Janusz Malinowski, Rzeszów , Piłsudskiego 44

https://janumalinowski.agentpzu.pl

Biuro ubezpieczeniowe PZU w Galerii Rzeszów

Własne biuro ubezpieczeniowe to nie tylko kolejny krok w rozwoju kariery, ale też większy prestiż, a przede wszystkim lepszy komfort i wyższy standard obsługi klientów. Zapraszamy na rozmowę z właścicielem - Januszem Malinowskim.


Skąd pomysł na otwarcie własnego biura Agenta 2.0?
Moim celem jest stały rozwój, zdobywanie doświadczenia i samorealizacja. Chciałem stworzyć miejsce, które będzie przyjazne dla klientów - nie tylko tych, którzy są ze mną od lat, ale również tych nowych.

Dlaczego zdecydowałeś się na tę lokalizację?
Zdecydowałem się na biuro w galerii Rzeszów, ponieważ znajduje się ona w sercu naszego miasta, jest do niej łatwy dojazd. Większość klientów dobrze zna to miejsce, a przyjeżdżając do mojego biura, może załatwić wiele spraw jednocześnie.

Jak klienci reagują na nowe biuro?
Reagują bardzo pozytywnie, dobrze wypowiadają się zarówno na temat samego biura, jak i jego lokalizacji. Niejednokrotnie w rozmowach powtarzają, że jest to idealne miejsce do spotkań.

Jakie korzyści widzisz z prowadzenia biura w standardzie Agent 2.0?
Korzyści wynikające z posiadania biura, to przede wszystkim możliwość rozwoju, a także pozyskania nowych klientów. Dodatkowym atutem jest podwyższenie standardu obsługi moich klientów.

Co dla Ciebie jest najważniejsze w codziennej współpracy z klientami?
Przede wszystkim indywidualne podejście do każdego klienta. Chcę, aby każdy poczuł się zaopiekowany, a oferta była dopasowana maksymalnie do jego potrzeb. Dzięki temu buduję zaufanie.


Andrzej Wójtowicz

Andrzej Wójtowicz

Koordynator Rozwoju Sieci Wyłącznej

Andrzej Wójtowicz

Janusz daje świetny przykład, jak działa ścieżka kariery w PZU. Najpierw działał jako agent terenowy, sukcesywnie nabywał doświadczenie i poszerzał grono obsługiwanych klientów. Na ścieżce awansu wypracował tytuł Eksperta, a teraz postawił kolejny krok - otwierając biuro i zatrudniając pracownika. Ola ze swoim doświadczeniem w obsłudze klientów zapewni dużą pomoc i możliwość dalszego rozwoju agencji, co przy pracy w pojedynkę, na tym etapie rozwoju, byłoby niemożliwe. Wiem, że Janusz chce utrzymać wysoką jakość obsługi i zależy mu na wysokim standardzie.