgorzata od dawna planowała otwarcie biura. Wiele czasu poświęciła na znalezienie najlepszej lokalizacji. Cierpliwość i upór znalazły zwieńczenie w pięknym punkcie w Płocku przy ul. Sikorskiego 16. Serdecznie zapraszam do biura. Pani Małgorzata tworzy w nim dla swoich Klientów niepowtarzalną atmosferę. Jest niezwykle skromną, odważną, kompetentną i miłą osobą. Dla Pani Małgorzaty najważniejszy jest Klient i każdy, kto otworzy drzwi z pewnością się o tym szybko przekona. Jestem pewna, że Klienci będą zadowoleni.
Marta Cholewińska
Menadżer Agentów Premium
Pani Małgorzata to przede wszystkim profesjonalistka. Jej podejście do pracy, rzetelność, ogromna wiedza i zaangażowanie, sprawiają, że czujemy się obsługiwani przez najlepszej klasy fachowca. Dużym atutem Pani Małgorzaty jest bezpośredni, naturalny i szczery, kontakt z klientem. Zawsze życzliwa i uśmiechnięta, dyspozycyjna by służyć pomocą i radą na każdym etapie. Jest osobą godną zaufania i polecenia. Współpraca z nią jest dla Nas ogromną przyjemnością. Szczerze polecam i dziękuję za wszystko.
Agnieszka Łukaszewska
Koordynator Rozwoju Sieci
Spotyka się czasem takich ludzi, przy których czujemy się wyjątkowo bezpieczni, spokojni i rozumiani. Są jak słońce w pochmurny dzień. To ludzie, od których nie chce się wychodzić. Taką osobą jest Pani Małgorzata Rutkowska. Ciepła, skromna, empatyczna, przepełniona miłością do ludzi. Zawsze, kiedy się spotykamy, nieświadomie przedłużam moją wizytę. Przebywanie z Panią Małgosią, rozmowa nawet na tematy zawodowe to ogromna przyjemność. Pani Małgosia właśnie otworzyła swoje nowe biuro Premium Agent 3.0 PZU w Płocku. Prowadzi je ze swoimi dziećmi i synową. Wspólnie tworzą fantastyczną atmosferę. Klienci traktowani są w tym biurze jak przyjaciele. Od wejścia witani uśmiechem i pyszną kawą. Obsługiwani z troską oraz empatią. Oferty przygotowywane przez Panią Małgosię i jej Zespół zawsze są szyte na miarę, dostosowane do potrzeb i możliwości finansowych Klienta. Klienci płockiego biura wychodząc z niego, czują się w pełni zaopiekowani i dzięki osobowości Pani Małgosi uśmiechnięci. To miejsce, to wyjątkowy punkt na mazowieckiej mapie. Wszystkich, którzy są zainteresowani zakupem ubezpieczenia swojego majątku, auta czy zdrowia, zachęcam do kontaktu z Panią Małgorzatą Rutkowską. Gwarantuję, że usłyszycie rzetelne odpowiedzi na każde pytanie, a oferta będzie przygotowana z najwyższą starannością.