Agent w Internecie na podium Innowacji roku PZU


Biuro Sprzedaży Własnej PZU po raz pierwszy stanęło na podium Dni Innowacji PZU. W tym roku podczas Wielkiego Finału konkursu Innowacja Roku 2023 zajęliśmy 3 miejsce z projektem „Agent w Internecie”, w którym wprowadziliśmy naszych agentów do sieci, nauczyliśmy ich jak się promować w internecie i jak budować w nim swoją markę osobistą.




Dzięki projektowi Agent w Internecie wprowadziliśmy agentów wyłącznych w świat Internetu. Dziś mają profesjonalne, indywidualne strony www, z wygodnym formularzem kontaktowym, zintegrowane z wizytówkami Google. 

Dodatkowo usystematyzowaliśmy obecność agentów na Facebooku. Teraz agenci mają profesjonalne fanpage, którymi pomagamy im zarządzać, dzięki czemu mogą być bliżej swoich aktualnych i potencjalnych klientów.

Wprowadziliśmy agentów wyłącznych w świat Internetu. Dziś mają profesjonalne, indywidualne strony www, z wygodnym formularzem kontaktowym, zintegrowane z wizytówkami Google. Agenci mają dedykowany im serwis agentpzu.pl, gdzie znajdą najnowsze doniesienia, ciekawe artykuły, a także mogą się tam pojawić z własną promocją, np. w formie wywiadu. Pokazujemy tam na czym polega praca agenta ubezpieczeniowego. Usystematyzowaliśmy obecność agentów na Facebooku. Dziś mają profesjonalne fanpage, którymi pomagamy im zarządzać.

Obecność agentów w Internecie jest dla nas bardzo ważna

  • Obecność w Internecie to szansa na dotarcie do nowych klientów
  • Biznesowa obecność w sieci, to dziś już „must have”, a nie „nice 2 have”
  • Bez odpowiedniej wiedzy, czasem działamy w social mediach nieodpowiedzialnie – ryzyko kryzysu wizerunkowego



Na podium Innowacji Roku 2023 stanęły najlepsze projekty:

Tytuł najlepszego projektu innowacyjnego w Grupie PZU, zdobyła inicjatywa PZU Zdrowie: „Coś więcej niż AI”, czyli wdrożenie inteligentnego edytora dokumentacji medycznej dla lekarzy radiologów. Dzięki rozwiązaniu pacjenci szybciej otrzymują wynik badań obrazowych, a lekarze mogą wykonywać opis 3 razy szybciej, przy zachowaniu wysokiej jakości diagnostycznej. Drugie miejsce przypadło projektowi „mojePZU – Rejestr Transakcji Finansowych” - to moduł płatności online, który zapewnia klientom wiele możliwości regulowania należności w kanale cyfrowym mojePZU.

Gratulacje dla autorów wszystkich zgłoszonych do konkursu projektów. Wspólnie zmieniamy świat ubezpieczeń na lepsze!

Sebastian Oliszewski

Sebastian Oliszewski

Kierownik Zespołu Rozwoju Sieci

Sebastian Oliszewski

Niemal dekadę temu ustandaryzowaliśmy wygląd naszych biur agentów w całej Polsce. Później przyszedł czas na wprowadzenie takich samych, jednakowych standardów w Internecie. Dziś nasi klienci, niezależnie czy trafiają do agenta PZU offline - do jego biura, czy online - na jego stronę, wizytówkę, czy fanpage, wiedzą, że są w dobrym miejscu - u profesjonalisty, który reprezentuje silny brand, jakim jest PZU. Przyjęliśmy strategię, że najwyższe standardy są ważne podczas obsługi osobistej w biurach, ale i właśnie w trakcie obsługi online, która zaczyna się od wyszukania agenta w sieci. Bardzo zależało nam na tym, by nasi agenci byli widoczni w przestrzeni internetowej. Dziś kilka tysięcy agentów z całej Polski świetnie sobie w niej radzi, a my nieustannie ich wspieramy, zapewniając nowoczesne rozwiązania. Cieszymy się z tego wyróżnienia i możliwości pokazania naszego projektu.

Marta Żukowska

Marta Żukowska

Koordynator Komunikacji i Promocji Sieci Partnerskiej

Marta Żukowska

Zostałam zaproszona do projektu w 2018 r., by wprowadzić agentów wyłącznych w świat Internetu. Powstał wówczas dedykowany agentom serwis agentpzu.pl, pierwsze indywidualne strony www agentów, pierwsze wizytówki Google, a później ich zawodowe strony na Facebooku. Początki zawsze są trudne, zwłaszcza budowanie świadomości nt. personal brandingu, ale dziś widząc jak agenci świetnie sobie radzą w sieci, jestem z ich dumna! Przeprowadziłam dla nich liczne szkolenia w całej Polsce, by wiedzieli jak promować się w internecie, budować swoją markę osobistą i dlaczego jest to takie ważne. Dziękuję całemu zespołowi za ogrom pracy i zaangażowanie. Cieszę się, że dziś widać jej efekty, a nasze rozwiązania są chętnie stosowane nie tylko przez inne kanały w naszej organizacji, ale też przez konkurencję na rynku.