16.04.2025
Alina Rosińska - Kleszcz, Kraków , Osiedle 2 Pułku Lotniczego 2
https://alrosinska.agentpzu.plJak zaczęła się Twoja przygoda z ubezpieczeniami?
W 2012 r. aplikowałam na Agenta Ubezpieczeniowego w PZU. Poszłam na spotkanie z Dyrektorem PZU (Grzegorzem Siedleckim) tylko dlatego, że zapomniałam je odwołać, okazało się, że było warto i tak się zaczęła moja przygoda z ubezpieczeniami. Rozpoczynając pracę w PZU nie miałam żadnego klienta, żeby go pozyskać zaczynałam od tzw. telefonów na zimno: książka telefoniczna, Panorama Firm i inne. Praca w branży ubezpieczeniowej daje mi dziś dużo satysfakcji, zadowolenia oraz rozwoju zawodowego.
Prowadziłaś wcześniej biuro w standardzie 2.0, dlaczego zdecydowałaś się na zmianę lokalu i podwyższenie standardu na 3.0?
Zmiana lokalu oraz podniesienie standardu na 3.0 było naturalną konsekwencją rozwoju mojej firmy. Podwyższenie standardu biura pozwoliło zapewnić lepsze warunki pracy oraz obsługi klienta, a także umożliwiło dostosowanie się do nowoczesnych trendów biznesowych.
Wiem, że nie było łatwo znaleźć odpowiedni lokal, a później go wyremontować. Jak sobie z tym poradziłaś, skąd czerpałaś siły i cierpliwość ? Jaką pomoc w tej zmianie otrzymałaś od PZU?
Zdecydowanie nie było łatwo! Wsparcie rodziny było ogromnym źródłem motywacji, a siłę czerpałam głównie z determinacji i wiary w sukces. Od PZU dostałam wyposażenie biura, ekspres do kawy oraz oznakowanie lokalu.
Jak Ty odczuwasz zmianę standardu biura i co na to Twoi klienci?
Podwyższenie standardu wpływa korzystnie na moje samopoczucie w pracy. Klienci reagują pozytywnie na wysoki standard biura, co buduje zaufanie, a także wizerunek solidnej i profesjonalnej firmy.
Masz piękne nowe biuro, a jakie są Twoje dalsze plany? Jak masz zamiar wyróżniać się na rynku i zdobywać nowych klientów ?
Mam wiele planów na przyszłość, aby się wyróżniać na rynku i pozyskiwać nowych klientów. Jednym z moich głównych celów jest ciągłe doskonalenie moich umiejętności i zdolności, by zapewnić klientom najlepsze usługi i doświadczenia. Wierzę w budowanie długoterminowych relacji z klientami poprzez uczciwość, zaangażowanie oraz wysoką jakość świadczonych usług.
Na podstawie swoich doświadczeń jaką dałabyś radę agentom, którzy rozważają zmianę lokalu i standardu na 3.0?
Jeśli rozważacie zmianę lokalu i podniesienie standardu na 3.0, istotny jest wybór lokalizacji, dogodny dla klientów, który zapewni dobre warunki przestrzenne oraz miejsce parkingowe.
Możesz teraz zaprosić potencjalnych klientów do swojego biura. Co chcesz im powiedzieć, jak zachęcisz do odwiedzenia Cię w lokalu?
Serdecznie zapraszam Państwa do mojego biura. Pracujemy w przyjaznej atmosferze. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Przy filiżance kawy postaramy się zrozumieć Państwa oczekiwania i zaproponować najlepsze rozwiązania, dopasowane do Państwa potrzeb.
Życzę więc wielu nowych klientów i dalszego rozwoju biznesu. Dziękuję za rozmowę.
Rozmawiał: Andrzej Wójtowicz
Redakcja: Marta Żukowska
Andrzej Wójtowicz
Koordynator Rozwoju Sieci Wyłącznej
Alina dała się poznać jako osoba pełna optymizmu, komunikatywna i zaangażowana zawodowo. Pamiętam pierwszą rozmowę o standardach obsługi klientów i praktykowanej przez Alinę metodzie sprzedaży Sandlera. Prowadziła wtedy biuro w standardzie 2.0 na os. Albertyńskim, w pomieszczeniach biurowych byłego hotelu. Lokalizacja ta przestała spełniać oczekiwania Aliny w kontekście planów rozwoju biznesu. Zaczęły się poszukiwania innego lokalu. Zajęło to trochę czasu biorąc pod uwagę kryteria jakimi się kierowaliśmy – niektóre pozornie atrakcyjne lokale musieliśmy odrzucić. Doprowadzenie do otwarcia biura 3.0 w obecnej lokalizacji wymagało od Aliny dużo cierpliwości, determinacji, nakładów finansowych (generalny remont) i uzgodnień z uwagi na ustawę krajobrazową. Wszystkim tym wyzwaniom Alina stawiła dzielnie czoła i osiągnęła cel. W nowym, komfortowym biurze może zapewniać klientom kompleksowe usługi ubezpieczeniowe wyróżniając się indywidualnym podejściem i warunkami w jakich podejmuje klientów.