Zapraszamy na krótką rozmowę z Martą, w której opowie o swoich początkach związanych z pracą w ubezpieczeniach, o motywacji do rozwoju i zdrowym podejściu do pracy oraz życia prywatnego.
Jak zaczęła się Twoja przygoda z ubezpieczeniami?
Moja przygoda z ubezpieczeniami zaczęła się w 1999 r., kiedy to dołączyłam do istniejącej wówczas firmy ubezpieczeniowej mojego męża.
Co wpłynęło na Twoją decyzję o otworzeniu biura w najwyższym standardzie w PZU i jak reagują Twoi Klienci na tę zmianę?
Mając na uwadze, iż najlepszą stałą jest zmienna i ciągły rozwój, podjęłam decyzję o założeniu biura w standardzie Agent 3.0. Nasi klienci są zadowoleni z tej zmiany i lubią do nas zaglądać na kawę, którą mogą wypić w komfortowej poczekalni.
Jaka jest Twoja recepta na rozwój zawodowy, awanse na ścieżce kariery i zbudowanie pozycji Agenta Premium?
Moja praca i doradztwo w sprzedaży jest zgodna z moją postawą w życiu. Jestem szczera w tym, co robię i dla moich klientów, jest to ważne i to sobie cenią. Praca całego zespołu to ciągła nauka i szkolenia, uważność na zmieniające się przepisy, kompleksowa dbałość o solidne zabezpieczenie naszych klientów. Myślę, że ważne jest też to, że oferują swoją pomoc i doradztwo nie tylko podczas doboru i sprzedaży polisy, ale także obsługa posprzedażowa. Moi klienci wiedzą, że w razie nagłej potrzeby, kontakt ze mną jest możliwy o każdej porze.
Nie mieszkasz w Bydgoszczy, jak organizacyjnie sobie z tym radzisz i czy masz czas na relaks i odpoczynek?
Działam tak już od kilkunastu lat i świetnie sobie radzę z organizacją pracy w biurze i poza nim. Praca agenta ma wiele plusów, a jednym z nich jest elastyczność czasu i miejsca wykonywania obowiązków. Kontakt zdalny, mailowy i telefoniczny, to standard naszych czasów. Dzięki temu mam możliwość rozwijać się zawodowo również w innych rejonach Polski. Bardzo lubię swoją pracę, ale wiadomo, że aby ją dobrze wykonywać, ważny jest wypoczynek i ja staram się go mieć kilka razy do roku. Uwielbiam aktywnie spędzać czas, jeżdżę na nartach i chodzę po górach.
Twoje plany zawodowe na 2023 r.?
Chciałabym sprzedawać więcej w PZU Życie, widzę, że jest coraz większe zainteresowanie ubezpieczeniami na życie i zdrowotnymi. Żyjemy w wymagających czasach, gdzie każdy myśli o tym, co będzie i stara się zabezpieczyć na różne ewentualności. Właśnie produktom życiowym coraz częściej poświęcam swoją uwagę.
Co powiedziałabyś innym agentom, którzy zastanawiają się nad otwarciem biura pod szyldem PZU?
Jak najbardziej polecam!
Zapraszamy do obejrzenia relacji zdjęciowej z uroczystego otwarcia biura:
Zbigniew Piasecki
Koordynator ds. Sieci Placówek
Martę i jej męża znam praktycznie od momentu, w którym rozpocząłem pracę w PZU czyli długo :-). Jej podejście do prowadzenia biznesu poznałem bliżej, kiedy pracowałem w Pionie Klienta Korporacyjnego jako Underwriter. To tam wspierałem agencję Marty w obsłudze klientów korporacyjnych, których posiadała w swoim portfelu. Odkąd pamiętam, zawsze starała się spełnić oczekiwania klientów, wychodziła naprzeciw ich potrzebom i pomagała w trudnych sytuacjach. Marta jest zawsze uśmiechnięta, pogodna i optymistycznie nastawiona do życia, co moim zdaniem jest kluczem do jej sukcesu.
Grzegorz Gajkowski
Menedżer Agentów Premium
Marta jest Agentem Segmentu Premium. Współpracujemy od 01.10.2022r., od momentu gdy zostałem Menadżerem Agentów Premium. Postrzegam Martę jako osobę otwartą, poszukującą nowych rozwiązań w celu rozwoju swojego biznesu. Jednym z takich pomysłów było otwarcie biura w standardzie 3.0. Jej dewizą jest dążenie do realizacji wcześniej założonych sobie celów biznesowych. Mam na myśli tutaj realizację kontraktów, program ŁOFWCA premii, dodatkowe wynagrodzenie z tytułu mojePZU, czy awans na Agenta Lidera Plus. Życzę sobie i naszej organizacji więcej tak pozytywnie zakręconych osób.