Po raz czwarty PZU zostało wyróżnione tytułem „Instytucja Roku” w kategorii jakość obsługi w placówkach oraz jakość obsługi w kanałach zdalnych.

Zanim o sposobie na sukces, może najpierw powinniśmy dowiedzieć się jakimi kryteriami oraz kto oceniał instytucje finansowe w całej Polsce aby potem wyłonić najlepszych?

Eksperci portalu MojeBankowanie.pl odwiedzili łącznie 70 placówek ubezpieczeniowych. Badanie zakładało naturalność spotkania dlatego ekspert wchodził w interakcję z Doradcą, zadawał pytania podobnie jak czynią zwykli klienci, którzy na co dzień odwiedzają nasze placówki. Aby otrzymać nagrodę najlepszego wśród towarzystw ubezpieczeniowych należało osiągnąć średni wynik na poziomie 85%. Badanie składało się z różnych bloków takich jak np. pierwsze wrażenie, płynność obsługi czy komfort obsługi. Dodatkowym utrudnieniem było wieloproduktowe podejście. Takim wymogom sprostały jedynie trzy towarzystwa ubezpieczeniowe, z których PZU osiągnęło najlepszy wskaźnik.

Skoro znamy już sposoby wyłaniania laureatów w roku 2018, pozostaje pytanie jakie rozwiązania wprowadzane przez PZU pozwalają stale osiągać takie wyniki?

W 2018 roku powiększyliśmy sieć sprzedaży o ponad 170 nowych placówek agencyjnych PZU. Zbliżamy się już do założonej liczby 1500 biur w całej Polsce, dzięki którym zwiększamy dostępność naszych agentów i oferty ubezpieczeniowej PZU. Każda nowo otwarta placówka przechodzi szkolenie, w którym agenci i ich pracownicy uczą się obowiązujących standardów obsługi.

Nie poprzestaliśmy na dotychczasowych działania. W drugiej połowie roku 2018 uruchomiliśmy program Agent 3.0, dzięki któremu oferujemy agentom jeszcze większe wsparcie i możliwości rozwojowe. W najnowszym standardzie mamy wygodne poczekalnie z kanapą, stolikiem i ekspresem do kawy, które pomogą umilić ewentualny czas oczekiwania. Przy stanowiskach obsługi znajdują się panele wygłuszające, które zapewniają dyskrecję i komfort w rozmowie. Wszystkie te elementy podnoszą komfort rozmowy.

Nasze działania wpisują się w strategię PZU na lata 2017-2020, która stawia klienta w centrum działań. Chcemy być z klientem w każdym momencie jego życia i zawsze obsługiwać go na najwyższym poziomie.

Więcej informacji na https://instytucjaroku.pl/jakosc-obslugi-w-placowce/

Jako największa firma ubezpieczeniowa w Europie Środkowo – Wschodniej czujemy się odpowiedzialni za wyznaczanie kierunku rozwoju branży i dbanie o najwyższe standardy jakości. Najważniejszy jest dla nas komfort klientów i optymalizacja czasu pracy agentów. Otwarcie ponad 170 placówek w 2018 r., a także rozwój obecności online, to dla nas miara sukcesu i kolejny krok w przyszłość. Podążamy za trendami, zarówno w sposobie komunikacji, jak i dostosowywaniu branży ubezpieczeniowej do nowoczesnych narzędzi – mówi Michał Świderski, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Detalicznej.

Mogę śmiało powiedzieć, że jesteśmy dziś bardziej „user friendly”. To określenie świetnie sprawdza się u nas w odniesieniu do obecności agentów w internecie, ale także i w działaniach offline. Do takich zaliczamy biura agentów PZU. Powszechny dostęp do placówek PZU, które tak licznie otwieraliśmy przez kilka ostatnich lat, to znaczne ułatwienie w obsłudze naszych klientów. Informacje zwrotne, które otrzymujemy, są bardzo pozytywne. Obsługa klienta w eleganckim biurze jest zdecydowanie bardziej przyjazna i komfortowa. Rok 2018 zamykamy z liczbą 1473 placówek agencyjnych i jest to nasz powód do dumy. Zarówno łatwość wyszukania doradcy ubezpieczeniowego w swojej okolicy, jak i szybki kontakt z nim, były dla nas priorytetami – mówi Jakub Gorayski, kierownik Zespołu Zarządzania Siecią Placówek Agencyjnych.