Jak wspieramy agentów w promocji własnego biznesu?


Każdy agent PZU ma dostęp do internetowego Generatora Reklam. Jest to przyjaźnie zaprojektowana platforma z szablonami setek reklam, które można spersonalizować, pobrać i wykorzystać do promocji działalności ubezpieczeniowej agenta.




Każdy agent PZU ma dostęp do internetowego Generatora Reklam:

www.generator.agentpzu.pl  

Wszystkie elektroniczne projekty reklam są darmowe. Agent płaci jedynie za emisję reklamy, np. w internecie lub prasie.
W Generatorze można zamówić także wydruk ulotek  – w tym przypadku płaci się tylko za druk i dostawę.


Jakie typy reklam można znaleźć w Generatorze?


Jak zrobić ulotkę reklamową?

Ulotki, czyli nic dodać nic ująć

Ponad 40 wzorów ulotek promujących biuro agenta, produkty PZU lub praktyczne rozwiązania (np. przypomnienie o przeglądach technicznych w domu). Warto je wykorzystać do promocji biznesu, np. podczas wydarzeń organizowanych lokalnie, gdzie można spotkać potencjalnych klientów.

Plakat reklamowy produktu

Plakaty, czyli pozwól zawiesić na sobie oko

w Generatorze można znaleźć coś gotowego na różne okazje. Może to być plakat dotyczący szkoły, uczelni, domu, ogródków działkowych, czy jachtów. Agent najlepiej wie, w którym miejscu w swojej okolicy powinien pojawić się plakat z bezpośrednim kontaktem do niego.





Jak zlecić reklamę w prasie?

Reklamy do prasy i banery internetowe, czyli tradycja i nowoczesność

Prasa świetnie się sprawdza do promocji lokalnych. Namawiamy agentów aby sprawdzić w swojej okolicy, jakie gazety są dostępne i chętnie czytane. Większość miejscowych gazet pozwala zamieszczać reklamy w bardzo przystępnych cenach. Powszechne są również wydania internetowe. 

W Generatorze mamy gotowe reklamy prasowe i banery internetowe. Każdy projekt agent pobiera bezpłatnie i każdy będzie miał jego dane kontaktowe.



Jak zareklamować się na billboardzie?

Billboardy, czyli widzą Cię z daleka

Każdy ma w swojej okolicy tablice billboardowe. Do promocji własnego biznesu, warto wybierać te, które mają najlepszą lokalizację i ogląda je najwięcej klientów. Wystarczy skontaktować się z firmą zarządzającą tymi billboardami. Zwykle nazwa firmy jest umieszczona na ramie tablicy. Ustala się z nią szczegóły, np. na jaki czas i ile tablic chcemy wynająć. Warto zapytać o zniżki i oferty specjalne.

W Generatorze jest do wyboru ponad 10 wzorów billboardów, każdy w 4 wymiarach. Agent może wybrać ten, który najbardziej mu odpowiada (dane kontaktowe pojawią się automatycznie z utworzonego w Generatorze profilu). Wystarczy pobrać gotowy plik z reklamą i wysłać do firmy billboardowej.


Jak zareklamować się w radiu?

Reklama radiowa, czyli jak wpaść w ucho klientowi

To sposób, aby dotrzeć do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Wystarczy sprawdzić lokalne rozgłośnie i poprosić je o ofertę. Specjaliści w radiu chętnie pomagają i doradzają jak zareklamować się najkorzystniej. 

Na stronie Generatora, w zakładce Aktualności, można znaleźć prostą instrukcję, która tłumaczy, jak przygotować reklamę radiową. Nie zajmie to dużo czasu, a może dać sporo korzyści.



Jak zamawiać gadżety reklamowe?

Drobny gadżet, czyli małe a cieszy 

W Generatorze są gotowe projekty gadżetów: zawieszek zapachowych i kalendarza. Wystarczy pobrać pliki ze spersonalizowanym projektem i wyprodukować u lokalnego producenta.


Jak promować się na Facebooku?

Bądź aktywny na Facebooku – gotowe posty z tekstami

Niektórzy agenci mają zgodę na prowadzenie profesjonalnych fanpage'y pod marką PZU. W Generatorze czeka na nich ponad 120 gotowych postów (grafiki i teksty) o tematyce produktowej lub okolicznościowej np. życzenia świąteczne.





Jeśli jesteś agentem PZU, już dziś odwiedź Generator reklam agenta:


www.generator.agentpzu.pl  






Redakcja: Marta Żukowska