Zakończyliśmy pilotaż Agent na Facebooku
Od kwietnia, agenci wyłączni PZU mają możliwość prowadzenia profesjonalnej strony swojej agencji w najpopularniejszym portalu społecznościowym. Zawodowy fanpage na Facebooku może być wyróżnikiem agenta, który pracując pod szyldem PZU jest też wizytówką firmy. Dbamy o ujednolicenie takich stron i ich profesjonalizację, tak jak poprzednio zrobiliśmy to z biurami i stronami www agentów. Nasi Klienci wchodząc do biura, których dziś mamy ponad 1500, czy na stronę www agenta, wiedzą, że są w dobrym miejscu, a logo pod którego szyldem spotykają naszych specjalistów, gwarantuje najwyższą jakoś obsługi.
Facebook jest powszechnie dostępnym narzędziem, wymagającym odpowiedniej wiedzy. Zadbaliśmy o edukację naszych agentów w zakresie wiedzy nt. prowadzenia swojego fanpage i kreowania za jego pomocą swojego zawodowego wizerunku, czyli marki osobistej. Jest to duże wyzwanie, wymagające od agentów czasu i zaangażowania. W dedykowanym portalu wiedzy - PZU WIEM, udostępniliśmy materiały informacyjne, w tym podręcznik z podstawowymi informacjami na temat zakładania i prowadzenia firmowego fanpage, tutoriale jak promować swoją stronę, czy tworzyć samodzielnie posty. W aplikacji Mobilny Agent przygotowaliśmy również szkolenie w temacie obecności na Facebooku, a w najbliższym czasie zaprosimy agentów na webinar dotyczący tego tematu.
|
Przez kilka ostatnich miesięcy testowaliśmy różne możliwości i narzędzia, a pilotażową grupę agentów uczyliśmy jak dobrze prowadzić swój zawodowy fanpage. Agenci zostali przez nas odpowiednio przeszkoleni - przy wsparciu agencji social media. Otrzymali garść pomocnych materiałów, tutoriale video, specjalne narzędzie do tworzenia postów, precyzyjne zasady i podręcznik, w którym znajduje się wiele odpowiedzi na podstawowe pytania, związane z prowadzeniem fanpage'a. W cyklicznych mailach otrzymywali raport ze swoich aktywności i indywidualne rekomendacje. Przesyłaliśmy im też tak zwane "paczki wiedzy", w których znajdowały się ciekawostki nt. Facebooka, inspiracje i pomysły na posty. Zauważyliśmy u agentów duży postęp w prowadzeniu stron na Facebooku, to bardzo cieszy, bo takie było założenie pilotażu. Facebook nie jest łatwym medium do własnej promocji, ale przy odpowiednim zaangażowaniu, odrobinie kreatywności i chęci poszerzania swojej wiedzy, może przynieść świetne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. – mówi Marta Żukowska z Biura Sprzedaży Wyłącznej
|
|
|
Redakcja: Marta Żukowska