Krystyna Kornes, Żarów , Mickiewicza 1a

https://kkornes.agentpzu.pl

Kierunek rozwój! Otworzyłam drugie biuro ubezpieczeniowe z PZU


Poznajcie Krystynę - naszą agentkę, która niedawno otworzyła swoje drugie biuro ubezpieczeniowe pod szyldem PZU. Skąd ta decyzja i co wpłynęło na rozwój biznesu? Odpowiedź znajdziecie w naszym wywiadzie.

Michał Groń - Koordynator Rozwoju Sieci

Kierunek rozwój z PZU - taką dewizę przyjęła Krystyna Kornes, która 16 lutego 2024 r., świętowała uroczystość otwarcia swojego biura ubezpieczeniowego w Jaworzynie Śląskiej. Jest to już jej drugie biuro, pierwsze mieści się w Żarowie.
Miałem tę przyjemność, że kilka lat temu jako Kierownik Sprzedaży przyjmowałem i wdrażałem Krysię do pracy. Tym samym czułem odpowiedzialność, aby przedstawione wówczas rozwiązania i narzędzia do pracy, pozwoliły jej na rozwój własnego biznesu, który obecnie daje jej stabilizację finansową, motywację do rozwoju biznesu i poczucie, że kilka lat temu rozpoczynając z nami współpracę jako agent wyłączny PZU, podjęła słuszną decyzję. Zapraszam na rozmowę z agentką.



Skąd pomysł na pracę w branży ubezpieczeniowej?
Kiedyś powiedziałabym, że to był przypadek - dziś wiem, że przypadków nie ma. Kiedyś nie lubiłam być sprzedawcą... a w PZU zrozumiałam, że całe nasze życie to sprzedaż. Czymkolwiek się nie zajmujemy - sprzedajemy: produkty, usługi, marzenia, czas... a nawet siebie, w sensie swoich umiejętności. Jest to dla mnie lekcja od życia: zaakceptuj sprzedaż, to ci daje możliwości i rozwój.

Dlaczego zdecydowałaś się na otwarcie drugiego biura? 
Pomysł drugiego biura urodził się w trakcie rozmowy o rozwoju biznesu z nowym Kierownikiem Sprzedaży - Katarzyną Olejnik oraz z sentymentu do miasta Jaworzyna Śląska - tu spędziłam swoje dzieciństwo.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W swojej pracy lubię kontakt z ludźmi - nie przestają mnie zadziwiać. Kontakt, rozmowa z człowiekiem to dla mnie taka "mądrość ludowa" niesiona słowem, którą obecnie wyparł trochę Internet, aplikacje, formularze i sztuczna inteligencja. Moim zdaniem nic nie zastąpi nam prawdziwych kontaktów międzyludzkich. Bardzo je sobie cenię, również w mojej pracy.

Jakie korzyści widzisz dla siebie z prowadzenia dwóch placówek pod marką PZU?
- rozszerzenie portfela,
- większe dochody,
- eliminacja monotonii, bo przy dwóch biurach dużo się dzieje,
- a dlaczego w PZU? - bo uważam, że dobrze mi w niebieskim garniturze 😍. A tak na poważnie, to firma ciesząca się ogromny zaufaniem klientów.




Jakimi działaniami reklamowo-marketingowymi zamierzasz rozwijać agencję i jej markę na lokalnym rynku?
Pracuje nad nawiązaniem kontaktów z osobami publicznymi i opiniotwórczymi w mieście, dlatego też na oficjalnym otwarciu biura zadbałam o to, aby obecni byli Włodarze miasta. Chciałabym również zadziałać z edukacją w szkole, zorganizować zajęcia profilaktyczne o bezpieczeństwie i zabezpieczeniach wraz z miejską Policją, przy tej okazji przewiduję rozdanie swoich ulotek Planuję też spotkanie na początku roku szkolnego w przedszkolu samorządowym i omówienie NNW Edukacja. Myślę też nad promocją ubezpieczeń DOM. Sprawdzone dotychczas w codziennej pracy mam aktywne poszukiwanie klienta przy okazji codziennych aktywności i kontaktów. Rozmawiam o ubezpieczeniach, dopytuję. Cieszę się też z każdego polecenia moich dotychczasowych klientów.

Jaworzyna Śląska – dlaczego wybrałaś akurat tę lokalizację dla rozwoju swojego biznesu? 
Jak już wspomniałam - to moje rodzinne miasto oraz tak zwana "biała plama" na mapie PZU, co oznacza, że tutaj nie było firmowej placówki. To dla mnie więc oczywisty teren do zagospodarowania ubezpieczeniami.

Jakie stawiasz sobie cele na 2024 r.?
Mam ich kilka, krótkoterminowe i długoterminowe. Ten zawodowy cel na 2024 r. - to wyspecjalizować się w sprzedaży MSP, uważam, że jest to wciąż "nienasycony rynek" i można tu rozwinąć zawodowe skrzydła.

Jak się regenerujesz po pracy? Masz jakieś hobby, zainteresowania?
Mam 13-letnie dzieci - bliźniaki, chłopaka i dziewczynę. Jest to wyzwanie i WIELKA, nieustająca przygoda. Po pracy mam więc pełny etat mamy. Staram się zabezpieczyć moje dzieci przed plagą Internetu i życia wirtualnego, dlatego razem jesteśmy wolontariuszami w schronisku dla zwierząt, wyprowadzamy psy na spacery oraz wykonujemy drobne pace na terenie schroniska. Dzięki temu spędzamy cenny czas razem, bez telefonów, z poczuciem, że wykonujemy "dobrą robotę".

Czego Ci życzyć na najbliższe miesiące?
Pomysłów, odwagi i życzliwych ludzi wokół.

MG: Tego życzę!

Rozmawiał: Michał Groń

Redakcja: Marta Żukowska

Maciej Konieczny

Maciej Konieczny

Dyrektor Sieci Sprzedaży Dolnośląskiej

Maciej Konieczny

Krysia to agent prowadzący swój biznes na terenie Powiatu Świdnickiego, konkretnie dwóch miejscowości: Żarów i Jaworzyna Śląska. Jest agentem rozpoznawalnym w swoim środowisku od dłuższego czasu, prowadzi biuro w Żarowie. Ambicja i duża świadomość biznesowa Krysi związana z kompleksową obsługą klientów w placówce własnej, były inspiracją do otwarcia kolejnego biura – tym razem w Żarowie. Upór i konsekwencja spowodowały, że wspólnie ze swoim Menedżerem i przy wsparciu Koordynatora doprowadziła projekt do finału. Jestem przekonany, że będzie to dla Krysi kolejny milowy krok w rozwoju i nawiązywaniu kolejnych relacji biznesowych.

Katarzyna Olejnik

Katarzyna Olejnik

Menedżer Agentów Kluczowych - Zespół Sprzedaży Świdnica 141

Katarzyna Olejnik

Krystyna Kornes jest agentem z bardzo dużym doświadczeniem. Od kilku lat z sukcesami prowadzi agencję w Żarowie. Pomysł na otwarcie kolejnej placówki zrodził się potrzeby podniesienia standardu obsługi dla szerszego grona klientów. Jaworzyna Śląska jest miastem, w którym dorastała, stąd lokalizacja nowego biura. Dotychczasowi klienci z Jaworzyny Śląskiej, których już obsługuje, będą mieli możliwość skorzystać z jej doradztwa i wsparcia w miejscu, w którym mieszkają, co zdecydowanie podniesie ich komfort współpracy z naszą agentką. Krystyna jest osobą z profesjonalnym podejściem do każdego wyzwania, którego się podejmuje, co według mnie jest też gwarancją sukcesu dla nowo powstałej placówki.