Franczyza i ubezpieczenia - pomysł na własny biznes


Byliśmy z naszym stoiskiem PZU na Targach Franczyzy, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Odbyliśmy wiele owocnych rozmów biznesowych, wymienialiśmy doświadczenia. Jak wyglądały tegoroczne targi? Zapraszamy na relację!


Stoisko PZU odwiedziło wiele osób zainteresowanych otworzeniem własnego biznesu pod szyldem znanej marki. Przedstawialiśmy możliwości jakie daje współpraca z nami i prowadzenie własnego biura ubezpieczeniowego. Odbyliśmy dużo ciekawych i dobrze zapowiadających się rozmów. Często padało pytanie o wysokość opłat franczyzowych, a kiedy odpowiadaliśmy, że w PZU nie płaci się za korzystanie z gotowego modelu biznesowego, ani za brand, nasi rozmówcy byli bardzo zaskoczeni, pytali gdzie jest haczyk. Najbardziej dziwił fakt, że za darmo wyposażamy lokal w meble, aranżujemy wnętrze, zapewniamy oznakowanie wewnątrz i na zewnątrz biura. Uczestnicy targów, którzy nas odwiedzali, często pytali też o przygotowanie do zawodu, możliwość i jakość szkoleń, które również zapewniamy na każdym etapie wdrożenia, a także później w ramach rozwoju kariery.

Na tegorocznych targach, nasz agent Hubert Żyła został laureatem w konkursie TOP FRANCZYZOBIORCA 2022. Otrzymał nagrodę w kategorii Ambasador marki. Serdecznie gratulujemy! Jesteśmy dumni z takiego ambasadora.


Co roku zapraszamy na nasze stoisko, by porozmawiać o możliwościach prowadzenia własnego biura ubezpieczeniowego pod marką PZU. Oferujemy duże wsparcie finansowe i merytoryczne, proponujemy bezpieczny biznes w niełatwych czasach. Jeśli nie udało Ci się nas odwiedzić osobiście, wejdź do zakładki FRANCZYZA: www.agentpzu.pl/franczyza i dowiedz się więcej o franczyzie z PZU. 

Zapraszamy do obejrzenia relacji video oraz zdjęć z wydarzenia. 


redakcja: Marta Żukowska

Sebastian Oliszewski

Sebastian Oliszewski

Kierownik Zespołu Rozwoju Sieci Wyłącznej

Sebastian Oliszewski

Z wielką chęcią i zawsze z dużym zaangażowaniem bierzemy udział w corocznych targach franczyzy. To dla nas świetna okazja by spotkać się z przedsiębiorcami, którzy szukają pomysłu na biznes przy wsparciu dużej marki. Ostatnio często rozmawiamy z osobami, które chcą zdywersyfikować ryzyko finansowe w już istniejących firmach i dlatego myślą o rozszerzeniu działalności. Okazuje się, że ubezpieczenia pod szyldem największego brandu na rynku, to pewny pomysł na niepewne czasy.