18.04.2024
W kolejnej odsłonie naszego biznesowego cyklu „Prowadź swój biznes z PZU” przedstawiamy Ewę Gładziuk-Wróblewską - Koordynator Rozwoju Sieci, która wspiera rozwój placówek agencyjnych PZU, na terenie Warmii i Mazur oraz Pomorza. Ewa wyjaśnia, jak wygląda zatrudnianie pracowników przy prowadzeniu biura agenta PZU?
Jakie Twoim zdaniem cechy powinien mieć dobry sprzedawca?
Przede wszystkim powinien dobrze czuć się w towarzystwie ludzi. To jego kapitał społeczny, w który nieustannie powinien inwestować. Niezależnie czy sprzedaje produkt, czy usługę – musi się z nią silnie utożsamiać. To buduje jego wiarygodność. Sprzedać to nie tylko zainkasować pieniądze. To ciągły serwis u klienta. Tylko dzięki temu zyskamy jego przychylność i kolejne źródło poleceń. Mam okazje takie działania oglądać w codziennej pracy. Tak zachowują się nasi agenci, którzy z roku na rok odnotowują najlepsze oceny klientów i najlepszą sprzedaż. Wracając do tego, co mnie inspiruje — to biznesowi agenci w PZU.
Chcesz prowadzić pięknie wyposażone, własne biuro ubezpieczeniowe PZU? Obejrzyj video z Ewą, która łączy pasję z pracą zawodową.
Redakcja: Marta Żukowska